Meneekö näin.

Anonyymi-ap

Ihastunut ei ole kiinnostunut (minkään ) koosta, suorittamisesta, tai autoista, rahasta, tai mistään ulkoisesta.

Kokonaisuuteen ihastutaan, lempeään katseeseen, ehkä huomioon, ystävällisyyteen, tai jokin kumma sähköinen energia saa valtaansa. Kun näin käy, ihastuksen kohde ei voi ikinä tehdä väärin vaan kaikki hänen tekemänsä tuntuu hienolta.

74

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VY

Hyvä aloitus. Minä väittäisin, että se riippuu ihmisen omasta pinnallisuudesta. Pinnallisempi ihminen ihastuu ulkonäköön, kun taas kerroksellisempi ihminen katsoo / näkee suoraan syvemmälle. :)

• Anonyymi

Kun ny kert luulet olevas asiantuntija ni kerroppa tarkemmin si mitäkö tarkoitat

• Anonyymi kirjoitti:

Kun ny kert luulet olevas asiantuntija ni kerroppa tarkemmin si mitäkö tarkoitat

Avasinkin enemmän tuohon alle. Väittäisin = minun mielipiteeni ja jokaisella on omansa. Enkä ole mikään asiantuntija asiassa.

Toisten ihmisten seurassa tulee fiilis, että on tullut "kotiin"

Jos ajatellaan vaikkapa työkaveria, johon tutustut. Kaikki on heti luontevaa, olet samalla aaltopituudella, huumori mätsää ja teillä on samoja mielenkiinnon kohteita.

Mahdollisen parisuhdekumppanin kanssa toki tunteet voivat lyödä myös jarruja, kun pelkää että jotenkin nolaa itsensä.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­­N­­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18059714e

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Noin se on. Se kumma sähköinen energia tulee siitä kun rakkaushormonit lähtevät liikkeelle. Tuntuu fysiikalta mutta onkin kemiaa.

• Anonyymi

Noin se on

• Anonyymi

Pinnallinen ihminen ihastuu siihen ihastumisen tunteeseen. Ei välttämättä siihen ihmiseen, jota edes tunne vaan on ehkä nähnyt jossain ja tarrautuu tunteeseen että on ihastunut tai peräti rakastunut.
      Teineillä se taitaa olla yleisempää kuin aikuisella.

• Anonyymi

Miksi se on pinnallista?

• Rohkenen esittää eriävän mielipiteen. Mikäli et ole kävellyt tunneihmisen lenkkareilla, vaan toimit elämässä aina rationaalisesti, niin et voi ymmärtää tunneihmistä.

Kyllä meitä "teinejä" löytyy ihan aikuisistakin ja yleensä viihdymme parhaiten tunneihmisen seurassa, koska järki-ihmiset vaikuttavat olevan kovin kylmiä ja laskelmoivia. Toiset ihmiset vain kokevat asiat voimakkaammin kuin toiset ja temperamenttihan saadaan jo syntyessä.

Suosittelen lukemaan kirjan "Idiootit ympärilläni" niin ehkä opit ymmärtämään tunneihmisen maailmaa paremmin. Tai sitten et, jos et haluakaan oppia.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Rohkenen esittää eriävän mielipiteen. Mikäli et ole kävellyt tunneihmisen lenkkareilla, vaan toimit elämässä aina rationaalisesti, niin et voi ymmärtää tunneihmistä.

Kyllä meitä "teinejä" löytyy ihan aikuisistakin ja yleensä viihdymme parhaiten tunneihmisen seurassa, koska järki-ihmiset vaikuttavat olevan kovin kylmiä ja laskelmoivia. Toiset ihmiset vain kokevat asiat voimakkaammin kuin toiset ja temperamenttihan saadaan jo syntyessä.

Suosittelen lukemaan kirjan "Idiootit ympärilläni" niin ehkä opit ymmärtämään tunneihmisen maailmaa paremmin. Tai sitten et, jos et haluakaan oppia.

Minä oon tästä samaa mieltä, tunneihmisenä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minun mielestäni sinä et täytä edes ihmisen kriteerejä

• Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni sinä et täytä edes ihmisen kriteerejä

Sulta ei ole kysytty mitään...

• mustasusi kirjoitti:

Kerrankin joku on samaa mieltä.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Kerrankin joku on samaa mieltä.

