Ilman tupakkaa. 😊
20. päivä menossa mies
28
312
Vastaukset
- Anonyymi
Upeaa onnea :)
- Anonyymi
Kiitos. Tällä kertaa tuntuu, että en sorru enää. Tuntuu siltä, että en polta enää koskaan ja se ajatus on vain hyvä. 🙂
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18059968t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hyvä lopeta se kokonaan👍🙏
- Anonyymi
Nyt lopetinkin kokonaan. Ennenkin olen yrittänyt, mutta tällä kertaa se onnistuu.
- Anonyymi
Hieno suoritus! Kunpa olisit kaivattuni. Tupakointi on ollut hänen paheensa. En ole koskaan siitä sanonut hänelle mutta olen ajatellut: "Tuo ei sovi hänen arvolleen. Kunpa hän lopettaisi tupakoinnin."
- Anonyymi
Olen vain inhonnut viime vuosina tupakointia, mutta olin niin vahvasti nikotiiniriippuvainen, että siksi poltin. Hävetti ja ketutti polttaa. Käytän nyt korvaushoitoa, mutta vähennän ja lopetan senkin kolmen kuukauden sisällä, niin kuin ohjeistetaan.
- Anonyymi
Hienoa!! Minä lopetin tupakoinni 1.1.2009, mutta sen jälkeen kuvioihin on tullut mukaan muut nikotiinituotteet. Käytin nuuskaan useamman vuoden, mutta nykyään enää kevyempää versiota, vaikka nuuska olisi halb´vempaa.
Täytyy vielä pyristellä tuosta nikotiinista eroon. :) - Anonyymi
Jos olisit mun rakkauteni ja juteltaisiin ja toisit asian esille niin jos saisin voisin antaa kannustus pusun... :)
- Anonyymi
Nyt kehtaisinkin pusutella rakkauteni kanssa, kun suu ei maistuisi tuhkakupilta.
- Anonyymi
Olet kauniimpi ilman röökiä.
- Anonyymi
Kiitos. Rööki ei kyllä kaunista ketään.
- Anonyymi
Polta vaan humalassa. Itse lopetin 11vuotta sitten, mutta poltan joskus humalassa. Poltan 2 röökiä / vuodessa.
- Anonyymi
En halua polttaa enää ikinä.
- Anonyymi
Hienoa, täällä yksi joka polttaa joskus enemmän, joskus vähemmän. Tärkeintä on oma päätös ja halu siihen. Arvostan. Sivusta vaan.
Aloituksesi oli miehelle, mutta tuskin haittaa, että onnittelen erittäin hyvästä päätöksestä ja saavutuksesta! :)
Minulla on sama tie vielä edessäpäin.- Anonyymi
Kiitos. Tsemppiä sinulle tulevaan savuttomuuteen! 😊
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Tsemppiä sinulle tulevaan savuttomuuteen! 😊
Kiitos paljon, sitä tarvitaan. 🙏
Iso 👍🏼 sille.
- Anonyymi
Kiitos kaikille kannustavista kommenteista. Tuli tosi hyvä mieli, kun noin moni jaksoi onnitella ja tsempata! 🥰
- Anonyymi
Mites viina ja piri?
Monesko päivä putkeen niitä menossa?- Anonyymi
Sinulla se jatkuu tämä toisten elämäntavoista tiedottaminen täysin keksityillä aiheilla, itse taidat olla jauhojonne ja erittäin katkera sellainen. Koita nyt lohduttautua sillä, että tavoitteesi typistyi tyngäksi ja ehkä jossain periferiassa on joku joka uskoo sinulla olevan tietoa muista ihmisistä. Kannattaa muuttaa sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se jatkuu tämä toisten elämäntavoista tiedottaminen täysin keksityillä aiheilla, itse taidat olla jauhojonne ja erittäin katkera sellainen. Koita nyt lohduttautua sillä, että tavoitteesi typistyi tyngäksi ja ehkä jossain periferiassa on joku joka uskoo sinulla olevan tietoa muista ihmisistä. Kannattaa muuttaa sinne
Ps eikä tämäkään aloitus ole naisen kirjoittama, varsinkaan sen naisen mikä on saanut sinun tuppik.llin kalsarit kierteelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps eikä tämäkään aloitus ole naisen kirjoittama, varsinkaan sen naisen mikä on saanut sinun tuppik.llin kalsarit kierteelle
Voin kirjoittaa vielä sen jumalan hylkäämän maailmankolkan kartalle jos nääs tarvii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kirjoittaa vielä sen jumalan hylkäämän maailmankolkan kartalle jos nääs tarvii
Jonkun motiivin saattaa kuitenkin kalpea kansalainen joutua kertomaan tälle ihanalle kampanjalleen. Eihän se maalitettu ihminen nimittäin mitenkään ole sellaista syytä antanut että joku inceli omistaa uskottavuutensa tällaiseen toimintaan. Joku pintaraapaisu kannattaa viedä pää kainalossa eteenpäin
- Anonyymi
Sivusta: hienoa. Jatka samaan malliin. Pahin on jo ohi.
- Anonyymi
Hieno juttu. Tupakointi laskee kyllä aina pisteitä, vaikka toki rakkaalla senkin sietäisin.
- Anonyymi
Todella hyvä asia tuo, olen itse todella ylpeä oman kaivattuni puolesta kun hänkin on ollut tupakoimatta muutaman viikon ... lukuunottamatta muutamaa henkosta jonka huppelissa veti tuossa reilu viikko sitten.
Itse ollut nyt vuosia polttamatta eikä tulisi edes mieleen polttaa enää henkosiakaan, ehkä koska pelkään että se yksikin tupakka on liikaa ja sorrun taas.
-K-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126