Muuten hiukseni pitää ensiviikolla, leikata ostin koneen vuosia sitten saraburista, ammattilaatua, toiminut nämä vuoden vaimoni leikkaa joka toinen kuukausi, tuo laite on maksanut itsensä monta kertaa... se maksoi 1800 bahtia.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Keskiviikko on huono päivä hiusten leikkautamiselle täällä Thäimaassa.
Hiusten leikauksesta täällä Thaimaassa
19
346
Vastaukset
- Anonyymi
En tarvitse hiusten leikkausta, koska timantti ei sammaloidu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne leikkauttaa kellä on hiuksia https://aijaa.com/oI9yso
Onpa näpsän näköinen peruukki; Mistä ostit ja paljonko maksoi?
- Anonyymi
Miesten hiustenleikkaus maksoi pattayalla keskimäärin 157 bahtia viimevuona, 10 kertaa kertaa kun käy parturissa, säästää äkkiä koneen hinnan.
- Anonyymi
Pattiksella 60, jos haluaa naisen eikä katoeyn, maksaa se huntin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattiksella 60, jos haluaa naisen eikä katoeyn, maksaa se huntin.
No joo kyllä olen aina vähän tippiä antanut, kun en ole vakituisia asukkaita Pattayalla, pitkäaikainen turisti vaan.
- Anonyymi
Kaikki kolme Saarijakauman pääsarjassa pelaavaa hahmoa ovat päivänselviä hinaajia, elikäs ruskean reiän ritarikuntaa.
1) Senssu esiintyi täällä viehkeänä Suomessa asuvana thainaisena alunperin, muuttui suomalaiseksi Chiang Maissa asuvaksi HD- motoristinaiseksi kunnes kertoi olevansa thaimaalaisen hammaslääkärin aviomies ja järjestävänsä kellohametanssiaisia thaimaalaisille jengiläisille.
Naista tuolla Senssulla ei ole koskaan ollut muuten kuin unihalvauksen yhteydessä ja Pattayalle ei ole koskaan menossa eikä koskaan ole siellä ollutkaan.
2) Tapsa kertoo käyvänsä kaksi kertaa kuussa parturissa ja suosittelee miehille nutturaa tai palmikoita. Naiset ei Tapsaa kiinnosta mutta kertoo että teoriassa niitä on tarjolla.
On vain säästämistä säästämisen perään ja viiden vuoden ajan unelma Pattayasta. Tapsan rahoja himoitsee aasialaisten naisten koko suku ja niitä tulee vältellä.
3) Päämies Saarikihara kertoo ostaneensa maailman parhaan parturilaitteiston, jonka avulla upean tuuhea tukkansa saa ulkomuodon, jota yleensä näkee vain miesten muotilehdissä.
Naiset ei kiinnosta eikä niiden muutaman sentin putkenpätkä Saarikutria. Kuten myös Tapsan tapauksessa, aasialaiset naiset himoitsee alkukantaisesti vain Saarinäärin rahoja.
Poikkeuksena kahteen muuhun sankariin, Saariparoni on etsinyt uutta kodinhoitajaa Pattayalta, mutta ei ole sitten uskaltanut kuitenkaan pakkien pelossa lähestyä ketään vaan on tyytynyt dokaamaan viiden euron Airbnb- huoneessa ujosti kurkkien verhonraosta, josko sieltä joku olisi tulossa.
Voin sanoa sen hitaasti tai nopeasti Saariteerelle; -Ei ole kukaan tulossa. Ei Hua Hiniin eikä Hankasalmelle.
2010 - Anonyymi
Mulla on ihan vakiparturi jossa käyn, kerran pari kuussa. Ei tulisi mieleenkään ostaa mitään vitun leikkuukonetta kotiin, mahtava niskahieronta samalla ja tämä likka muistaa aina kysyä että leikataanko hiuksetkin tänään.?
- Anonyymi
Rompho markkinoilla Jompalla maksan 120B.
1800 riittää siis 4v leikkauksiin - ei kannata. - Anonyymi
Sisältyykö leikkaukseen happy end?
- Anonyymi
Saaripökälettä ei se naisten muutaman sentin putki kiinnosta.
- Anonyymi
Onko sinulla Saariposso rahaa ottaa brasilialainen sokerointi?
- Anonyymi
Posso on aina sokeroitu poju ja minä tiedän tarkalleen millainen on hyvä posso,,,, satojen.... jopa tuhansien possojen kokemuksella tietämyksellä.... Mikä kampaus sun mielestä sopii mulle parhaiten? https://aijaa.com/ZBOtBR Vesipäänä näytän ihan timosoinilta... ajoivat pään kun multa kuvattiin aivot, mutta mitään ei löytynyt.
By NumBaII HHN Hanka salmen hiihtäjä nuoret - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posso on aina sokeroitu poju ja minä tiedän tarkalleen millainen on hyvä posso,,,, satojen.... jopa tuhansien possojen kokemuksella tietämyksellä.... Mikä kampaus sun mielestä sopii mulle parhaiten? https://aijaa.com/ZBOtBR Vesipäänä näytän ihan timosoinilta... ajoivat pään kun multa kuvattiin aivot, mutta mitään ei löytynyt.
By NumBaII HHN Hanka salmen hiihtäjä nuoretTodella on ottanu kipeetä huomautukset hiuksettomuudesta, lienee 2010 ollut kalju jo lapsesta lukien ja sen johdosta koulukiusattukin, jonka seuraamuksena jokapäiväinen oireilu aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella on ottanu kipeetä huomautukset hiuksettomuudesta, lienee 2010 ollut kalju jo lapsesta lukien ja sen johdosta koulukiusattukin, jonka seuraamuksena jokapäiväinen oireilu aiheesta.
Ai saakeli ku repesin täysin! Kiitos nauruista, oi ydinsodan jälkeinen miljoonaladamies! ;DDD
Että kymmenvuotiaana kaljuuntunut? En nyt sentään ja en ole itse asiassa vieläkään kalju, vaan samanverran kasvaa fleda kuin esim Jason Stathamilla, mutta tykkään ajella paljaaksi kun en ole mikään homostelija joka ramppaa parturissa rajailemassa vähiä karvojaan.
Muutenhan me kaljut miehet ollaan varsin karvaisia ja aineenvaihdunta on nopea. Johtuu runsaista testoista elikäs miehekkyydestä. Noin kolmevitosena alkoi konepelti venymään.
En muista kerroinko mitä tein koulukiusaajalleni? Hän oli pari-kolme- vuotta pitänyt minua alisteisessa asemassa, kiusannut ja manipuloinut lähinnä henkisesti, mutta myös lyönyt useasti.
Murrosikä kolkutteli ovella ja kasvoin häntä puoli päätä pidemmäksi. Vahvempi olin ollut aina. Aloitimme karaten yhdessä ja hän oli järkyttynyt miten paljon parempi olin häntä niin että vetäjät ja muut ylisti minua, vaan ei häntä.
Alkeiskurssin jälkeen sinä talvena hän kokeili että vieläkö olen hänen alamaisensa. Olin luonaan kylässä, vanhempansa olivat poissa. Olin lähdössä kotiin niin hän sanoi että sinä lähdet vasta sitten kun minä sanon, ja kävi kääntämässä oven lukkoon.
Silloin paloi käämi ja päätin että tämä kaveruus on nyt ohi. Täräytin mitään sanomatta hänen nokkaansa kunnon jakutsukin, hän jäi istumaan lattialle nenä veressä kun heitin tuolin heidän yläkerran ikkunan läpi, potkaisin välioven auki niin että lukko ja karmi hajosi, laitoin alhaalla kengät jalkaan ja lähdin kotiin.
Jäi itkeä niiskuttamaan sinne. Ei haastanut minua enää koskaan ja koetti vähän fanittaakin mielikseni. Kaveriporukkani vaihtui sillä sekunnilla ja entinen kiusaajani pelkäsi minua kuin ruttoa, hänellä ei ollut enää kavereita kuin yksi vajakkipoika.
Oli älykäs kaveri tuo kiusaaja, kirjoitti kahdeksan ällää lukiosta, mutta haaskasi lahjansa ja on ollut koko ikänsä laitosmiehenä samassa tehtaassa. Lapseton kennelihomo tänä päivänä, joka hääräilee vinttikoirien kanssa.
Olen saanut naisilta peffaa enemmän kuin aseman vessa ja ropeltanut pipareita enemmän kuin sinä ovenkahvoja. Se ei ole jäänyt hiuksista kiinni koskaan. Tindereitä selatessani vaimojen välissä laskin kaataneeni treffeillä 25/26 naisesta. Useimmat useammin kuin kerran.
Sanon sinulle jälleen kerran että älä opeta isääsi naimaan, sillä se osaa jo. Ei ole mitään lajia maailmassa jossa pärjäisit minulle koskaan. Ei vaikka harjoittelisit kutomaan sukkaa. Kutoisin senkin paremmin.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai saakeli ku repesin täysin! Kiitos nauruista, oi ydinsodan jälkeinen miljoonaladamies! ;DDD
Että kymmenvuotiaana kaljuuntunut? En nyt sentään ja en ole itse asiassa vieläkään kalju, vaan samanverran kasvaa fleda kuin esim Jason Stathamilla, mutta tykkään ajella paljaaksi kun en ole mikään homostelija joka ramppaa parturissa rajailemassa vähiä karvojaan.
Muutenhan me kaljut miehet ollaan varsin karvaisia ja aineenvaihdunta on nopea. Johtuu runsaista testoista elikäs miehekkyydestä. Noin kolmevitosena alkoi konepelti venymään.
En muista kerroinko mitä tein koulukiusaajalleni? Hän oli pari-kolme- vuotta pitänyt minua alisteisessa asemassa, kiusannut ja manipuloinut lähinnä henkisesti, mutta myös lyönyt useasti.
Murrosikä kolkutteli ovella ja kasvoin häntä puoli päätä pidemmäksi. Vahvempi olin ollut aina. Aloitimme karaten yhdessä ja hän oli järkyttynyt miten paljon parempi olin häntä niin että vetäjät ja muut ylisti minua, vaan ei häntä.
Alkeiskurssin jälkeen sinä talvena hän kokeili että vieläkö olen hänen alamaisensa. Olin luonaan kylässä, vanhempansa olivat poissa. Olin lähdössä kotiin niin hän sanoi että sinä lähdet vasta sitten kun minä sanon, ja kävi kääntämässä oven lukkoon.
Silloin paloi käämi ja päätin että tämä kaveruus on nyt ohi. Täräytin mitään sanomatta hänen nokkaansa kunnon jakutsukin, hän jäi istumaan lattialle nenä veressä kun heitin tuolin heidän yläkerran ikkunan läpi, potkaisin välioven auki niin että lukko ja karmi hajosi, laitoin alhaalla kengät jalkaan ja lähdin kotiin.
Jäi itkeä niiskuttamaan sinne. Ei haastanut minua enää koskaan ja koetti vähän fanittaakin mielikseni. Kaveriporukkani vaihtui sillä sekunnilla ja entinen kiusaajani pelkäsi minua kuin ruttoa, hänellä ei ollut enää kavereita kuin yksi vajakkipoika.
Oli älykäs kaveri tuo kiusaaja, kirjoitti kahdeksan ällää lukiosta, mutta haaskasi lahjansa ja on ollut koko ikänsä laitosmiehenä samassa tehtaassa. Lapseton kennelihomo tänä päivänä, joka hääräilee vinttikoirien kanssa.
Olen saanut naisilta peffaa enemmän kuin aseman vessa ja ropeltanut pipareita enemmän kuin sinä ovenkahvoja. Se ei ole jäänyt hiuksista kiinni koskaan. Tindereitä selatessani vaimojen välissä laskin kaataneeni treffeillä 25/26 naisesta. Useimmat useammin kuin kerran.
Sanon sinulle jälleen kerran että älä opeta isääsi naimaan, sillä se osaa jo. Ei ole mitään lajia maailmassa jossa pärjäisit minulle koskaan. Ei vaikka harjoittelisit kutomaan sukkaa. Kutoisin senkin paremmin.
2010Joo, haaremin vartijat ovat poikkeuksetta kaljuja, eli eunukit, kaljuus johtui kuohitsemisesta, eil siis kivekset tuhottiin tavalla tai toisella, muut kivesten puuttuminen aiheuttaa reilusti oireita, mm. rinnat kasvavat, vartaloon tulee naisellisia muotoja, äänen korkeus kohoaa, naisen ääneksi, myös osteoporoosi on heille yleinen, näin kertoo terveyskirjasto, kovasti on ottanut osumia tämä kaljuus asia... toistuvasti.. lapsi rukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Tuo ovenkahvajuttu on jo aika kuiva ..... mutta mutta, et kerro miksi sua on kiusattu ... oletko siinäkin asiassa täysin syytön tapahtumiin kuten kaikessa muussakin ... kuten exvaimojesi henkisessä väkivallassasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBaII HHN Hanka salmen hiihtäjä nuoretNåytät ihan, tarja haloselta, tuossa yhdessä kuvassa.
- Anonyymi
By NumBaII HHN Hanka salmen hiihtäjä nuoret
Hauskoja kuvia taas!
Pasanen saisi olla enemmän ylpeä kun on huomion kohteena 5555
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185533MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192866- 152839
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6142110Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1421935Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701392Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421365Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31158Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061106Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077