Olen 39 vuotias mies ja olen aina tykännyt lapsista ja minulla on viisi kummilasta.
Menin 22 vuotiaana naimisiin nuoruuden rakkaan kanssa ja ikävä kyllä ero tuli 24 vuotiaana.
Ikävä kyllä lapsia ei ole tullut vaikka aina välillä olen ollut parisuhteissa, viimeisin kesti neljä vuotta.
Tuo parisuhde oli erittäin vaikea jossa minua ei arvostettu ja kohdeltiin huonosti, meillä oli ikäeroa 11 vuotta ja hän siis oli nuorempi .
Hänellä oli kaksi ihanaa lasta, minä palvoin heitä kaikkia kolmea ja tein kaiken heidän eteensä.
Tuntuu että tuhlasin elämästäni neljä vuotta turhaan ihmiseen joka ei arvostanut tai aidosti välittänyt edes minusta ja että alan olla liian vanha iäksi ja saamaan perhettä.
Tuo suhde jätti elinikäiset arvet minuun ja myös jonkinlaisen katkeruuden mutta välillä iskee toivo että ehkä vielä tulisi vastaan nainen jonka kanssa voisin perustaa perheen tai olla lisä hänen perheeseensä.
Mies joka kauan haaveillut perheestä.
Anonyymi-ap
2
275
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköpostia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423