Mitä meidän välillä

Anonyymi-ap

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?

97

1630

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitään,jos ei tee asioiden eteen.

• Anonyymi

Sinäkö et tee

• Anonyymi

Yhdistyminen. Kaikilla mahdollisilla tasoilla. Siis tarkoitan henkinen, fyysinen ja mitä näitä nyt on.

• Anonyymi

Ei niitä ole kuin kolme
        henkinen, fyysinen ja taloudellinen.

Hynttyyt ja kukkarot yhteen niin että tärisee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä ole kuin kolme
        henkinen, fyysinen ja taloudellinen.

Hynttyyt ja kukkarot yhteen niin että tärisee!

On niitä enemmän. Laitetaan vaan kaikki yhteen, mitä pystytään.🤭

• Anonyymi

Tulee tapahtumaan 😉

• Anonyymi

Mitä tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tulee?

Ei mitään ymmärrätkö EI MITÄÄN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään ymmärrätkö EI MITÄÄN

Joku seizure sinulla siellä. Sivusta huomio vain

• Anonyymi

Ajattelen että jos vielä nähdään,voi tulla mitä vaan. Jos ei nähdä,en ala tavoittelemaan koska on kuitenkin vain puolituttu ja ilmeisesti suhteessa. Olisi outoa kaivaa numero jostain ja tehdä tikusta asiaa. Tapaamisista se on kiinni.💚

• Anonyymi

Kunpa mies kaivaisi.. 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa mies kaivaisi.. 😔

Onhan sulla mahdollisuus laittaa vaikka hyvät tuntomerkit. Jos tietäisin että hän jotain toivoo niin.. niin mitä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sulla mahdollisuus laittaa vaikka hyvät tuntomerkit. Jos tietäisin että hän jotain toivoo niin.. niin mitä vaan.

Puspus 😚
        👷🏻‍♂️👷🏻‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puspus 😚
        👷🏻‍♂️👷🏻‍♀️

Ei ole kaivattu raksamimmejä😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunpa mies kaivaisi.. 😔

kuka mies? ai niin onhan niitä Suomessa paljonkin😁

• Anonyymi

Huomenna tarvitsen hetken kaksin... Jotta voisin sen numeron saada.
      Yritän kerätä rohkeutta.

• Anonyymi

En minä ainakaan enää ota yhteyttä, pärjäät varmaan åaremmin anonyymijuttujesi kanssa.

• Anonyymi

Tulee tapahtumaan

• Anonyymi

En tiedä, mitä teidän välillä tulee tapahtumaan 😉

• Anonyymi

Kenen meidän

• Anonyymi

Mulle kelpaisi "mitä näitä nyt on" versio.

• Anonyymi

Oon heittänyt ton muutaman kerran täällä eri yhteyksissä, mutta ei muistu mieleen, mihin tämä liittyy.

• Anonyymi

Ei me uskalleta tehä mittää. Niinkkai se on.

• Anonyymi

Kantsussa? Ei todellakaan

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

Nainen.. tulen luoksesi. Sen jälkeen me olemme me..

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä

• Anonyymi

Tervetuloa❤️

• Anonyymi

En tiedä. Itse olen niin hankala, että jos ei mitään, niin se on minulle oikein. Kun en tiedä miten päin olla ja toimia. Mieheltä.

• Anonyymi

Mä pyydän miehen numeroa ens viikolla. Hieman pakko. Kumpikin lähtee kuitenkin suht pian.

• Anonyymi

Miksi et osaa toimia?

• Anonyymi

Tykkäätkö sinä sitten hänestä?

• Anonyymi

Ei tapahdu mitään jos tältä kyselet, sinun täytyy ryhdistäytyä ja kysyä tuo sama kasvotusten. Mutta eihän sinusta siihen ole, joten mitään tuskin tulee tapahtumaan.

• Anonyymi

Me rakastutaan ja meistä tulee vuosisadan rakkaustarina.
      Naiselta

• Anonyymi

Hän tulee ottamaan pelkoisen itsensä ulos omaan napaan tuijottelemasta eli lopettaa itsekeskeisen ja jopa itsesäälisen ylpeän kieriskelyn ja tajuaa mitä meillä oli meneillään.

Sitten me jatketaan tutustumista ja olemista ja rakastumme syvemmin, yhdessä vahvoina, opetellen luottamista ja yhteyttä ja turvallisuutta ja molemmat söpösti epävarmoja vuorotellen.

Ja sitten mentäisi kihloihin, asuttais yhdessä maalla, mentäisi naimisiin. Kumpikaan ei kadottais itseään vaan opittaisi vahvemmiksi yksilöiksi yhdessä. Rakkaus kasvaisi ja molemmat sais mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä.

Joskus sitten kiikkustuolissa naurettais kuinka epävarmoja oltiin silloin keski-ikäisinä ja mää lukisin sulle sitä kirjaa, jota nytkin luin ennen kuin otit etäisyyttä ja aloit kieriskellä nöyhtäisen napasi ympärillä sen totuuksia kuunnellen ja itsellesi yksin olemis onnellisuusvalheita kertoen❤️

• Anonyymi

Ai että, nyt on 🥳🔥 kovaa tekstiä, mutta huumorilla.

• Anonyymi

Oiskohan edes ylpeyttä vai sittenkin itsesuojeluvaistoa. Nainen kaunis, fiksu ja sopivasti omaperäinen, rohkea omantienkulkija. Muitakin ihailijoita löytyy. On kertonut ja osoittanut tunteensa mua kohtaan. Kyllä tunnen vahvasti myös häntä kohtaan. Haluaisin, mutta en kuitenkaan. Minä en vaan pysty, v*tt* miten. En minä tämmöistä osaa. Hirveä pelko että sitten tulee satutetuksi kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskohan edes ylpeyttä vai sittenkin itsesuojeluvaistoa. Nainen kaunis, fiksu ja sopivasti omaperäinen, rohkea omantienkulkija. Muitakin ihailijoita löytyy. On kertonut ja osoittanut tunteensa mua kohtaan. Kyllä tunnen vahvasti myös häntä kohtaan. Haluaisin, mutta en kuitenkaan. Minä en vaan pysty, v*tt* miten. En minä tämmöistä osaa. Hirveä pelko että sitten tulee satutetuksi kuitenkin.

No eikö tuo just ole väärää ylpeyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos etenette erittäin hitaasti? Siten, että kumpikin tietää missä mennään ja saa rauhassa tutustua ja oppia luottamaan siihen, ettei toinen ole satuttamassa sinua vaan rakastaa ja haluaa sinulle pelkkää hyvää. Ei ole kiire mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos etenette erittäin hitaasti? Siten, että kumpikin tietää missä mennään ja saa rauhassa tutustua ja oppia luottamaan siihen, ettei toinen ole satuttamassa sinua vaan rakastaa ja haluaa sinulle pelkkää hyvää. Ei ole kiire mihinkään.

Erittäin hitaasti eteneminen ja avoimuus kuulostaa hyvältä. Mutta vaatis minulta uskaltamista, toki naiseltakin, lähteä tähän mutta minä olen tähän asti tainnut olla etäisempi ja epämääräinen jopa epäreilulla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin hitaasti eteneminen ja avoimuus kuulostaa hyvältä. Mutta vaatis minulta uskaltamista, toki naiseltakin, lähteä tähän mutta minä olen tähän asti tainnut olla etäisempi ja epämääräinen jopa epäreilulla tavalla.

Niin varmaan gubbe, viittä vailla ilmaa ”humppailet”kun yhdenkään naisen näet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kyllä sivusta sanoa, että kaikki nuo osuu tilanteeseeni erään miehen kanssa.
        Omalta osaltani olen tyytyväinen siihen mitä välillämme nyt on. Viime näkemisellä keskustelimme suhteista ja peloista. Voin tarjota turvallisen tilan vain olla kuten tähänkin saakka. Ehkä tulevat vuodet auttavat sinua löytämään rohkeutta sisimmästäsi pieni askel kerrallaan. Kohtaamaan pelkojasi. Ethän pakota itseäsi mihinkään mihin et ole valmis. Tiedät etten minäkään tässä tilanteessa paljoa voi.
        Minulle tärkeinä tässä hetkessä on meidän yhteinen projekti. Se tuo minulle valtavasti iloa ja kiitollisuutta sinua kohtaan.
        Tunniste: 🍔

• Anonyymi

Väliaikatietoja... Pieniä merkkejä pelon väistymisestä ja molemminpuolinen kiinnostus ja tunteet tallella❤️

• Anonyymi
      • Anonyymi

Üllatys

• Anonyymi

Pian on ratkaisu löydyttävä! Paikka vierellä on Sinun ja pidän lupaukseni. En halua loukata tai satuttaa Sinua, mutta ymmärräthän ettei näin voi jatkua. Haluan ja kaipaan nyt tukea ja turvaa vierelle. Mitä nappia pitäisi painaa tai suuhun heittää, että arki löytyisi? Kestän vielä hetken... sitten pakenen muualle m>n

• Anonyymi

Taidan tietää mitä koet. Mulla samankaltainen tilanne yhden miehen kanssa... Kohta on liu'uttava muualle. Hänellä on paikka vierelläni edelleen, mutta...

Mikä teidän tilanne on? Ratkaisu mihin asiaan? Toinen etäinen?

• Anonyymi

Lusikat menee samaan laatikkoon,väistämätöntä.

• Anonyymi

🙏❤️❤️❤️

• Anonyymi

🤝🏻 ❤️

• Anonyymi

Omalla kohdalla ei taida tapahtua mitään enään , tulin turhaan. On aika siirtyä syrjään nähtävästi.

• Anonyymi

eksien kanssa ei mitään
      vanhuksien kanssa ei mitään
      alta kakskymppisten kanssa ei mitään
      siinäpä kriteerit muuten koitan pitää mielen avoinna

• Anonyymi

Mehän on koettu melkein miniajassa kaikki mitä ihmiset voi vaan yhdessä kokea.

• Anonyymi

Kaikki muu paitsi, kaikki kiva jäi kokematta.
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki muu paitsi, kaikki kiva jäi kokematta.
        Sivusta

No tosi kiva kuulla. Itse menetin neitsyydenkin hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noni, hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noni, hyvä.

Miten se on hyvä juttu. Ois pitänyt odottaa parempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se on hyvä juttu. Ois pitänyt odottaa parempaa.

Ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä maar sais yhden runon kirjoittaa sekin🥱

• Anonyymi

Katsotaan, eihän sitä tiedä mitä kivaa huominen tuo tullessaan.

• Anonyymi

Tietää, maanantain 🙄... 😮‍💨

• Anonyymi

Ollaan jossain vaiheessa tekemisissä.

• Anonyymi

Sehän jo railakkaalta kuulostaa

• Anonyymi

Meette naimisiin?

• Anonyymi

Joo.

• Anonyymi

Jos tulee, se tulee tapahtumaan vain jos olemme tekemisissä IRL säännöllisesti, samassa tilassa jotain yhdessä tehden tai samaan suuntaan toimien. Tällöin tapahtuu jotain, lähentyminen tai erkaantuminen. Nykyisessä tilanteessa etäännymme varmuudella ja lähentyminen ei ole sen jälkeen enää millään tavoin luontevaa.
      n>m

• Anonyymi

Onko sulla tarkoitus tehdä asialle jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla tarkoitus tehdä asialle jotain?

Ei ole, koska hän ei anna tällaiselle mahdollisuutta tällä hetkellä. Se tarkoittaa ettei hän tiedä mitä haluaa. Se on täysin okei. Koska minäkään en tiedä, haluanko sitä mahdollisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, koska hän ei anna tällaiselle mahdollisuutta tällä hetkellä. Se tarkoittaa ettei hän tiedä mitä haluaa. Se on täysin okei. Koska minäkään en tiedä, haluanko sitä mahdollisuutta.

No kerro toki aloittajaäijä lisää tästä todella informatiivisesta kaksinapaisuudesta kun joku sulta aina jaksaa kysellä

• Anonyymi

Luulen, että nyt tulevana vuonna selviää ellei jo ennen vuodenvaihdetta.

• Anonyymi

Odotan 🙂 Kuin hänelle jota odotan 🙂

• Anonyymi

Mä toivon, että me pystyttäis puhumaan meistä. Ja sit päätettäisiin yhdessä, mitä tehdään. Et voidaanko yrittää vai eikö voida. Mut pystytäänkö meitähän? Mä haluan uskoa niin.

• Anonyymi

No jos gubbe eli aapee heti kärkeen noin vaivalloista ni empä tiiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos gubbe eli aapee heti kärkeen noin vaivalloista ni empä tiiä?

Suoraan parisuhdeterapeutin sohvalle

• Anonyymi

Meil ei ainakaan mitään. 👍🏻 Kaikki olikin illuusiota.

• Anonyymi

Ei tuu niin yhtän mitään olen tyttäreni kanssa lopun elämän

• Anonyymi

Sama täällä muutan heti

• Anonyymi

Oliks sää se capuletti vai montaakki? Lol

• Anonyymi

Etäisyys loppuu, jota Jii mies pitää tällä hetkellä yllä. Me rakastutaan syvemmin ja sitoudutaan ja ollaan yhdessä elämämme loppuun saakka. Opitaan itsestämme ja toisistamme ja koko elämästä koko ajan jotain uutta. Kasvamme vahvoiksi ja onnellisiksi yksilöiksi yhdessä.

Tai sitten hän Jii mies, ei uskalla alkaa tähän yhteiseen matkaan, pelkään tätä ja sydämeni on särkymässä. Ja sitten yhtäkkiä elämääni ilmaantunut Lapin mies pääseekin yllättämään ja vie mut mennessään. Mun ymmärrys ja odotus Jii miestä kohtaan loppuu, koska etäisyys alkaa vaikuttaa jo ylimieliseltä ja epäreilulta Jii miehen taholta.

Kovasti Lapin mies yrittää. En oo lämmennyt, ei ole mun tyyppiä.

Mutta ei voi tietää, Jiille sydämeni edelleen kuuluu.

• Anonyymi

Marraskuussa näimme viimeksi?

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puoli vuotta sitten näimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jii miehen kans lokakuussa nähty viimeks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puoli vuotta sitten näimme.

Missä näitte?

• Anonyymi

Penetraatio. Anteeksi, oli pakko.🤭

• Anonyymi

vtun ameepa ei
        T mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vtun ameepa ei
        T mieheltä

Minä taas rakastan sitä, että hän on rehellinen ja suorasukainen. Ja kun lisäksi me molemmat halutaan sitä hullun lailla ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vtun ameepa ei
        T mieheltä

Aikuinen mies, etkä osaa kirjoittaa ameebaa oikein.

• Anonyymi

Älkää uskoko tätä trollin sotkemaa ilmapiiriä. Ne oikeat tietävät kyllä lusikkansa paikan m>n

• Anonyymi

Miks mun osuva oikea ja aito viesti poistetaan kun kerroin saaneeni pakit.

• Anonyymi

Ihan naamatusten pakit?
        Pääset ainakin eteenpäin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oikein porukalla piti yrittää " ruotuun " , kun oon niin mukava...

• Anonyymi

Parasta olisi erota ennenkuin mitään tapahtuu.

• Anonyymi

No ei niin mitään. Ei yhtään mitään.
      Olisi jo tapahtunut aikoja sitten jos olisi tapahtuakseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      35
      2740
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2527
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      37
      2248
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      19
      1850
    5. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1504
    6. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      35
      1488
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1443
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1341
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      24
      1128
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      18