Lahja kaasoille/bestmaneille

BR_07/05

Eli onko hölmö ajatus ostaa yhteinen kiitoslahja kaasolle ja bestmanille (siis ovat pariskunta). Meillä häissä on kaksi pariskuntaa kaasoina/bestmaneina. Kaikille on teetetty omat kuoharilasit kaiverruksilla, mutta jotenkin tuntuu siltä, että onko se riittävä lahja. Ja koska rahat alkavat olla hyvin vähissä, voisi ostaa yhden lahjan / pariskunta. Mutta mitä se olisi? Mieleeni tuli vain tinattu "säästöpossu" tms. Ideoita?!?

3

2346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehensä melkein-vaimo

Ei kuulosta yhtään hölmöltä idealta... aika järkevältä itseasiassa :)

Olen kyllä sitä mieltä, että nuo kaiverruksin varustetut lasit olisivat jo ihan riittävä lahja, mutta jos haluat voit ostaa lisäksi jotain muutakin. Onko kaaso/bestman-pariskunnilla jokin yhteinen harrastus/mielenkiinnonkohde, johon liittyen lahja voisi olla? Tai osta molemmille pariskunnille lahjakortit esim. johonkin ravintolaan (voivat käydä romanttisella kahdenkeskisellä illallisella tms).

Jos rahat ovat vähissä, kaasot ja bestmanit ymmärtänevät sen eivätkä odotakaan kalliita lahjoja.

• kaiverrukset

niissä laseissa on?

Kaipailen vain ideoita.

• lukee

kyljessä vinosti Kaaso (/Bestman), sen alla päivämäärä ja jalan siinä tukiosassa (mikä siis pöytää vasten), siis siinä päällä samassa kohtaa kun lasiosan kaiverruskin, on mun ja sulhon nimikirjaimet (N & N). Ne on ihan hienon näköset. Teksti on kaunokirjoitusta ja kaiverrus on leveä ja näyttää valkoiselta. Ne on ihan sellaset perus kuoharilasit, maksoivat 5 €/kpl kaiverruksineen.
        Mun ja sulhon laseissa on meidän nimet ja nimien välissä sormukset. Alla päivämäärä. Lasina on sellanen korkea kartion mallinen lasi, missä "jalkana" on pullea sydän. Ne maksoivat kaiverruksien kanssa 10 €/kpl.
        Liikkeestä kysyin vinkkiä kaiverruksiin ja näihin sitten päädyttiin myyjän opastuksella. Ja hienot tuli.
        (Yritin nyt selittää mahdollisimman selkeästi, mutta en tainnut onnistua...) =O)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      89
      5095
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4012
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      23
      2073
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1775
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1717
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1414
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      26
      1185
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1006
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      960
    Aihe