😊👍🏼

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Rohkenen esittää eriävän mielipiteen. Mikäli et ole kävellyt tunneihmisen lenkkareilla, vaan toimit elämässä aina rationaalisesti, niin et voi ymmärtää tunneihmistä.

Nimenomaan puhun teistä "tunneihmisistä".

Teitä on kourallinen tässä maailmassa jotka ajattelevat kuten sinä. Teitä on varmaan täällä palstalla paljon, muualla vähän.

"Suosittelen lukemaan kirjan "Idiootit ympärilläni" niin ehkä opit ymmärtämään tunneihmisen maailmaa paremmin. Tai sitten et, jos et haluakaan oppia."

No mitä hyötyä on oppia jotain jostain vähemmistöstä jos suurin osa ihmisistä toimii kuten JUURI KERROIN ja josta olet kuitenkin samaa mieltä?

• Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan puhun teistä "tunneihmisistä".

Teitä on kourallinen tässä maailmassa jotka ajattelevat kuten sinä. Teitä on varmaan täällä palstalla paljon, muualla vähän.

"Suosittelen lukemaan kirjan "Idiootit ympärilläni" niin ehkä opit ymmärtämään tunneihmisen maailmaa paremmin. Tai sitten et, jos et haluakaan oppia."

No mitä hyötyä on oppia jotain jostain vähemmistöstä jos suurin osa ihmisistä toimii kuten JUURI KERROIN ja josta olet kuitenkin samaa mieltä?

Joo sori, ei ollut oikein ajatus mukana tuossa ja kirjoitin mitä sattuu. :)

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Täydellisesti kirjoitettu!Näinhän se menee.

• Anonyymi kirjoitti:

Täydellisesti kirjoitettu!Näinhän se menee.

En osannut muotoilla tekstiäni oikein. Ehkä luin huonosti ja häiritsee alkaa selittämään omia sanojani. Ei vaan jaksa edes näin aamusta. Olen hyvin tottunut siihen, että minut joko halutaan ymmärtää väärin tai sitten en osaa kirjoittaa.
        No mutta posipölyä porukan päivään. :)

• Anonyymi

Jokseenkin noin.

Paitsi tylsyyttä en voi hyväksyä

• Anonyymi

Autocorrect iski taas! Tylyyttä siis 😁

• Anonyymi

Minä taas en voi sietää ihmistä kuka parisuhteessa ei reagoi mihinkään mitenkään on kuin lääkitty zombiksi.
        Haluan ihmisen kuka reagoi voimakkaasti yhteiseen vihaan,rakkauteen,pettymyksiin,suruun,yms.
        Hyvä esimerkki:
        Lapsi kertoo Äidille olevansa koulukiusattu.
        Äiti luonnollisesti kertoo miehelleen tämän.
        Jos lapsia ei ole lähelläkään mies raivostuu silmittömästi lapsen kiusaamisesta ja sadattelee naamapunaisena,liikkuu levottomasti.Aikoo ottaa asian käsittelyyn ,halaa vaimoaan rauhoituttuaan ,voi jopa itkeä.Tämän jälkeen rupeaa vaimon kanssa yhdessä toimimaan lapsen parhaaksi.
        T.N

• Anonyymi

Väärin
      Ihastuminen sokeuttaa ihmisen hetkeksi asioiden huonoilta puolilta että yhteyden rakentaminen ja paritteluun pyrkivä käytös voi alkaa .
      Se on se kiima myös ihmisillä joka blokkaa.
      Pelkkää tylsää aivokemiaa
      Ilman mitään maagista

• Jos ihastuu ihan oikeasti, niin silloin näkee toisen täydellisyytenä ja virheettömänä. Ei millään rahalla sun muulla omaisuudella ole siinä merkitystä. Ei niitä siinä ajattele, vaan sitä ihastuksen kohdetta.

• Anonyymi

Et ny viittis jo lopettaa tota paskanjauhamista mitä sun kirjoituksia lueskellu ni sinä et tiedä mistään mitään et edes varmaan sitä kuka ketkä lastesi äitejä on

• Anonyymi

Näin se menee ja kuuluu mennäkin.

• Anonyymi

Kyllä, asia menee vain niin että ihastuminen tapahtuu kun miehellä on rahaa, omaisuutta TAI ennen kaikkea STATUSTA.

Status voi olla myös sitä että rahaa ei ole eikä omaisuutta vaan esimerkiksi on ryyppykaverin "kovin" jätkä tai bändin solisti.

Siihen NE NAISET IHASTUU. Ei mihinkään höpön löpöihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, asia menee vain niin että ihastuminen tapahtuu kun miehellä on rahaa, omaisuutta TAI ennen kaikkea STATUSTA.

Status voi olla myös sitä että rahaa ei ole eikä omaisuutta vaan esimerkiksi on ryyppykaverin "kovin" jätkä tai bändin solisti.

Siihen NE NAISET IHASTUU. Ei mihinkään höpön löpöihin.

Tuollainen ei ole mitään ihastumista/rakastumista ollenkaan. Se on vain materian palvomista.

• Anonyymi

Niin, ehkä tarkoitit, ettei niitä virheitä silloin sellaisina pidä, tai näe. Ihmiset puhuvat niin monin eri tavoin.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, ehkä tarkoitit, ettei niitä virheitä silloin sellaisina pidä, tai näe. Ihmiset puhuvat niin monin eri tavoin.

Niin no, kaikin puolin virheettömänä pitää ihastustaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin no, kaikin puolin virheettömänä pitää ihastustaan.

Taidat olla romanttinen idealisti. Eikä siinä ole mitään väärää. Anteeksi, jos yli tulkitsen väärin. Inhoan itse, kun muut sanoittaa toisen puolesta, mutta taipumusta ymmärtämisen kautta siihen myös itselläni.

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla romanttinen idealisti. Eikä siinä ole mitään väärää. Anteeksi, jos yli tulkitsen väärin. Inhoan itse, kun muut sanoittaa toisen puolesta, mutta taipumusta ymmärtämisen kautta siihen myös itselläni.

Niin olen. Minun persoonallisuus tyyppi on INFP.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin olen. Minun persoonallisuus tyyppi on INFP.

Jännä, mulle, kun ei yksi testaus riitä, niin pyörin yleensä ENFJ: n ja INFP: välissä, ja joskus harvemmin tulee muutakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Jännä, mulle, kun ei yksi testaus riitä, niin pyörin yleensä ENFJ: n ja INFP: välissä, ja joskus harvemmin tulee muutakin.

Olen tehnyt testejä useita ja aina saanut saman tuloksen ja se kyllä kuvaa minua hyvin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen tehnyt testejä useita ja aina saanut saman tuloksen ja se kyllä kuvaa minua hyvin.

Niin, toisilla se menee varmaan niin. Ehkä ihminen on vaan hienosäätöolento, olosuhteineen, ja sisäisine kokemuksineen, tai sitten temperamentti on monimutkainen asia niihin, ja muihin liitettyinä yhteyksineen.

• Anonyymi

Sillloin, kun ihastuu ja rakastuu niin ei tosiaankaan mieti rahaa yms. Kokonaisuuteen ihastutaan, mutta muistetan tässä kohtaa, että kokonaisuus muodostuu niin ulkoisesta, kuin sisäisestä eli ei kuitenkaan vedätä tätä ajattelua siihen ääripäähän, ettei millään ole väliä ja jokainen saattaisi ihastua jokaiseen.

• Anonyymi

IHAN TÄYTTÄ HÖPÖNHÖPÖÄ.

Naiset IHASTUVAT NIMENOMAAN siihen että mies saa kunnioitusta ja arvostusta yhteisössä eli hänellä on asiat hyvin ja hienosti sekä tuottaa naiselle viihdettä ja nautintoa.

Siihen tarvitaan statusta, nautintoa eli kunnon munaa ja omaisuutta.

SEN JÄLKEEN tulee ihastus.

Toki hetkellisesti nainen voi "ihastua" johonkin tällaiseen kunnes alkaa OIKEASTI PANETTAA ja sitten etsitään siittäjä MENESTYJISTÄ.

Ne on niitä RAKKAUShormoneja

Ei mitkään vitun löysien runkkariranteiden "lempeitä katseita".

• Anonyymi

Tähän korjaus vielä:

Toki siinä vaiheessa kun PANOT on PANTU nuorempana tai lapset jo tehty niin nainen voi tyytyä johonkin kivan oloiseen lempeään mieheen.

Sitä ennen...älkää nyt vittu naurattako.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän korjaus vielä:

Toki siinä vaiheessa kun PANOT on PANTU nuorempana tai lapset jo tehty niin nainen voi tyytyä johonkin kivan oloiseen lempeään mieheen.

Sitä ennen...älkää nyt vittu naurattako.

Ei kannata yleistää.

Ehkä sinun naisesi toimii noin tai toimit itse, jos olet nainen.

Itseäni ei viehätä kenenkään rahat, autot tai yhteiskunnallinen asema.

Sen sijaan kiltti ja mukava mies saa kyllä mielenkiintoni heräämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata yleistää.

Anna kun arvaan olet hieman pyylevä miehistä kokematon "tunne-eläjä"

Joo, teitä on se kourallinen maailmassa.

NORMAALI NAINEN haluaa jotain muuta ja ihastuu kuten sanoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata yleistää.

Niinkuin veli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna kun arvaan olet hieman pyylevä miehistä kokematon "tunne-eläjä"

Joo, teitä on se kourallinen maailmassa.

NORMAALI NAINEN haluaa jotain muuta ja ihastuu kuten sanoin.

Valitettavasti täällä nyt hieman hankala todistaa ulkoista olemustani, mutta korjattakoon kuitenkin, että kuulun siihen harvinaisempaan porukkaan, joka urheilee ja on hyvässä kunnossa.

”Normaali” nainen tarkoittaa nykyisin tuota mainitsemaasi pyylevää, koska suomalaisten lihavuus on lisääntynyt huomattavalla vauhdilla.

Mutta olipa henkilö minkä kokoinen hyvänsä, niin tässä yhteydessä käyttäisin tuota normaali-sanaa ja sanoisin, että normaali ihminen ihastuu mukavaan ja kaikin puolin rakastettavaan henkilöön.

Kuulostat niin katkeralta, että sinun on tätä varmaan sen takia vaikea ymmärtää ja hyväksyä. Olet ilmeisesti saanut ”muutamat” pakit? Se ei välttämättä johdu statuksestasi, olipa se mikä hyvänsä, vaan yksinkertaisesti epämiellyttävästä luonteestasi. En usko, että luonteesi tulee muuttumaan, joten et jatkossakaan löydä itsellesi kumppania, joka sinua jaksaisi katsella.

• Anonyymi

Panomiehen puhetta

• Anonyymi

Mielenkiintoista. Olen vahvasti tunneihminen, mutta myös järki ihminen. Ja rakastun äärimmäisen harvoin, mutta täysillä. En oikeastaan nauti tunteesta, vaikka toki ihanaa onkin, vaan menisin ennemmin suoraan rakastamiseen, joka on todempi kieleni. Ja, en ole koskaan nähnyt toista syvästi rakastuneenakaan täydellisenä, millään muotoa, päin vastoin, ne virheet tulevat inhimillisemmin esiin, jolloin toisen näkee kokonaisemmin, ja juuri siihen rakastun, siihen ihmisessä. Täydellinen ihminen on aika tunteita herättämätön, kun ei siitä saa kiinni niitä vivahteita, joita kokonaisuudessa ilmenevästä hiomattomasta timantista saa. Monialainen kohtaaminen, tai toisen näkeminen, ja se kemia, on se juttu, ei millään muotoa täydellisyys. Ainakaan omalla kohdallani.

• Anonyymi

Toinen juttu, on jotain selittämätöntä tunnistamista. Ne ihmiset, joiden kanssa niin joskus harvoin käy, niin niistä tietää, että ovat pitkän matkan suhteita, oli niiden laatu parisuhde, ystävyys tai mikä tahansa.

• Anonyymi

Olen samanlainen siinä, että en nauti rakastumisen tunteesta. Jos voisi välttää sen tutustumisvaiheen suhteessa kokonaan, välttäisin sen mielelläni.

• Anonyymi

Panosuhde
        T. Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panosuhde
        T. Nainen

Siis viittaatko nyt ylempään kirjoitukseen? Vai sitäkö etsit? Kysyy 21:17:59, ,sekä 21:22:11.

• Anonyymi

Pelkkä fyysinen kemia, tai halu, ei itsessään ole tuomittava juttu. Ja en moralisoi ketään, mutta niissä piileekin monesti muu houkutus, kuin syvemmät tunteet. Ne on monta kertaa turvallisempia ja kevyempiä vaihtoehtoja, pinnallisempaan mukavaan ajanviettoon, ja jokainen saa määritellä, mitä milloinkin suhteiltaan toivoo, ja haluaa. Mutta itse jättäisin tuollaiset hyvin pinnalliseen ja kevyeen todennäköisesti lyhyeen hauskanpitoon, ja mikäs siinä, jos ei muita loukata. Ei vaan ole se omin juttu. Ja olisi ehkä hauskempaa ja helpompaa, jos olisi, mutta kun ei vaan ole. Muita en moralisoi pätkän vertaa.

• Sitä voi ihastua ihan kehen vaan. Välillä ne ihastuksen kohteet voivat yllättää😁 jokin siinä ihmisessä vaan vetää puoleensa. Ei mikään raha tai muu omaisuus vaikuta tähän.

Ei ihastuksen kohteelta kumminkaan kaikkea siedä. Että jos käyttäytyy kuin moukka, niin kyllä se ”taika”hälvenee..

• Anonyymi

On just noin.
      - sivusta vaan mies

• Anonyymi

Ei mene

• Anonyymi

Kun näin käy, ihastuksen kohde ei voi ikinä tehdä väärin vaan kaikki hänen tekemänsä tuntuu hienolta.
      VMP!!!!!

• Anonyymi

Jokaisella on ne omat mieltymykset, ei siinä omaisuus tai sen puuttuminen vaikuta vaan ekaksi se miltä näyttää, millanen ääni, luonne ym ja siitä se kipinä lähtee. 😍

• Anonyymi

Jatkan... En tiennyt hänen( naisen) varallisuudesta enkä tiedä vieläkään mutta sillä ei ole mitään merkitystä kun muuten on sopiva ja sytyttää tunteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan... En tiennyt hänen( naisen) varallisuudesta enkä tiedä vieläkään mutta sillä ei ole mitään merkitystä kun muuten on sopiva ja sytyttää tunteet.

No eihän miehille vaikuta naisen omaisuus millään tavalla eikä status VAAN KAUNEUS JA NUORUUS.

Totta kai miellyttävä luonne painaa kaikilla MUTTA NAISEN IHASTUKSEN RATKAISEE MIEHEN STATUS.

• Anonyymi

Älä hössötä nsmies diibadaabaa.

Panosuhde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eihän miehille vaikuta naisen omaisuus millään tavalla eikä status VAAN KAUNEUS JA NUORUUS.

Totta kai miellyttävä luonne painaa kaikilla MUTTA NAISEN IHASTUKSEN RATKAISEE MIEHEN STATUS.

Aika erikoista kyllä...kun juopoilla ja huumehörhöillä riittää vientiä ja lapsia useamman kanssa vaikka ei pysty edes huolehtimaan niistä ja tällä vastaamo hakkerillakin on muija ja just synty lapsi, erikoisia statuksia juu.

• Anonyymi

Niin ja tuohon ihastumiseen vielä sen verran, että ihminen voi myös olla ihastunut ihan noin niin kuin elämään. Se on asenne, ja tervettä elämän voimaa. Siihen voi kuulua niinkin hölmöltä kuulostavia asioita, kuin jopa itseensä ihastumista, kun elämä rikastuu elämään ihastumisesta. Sitä voi ihastua toisiin ihmisiin, tekemiseen, asioihin, flirttikin kuuluu siihen, ja sitä voi tehdä myös ystävilleen ja pitää positiivisuutta turvallisesti yllä. Siellä ilmastossa jokaiselle on tavallaan loputtomasti tuntuvaa tilaa, ja värit ovat kauniimpia katsella. Mutta jos menee todellisen ihastumisen puolelle, niin tämä turvallisuuden illuusio kyllä kärsii, ja parempi, tai helpompi silloin toimia niiden kanssa, joiden suhteen yhteinen molemmin puolinen kunnioitus, sekä ystävyys jo pohjalla. Kaikkea elämässä sattuu ja ei tunteitaan voi valita, mutta kyllä sen yleensä käsittää, ketkä ovat matkalla hetken mukana, ja ketkä taas pidempään. Ja kenet on luotu ystäväksi, ja kenen kanssa tunteita on niin paljon, ettei ystävyydestäkään ehkä tulisi niiden jälkeen mitään kovin hyvää. Toki päivä haaveilla voi jokainen ja fantasioida mitä haluaa, mutta onko ihastusta, vai mitä, onkin sitten jokaisen oma asia määrittää. Itseäni ei naisena kiinnosta ulkoiset statukset, vaan se sisäinen energia, ja sekin niin, miten vastaa omaani. Energiaahan niin moni juttu on.

