Mistä löytyis ajokoirien sekotuspentuja? Vois olla suomenajokoiraa, beaglea ja/tai dreeveriä sekasin. Tai mistä löytyis suomenajokoiranartulle beagle tai dreeveri polokijaksi, kiinnostaisiko ketään?
Ajokoiran sekotus
9
764
Vastaukset
- Anonyymi
varmimmin saat metsässä toimivan koiran kun hankit jonkin rotuisen ajavan koiran.
vaihtoehtoja on.
eri rotuisten geneettinen tausta poikkeaa niin paljon toisistaan että niiden keskenään tuottamien jälkeläisten käyttöominaisuudet taantuvat voimakkaasti tai häviävät tyystin.
vain tarinat kertovat hyvistä, yhtään toimivaa en ole tavannut.- Anonyymi
Minä olen, naapurilla oli Suomenajokoiran ja Dreeverin sekoitus. Maailman paras, olisi päihitänyt kaikki ajovoitajat. 🙃🙃🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen, naapurilla oli Suomenajokoiran ja Dreeverin sekoitus. Maailman paras, olisi päihitänyt kaikki ajovoitajat. 🙃🙃🙃
Mistäs ne ajogeenit paremmaksi sekuleille tulis, mutuilua sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luultavasti et ole käynyt metsässä minkään ajavan rotuisen
mestarin kanssa.
kun kokemukset huippukoirista puuttuvat niin se kehnokin on niiin hyvä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luultavasti et ole käynyt metsässä minkään ajavan rotuisen
mestarin kanssa.
kun kokemukset huippukoirista puuttuvat niin se kehnokin on niiin hyvä...Minulla on ollut Dreeveri että Beagle joista olisi saanut ajovoitajan, autolle eivät pärjänneet. 🐰🐰🐰
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18059434O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Päästä sessesi metälle juoksussa. Hyvällä tuurilla sulho löytyy.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
Tuskin kukaan hyvän nartun omistaja astuttaa toisen rotuisella koiralla, jos meinaisi saada hyviä jälkeläisiä, molempien vanhenpien täytyisi olla hyviä koiria, erityisesti into pitäisi olla kova, toisaalta mielenkiintoista jos vaikka dreeverin ja beaglen risteyttäisi tai suokin ja hamiltonin, suokit pitäisikin risteyttää, itse luovuin niistä , liian paljon huonoa käpälää ja imusolmukesyöpää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait253148Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3793Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68760Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3710Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35607Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es20549- 41540
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3529- 40521