Heippa!
Olen ollut viimeksi äitiyslomalla 9 vuotta sitten ja ajat ovat siitä aika paljon muuttuneet.
Nyt harkinnassa toinen lapsi ja mietin vaan, että paljon rahaa osa-aika työtä tekevänä opiskelijana käteen jäisi? Saan osa-aikatöistä 1000€ + ytk:lta n. 300€ (menetin aiemman työni viime vuonna ja saan ytk:lta vähän tukea). Opiskeluista en saa tukea, koska ne ovat kursseja / omaan pussiin käytyjä hommia.
Lasketaanko äitiysrahaa laskiessa siis tuo 1000€ palkkatuloni + ytk - tukeni yhteen ja paljon siitä saisin äitiys- ja vanhempainvapaalla?
Osaisiko joku asiasta enemmän tietoinen auttaa?
Kiitos kaikille jo avusta! :)
Vanhempain/ äitiysrahan määrä arvio?
Anonyymi-ap
3
296
Vastaukset
- Anonyymi
Up!
- Anonyymi
Eikö kukaa osaa auttaa?
- Anonyymi
? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178