Kissa nuolee karvat pois

Kute otsikosta saa selväksi, kissa nuolee ittensä kohta puoli kaljuksi.

Leikattu narttu, 8 vuotta vanha, on nuollu iteltä karvat pois takajalkojen takaa, vatsasta, takajalkojen sisäsyrjiltä ja seuraavaks uhrina on koko takajalat.

Ollaan vaihettu ruokaa et jos ois allergia edelliseen, ei vaikutusta.
Ollaan vaihettu hiekkaa, ei vaikutusta.
Vaiva voi olla stressistä, mutta en keksi mikä sitä ressaa..
Ei kumminkaa oo mitää erikoista lähiaikoina tapahtunu.. ei olla muutettu, ei oo tullu uusia lemmikkejä tai mitää muutakaa mikä normaalisti vois kissaa ressata..

Karvattomuus on toki vaan kosmeettinen vaiva, mutta se mikä ittee ressaa on se että miksi tekee näin.

6

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyse voi olla paljon muustakin kuin stressistä eli puhelin käteen ja eläinlääkärille aikaa tilaamaan hopihopi. Kissallasi ei ole kiva olla!

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­­N­y­m­f­o­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180588235

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Samaa vaivaa oli mun entisellä kissalla, nuoli mahavillat pois. Ilmeisesti stressasi toista kissaa. Eläinlääkärissä sai vaivan pahentuessa kortisonipistoksen, joka lievitti oireita selvästi.

• Anonyymi

Kipu? Demodikoosi?

• Anonyymi

Eläinlääkäriin tutkituttaa mikä vois olla.

• Anonyymi

Oletteko asiasta kyneet eläinlääkri? Jos ette? Syytä heti varata aika sinne!Ilman eläin läkärin apua tilanteenen pahenee kissan kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4750
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2434
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      64
      1568
    4. 58
      1310
    5. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1201
    6. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      1186
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      886
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      877
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      810
    Aihe