Moi hei oon ihastunut yhteen meijän luokan tyttöön oon siis 11v eli 5lk. Miten aloittaa seurustelu. Ollaan pelattu robloxii yhes ja puhuttu discordissa samalla ja sil on toinen parempi kaveri joka on muute saman niminen ku minä. Mut se tyttö kerto et se toinen poika oli joskus ihastunut siihen mut se oli onneks sanonu et me ollaan pelkästään kavereita. Siis silloin toiselle pojalle. Miten kysyä ku en haluis et jos se sanoo ei nii menetetään kaverisuhde. Voisitteko pls vastata
Miten aloittaa seurustelu.
Anonyymi-ap
3
410
Vastaukset
- Anonyymi
No oisko vinkkiin hei
- Anonyymi
Vietä hyvää aikaa mielitiettysi kanssa kerran voit ja ole tyytyväinen tilanteeseen.
Ole aito, rehti oma itsesi. Seurusteluasioilla ei ole kiire, olette vielä nuoria. Parhaimmillaan asiat vain etenevät/syvenevät seurusteluksi ajan kanssa sen kummemmin suunnittelematta kunhan toiseen tutustuu paremmin. (Voit tosin "koettaa kepillä jäätä" eli testata romanttisilla asioilla, mitä mieltä mielityttösi olisi seurustelusta jos pelkkä ystävyys ei riitä.)
- Anonyymi
Mee puhuu sille. Ite oon 15 ja seurustellut mun poikkiksen kaa melkeen kaks vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu553972Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182601- 1382563
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151993- 161466
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061344
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1541057- 931037
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21998