• Anonyymi

Ihastusta ja rakkautta ei voi sekoittaa. Ei se ole rakkautta että joku mies tai nainen himoitsee jotakuta, haluaa sänkyyn tai omakseen. Rakkaus osaa ajatella toisenkin parasta. Rakkaus ei myöskään ole pintapuoleista. Se koko ihminen on rakastavalle kallisarvoinen. Se joka rakastaa luopuu esimerkiksi ajatuksesta että hänellä olisi joskus joku toinen sen sijasta, jota rakastaa.

• Anonyymi

Niin, ne on ihan eri asioita.

• Anonyymi

Aha no jos rakastaa oikeen kunnolla niin ei voi tuntea suurta intohimoako? Ihastus ja rakkaus on eri asia mutta kyllä rakkaudessa on suurta intohimoa myös ainakin minulla ja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha no jos rakastaa oikeen kunnolla niin ei voi tuntea suurta intohimoako? Ihastus ja rakkaus on eri asia mutta kyllä rakkaudessa on suurta intohimoa myös ainakin minulla ja

Ovat eri syvyyden tasoilla, mutta totta puhut, eivät ne sulje mitenkään toisiaan ulos, ja on tärkeää suhteessa. Monesti se rakkaus on myös sen intohimon syvyyden mahdollistava tekijä, ja eliksiiri juuri siihen, mitä ilman, mikään ei tunnu samalta, eikä sitä ilman voi sinne saakka päästä.

• Anonyymi

No jotain kuitenkin siinä vaiheessa nähdään parempaa kuin yleensä ottaen ihmisiä tavatessa. Vai onko se vain sitä että sattuu nyt olemaan saatavilla kun itsellä haku päällä. Ettei lahestulkoonkaan sitten unelmien täyttymys.

• Anonyymi

Sitten tehdään lapsi tai pari ja huomataan ettei kumpikaan tunne yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten tehdään lapsi tai pari ja huomataan ettei kumpikaan tunne yhtään mitään.

No siinä kai se se tärkein tulikin jo. Geenit jatkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinä kai se se tärkein tulikin jo. Geenit jatkuu.

Mutta hunot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hunot.

Tarkoitin huonot.

• Anonyymi

Eiköhän jokainen itse pysty ne määrittämään ja tietämään, mitä itselle milloinkin on, ja tämähän on yleistä keskustelua asiasta.

• Anonyymi

Huh huh, mitä novellia.

• Anonyymi

Menikö liian asia siirappiseksi sinulle?

• Anonyymi

Mulla meni just noin.

• Anonyymi

Joku siinä vaan on.Olen hieman erimieltä kanssasi,nimittäin,ensivaikutelma tulee ulkoisesta hapituksesta.Näet hänet kaukaa ja Hokkus,pokkus olet myyty.
      T.N

• Anonyymi

Kysymys on siitä, mitä tuntee itsessään, ei siitä, mille tulee myydyksi. Mitä itse tarjoaa. Mille haluaa antautua. Jos, en haluisi tarjota itse enemmän, antaisin olla. Siinä se lopulta on. Kelpaamiset on muiden juttu. Jos ei lähde aidosti, kun toivoo, muttei ole siellä, on parempi siirtyä sivuun. On uskallettava sukeltaa, tai parempi pysyä pinnalla. Asiat on, mitä ne on. Samoin suhteet ja ihmiset. Sinne on turha pyrkiä, missä ei ole, ja parempi kulkea siellä autenttisesti, missä milloinkin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on siitä, mitä tuntee itsessään, ei siitä, mille tulee myydyksi. Mitä itse tarjoaa. Mille haluaa antautua. Jos, en haluisi tarjota itse enemmän, antaisin olla. Siinä se lopulta on. Kelpaamiset on muiden juttu. Jos ei lähde aidosti, kun toivoo, muttei ole siellä, on parempi siirtyä sivuun. On uskallettava sukeltaa, tai parempi pysyä pinnalla. Asiat on, mitä ne on. Samoin suhteet ja ihmiset. Sinne on turha pyrkiä, missä ei ole, ja parempi kulkea siellä autenttisesti, missä milloinkin on.

Oliko tämä Ritvan haukkujalta🤣

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe