Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
Hiljaisuus
19
264
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei välttämättä mitään noista. Ainahan voit itsekkin olla yhteydessä?
- AnonyymiUUSI
Tää on totta.
- AnonyymiUUSI
jos ainut yhteys on tämä palsta niin suteen todennäköisyys on aika pieni, ja jos käyttää tätä vaikka on muitakin yhteyksiä, suhde on jo kuollut.
- AnonyymiUUSI
Voi olla myös itsensä suojelua.
- AnonyymiUUSI
Se on totta. Sattuu. Mutta rakastan. Ja kirjoitin nätisti.
- AnonyymiUUSI
Totta. Jos toinen ei vastaa tunteisiin niin hiljaisuus on ihan käypä vaihtoehto.
- AnonyymiUUSI
Kuka ja kenelle...?
- AnonyymiUUSI
Mykkä hiihtäjä.
- AnonyymiUUSI
Sinulla on ollut aikaa riittävästi ilmaista omalta puolelta tunteet. Syyttelet omasta saamattomuudesta minua ja tekeydyt tilanteessa marttyyriksi. Tämä viestii minulle , kyvyttömyyttä käsitellä kaikenlaisia tunteita ylipäätään. Ymmärrän toisaalta sinua ja minua ,koska tilanne on ollut arka ja monimutkainen. N-M.
- AnonyymiUUSI
Aika loppuu kesken, se on vain valitettava tosiasia. Tässä tilanteessa missä olen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika loppuu kesken, se on vain valitettava tosiasia. Tässä tilanteessa missä olen.
Mikä aika?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko nyt täällä, että olet parantumattomasti sairastunut? Ja sitten jossain on se kaivattu, joka saa kuulla kuolemastasi sitten parin vuoden jälkeen ehkä joltain. Se olisi paha tilanne.
- AnonyymiUUSI
Nyt voi osoitella syyllistä sormella.
- AnonyymiUUSI
Käytkö useinkin vetämässä näistä palstaäijän joikauksista herneitä nokkaan? Omituinen harrastus sinulla
- AnonyymiUUSI
Älä viitsi yleistää.
- AnonyymiUUSI
Montako palstaäijän aloitusta targetoit illassa spämmäten useita vastauksia kuin kahdenvälisessä vuoropuhelussa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Montako palstaäijän aloitusta targetoit illassa spämmäten useita vastauksia kuin kahdenvälisessä vuoropuhelussa?
Menepä sinä höpönassu vaikka kellariin tapaamaan mörköä.
- AnonyymiUUSI
En ole valinnut mitään hiljaisuutta!
- AnonyymiUUSI
niinpä niin, en ole ollut täysin hiljaa, mutta eräs Hän nainen ei vastaa eli lienee estänyt kaikki yhteydenpitokanavat eli se siitä sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27718409Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110570Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877383Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4107128Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853474"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243028Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972585Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332366MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä342321