Jos on löysä, niin on löysä

Tämän oivalsi jo aikoinaan Suomen jalkapallojoukkueen eli Huuhkajien entinen päävalmentaja Mixu "joulukuusi muodostelma" Paatelainen.

Sama jatkuu edelleen Huuhkajien otteissa.

11

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Typerä nimi tuo Huuhkajat tai Susijengi ja Suomen potkupallo on surkeaa siellä kontallaan ollaan BLM väen edessä

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ ­­N­­­y­m­­f­­­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18059106g

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Jos on harmaat haituvaviikset niin sitten on, vain pienimunaiset narsistit värjää ne.

• Anonyymi

Missä keskustan timanttikuvio

• Anonyymi

Sulla oo muuta ollukkaan kun kuulema löysää tyvestä-latvaanasti..kuulema salarakkaan kans ostettu liput eturiviin siltsua kahtomaan, gayviikset värjättynä valmiiks.

• Anonyymi

Ei riitä hermot suomi pojilla sama meininki ollut aina pelaajat kyllä osaa pelata

• Anonyymi

Kyllä Kanervan "park the bus" taktiikka on paras ja ainoa mikä toimii - Tämä siksi kun pelaajien kyky ei vain riitä parempaan tai anna muita vaihtoehtoja. Paatelainen voi sahailla niitä joulukuusiaan siellä metsässä.

• Anonyymi

Suomalaisten pallonpotkijoiden tulisi harjoitella pallon potkaisemista maaliin. Saahan niitä tilanteita luoda jos koko ajan potkut menee ohi maalin.

• Anonyymi

Pitäis yrittää vaan päällä.

• Anonyymi

Ei saatana - Ensin pitäisi saada suorat kovat syötöt pysymään jalassa ja pallo hallinnassa. Kyllä se maaliin menee kun liike on kuoletettu. Ihan perusasiat ovat vtuillaan Suomen pelissä varsinkin vauhdillisesti. Mallia kannattaisi hakea vaikka Hollannista.

• Anonyymi

Kaikkein hölmöimpiä on nämä katsojat jotka matkii ulkomaalaisia tapoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe