Mistä löytyis ajokoirien sekotuspentuja? Vois olla suomenajokoiraa, beaglea ja/tai dreeveriä sekasin. Tai mistä löytyis suomenajokoiranartulle beagle tai dreeveri polokijaksi, kiinnostaisiko ketään?
Ajokoiran sekotus
10
546
Vastaukset
- Anonyymi
varmimmin saat metsässä toimivan koiran kun hankit jonkin rotuisen ajavan koiran.
vaihtoehtoja on.
eri rotuisten geneettinen tausta poikkeaa niin paljon toisistaan että niiden keskenään tuottamien jälkeläisten käyttöominaisuudet taantuvat voimakkaasti tai häviävät tyystin.
vain tarinat kertovat hyvistä, yhtään toimivaa en ole tavannut.- Anonyymi
Minä olen, naapurilla oli Suomenajokoiran ja Dreeverin sekoitus. Maailman paras, olisi päihitänyt kaikki ajovoitajat. 🙃🙃🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen, naapurilla oli Suomenajokoiran ja Dreeverin sekoitus. Maailman paras, olisi päihitänyt kaikki ajovoitajat. 🙃🙃🙃
Mistäs ne ajogeenit paremmaksi sekuleille tulis, mutuilua sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luultavasti et ole käynyt metsässä minkään ajavan rotuisen
mestarin kanssa.
kun kokemukset huippukoirista puuttuvat niin se kehnokin on niiin hyvä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luultavasti et ole käynyt metsässä minkään ajavan rotuisen
mestarin kanssa.
kun kokemukset huippukoirista puuttuvat niin se kehnokin on niiin hyvä...Minulla on ollut Dreeveri että Beagle joista olisi saanut ajovoitajan, autolle eivät pärjänneet. 🐰🐰🐰
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18059434O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Päästä sessesi metälle juoksussa. Hyvällä tuurilla sulho löytyy.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Tuskin kukaan hyvän nartun omistaja astuttaa toisen rotuisella koiralla, jos meinaisi saada hyviä jälkeläisiä, molempien vanhenpien täytyisi olla hyviä koiria, erityisesti into pitäisi olla kova, toisaalta mielenkiintoista jos vaikka dreeverin ja beaglen risteyttäisi tai suokin ja hamiltonin, suokit pitäisikin risteyttää, itse luovuin niistä , liian paljon huonoa käpälää ja imusolmukesyöpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882978Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4762289- 891602
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501336Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701198- 78923
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa14866- 31856
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75816Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41767