Hyvin napautettu peukalonnevelellä

Anonyymi-ap

Resupeppusia pattayan rakkaita...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eihän nyt tokiinsa, ei minulla on tuollainen suhtautuminen rahaan ollut koskaan, raha on ollut täysin merkityksetön, elämän arvot on olleet muualla, paljon tärkeämpää on ollut tehdä ja ennen kaikkea saada tehdä työtä mistä on kovasti tykännyt, se on ensimmäinen ja tärkein arvo, ensimmäinen ammattini nuoriso-ohjaaja oli myös hyvä ammatti mutta naisalana huonosti palkattu, joten sillä ei olisi pärjännyt kun tuli perhettä, muuten yksi motiivini alan valintaan oli ikäiseni tytöt, pääsi päättämään ikäisteni asioista ja olin varsin haluttua poikaystävä materiaalia jo 16-18 vuotiaana, minulla oli auto ja nuorisokeskuksen avaimet, palkka oli pieni, mutta kyllä sekin riittä, olen laittanut useamman kuvan tuosta elämän vaiheesta palstalle.

Löysin puolison ja menimme naimisiin, lapsiakin alkoi tehdä mieli vaimoni oli kotona, minä töissä, mutta palkka piti just, ja just leivässä, päätin vaihtaa alaa, menin opiskelemaan tietotekniikkaa, tosin olin ollut alasta kiinnostunut jo alle 20 vuotiaana, ostin vähäisillä palkoillani tietokoneita, koti sellaisia, commodore vic-20, c64, amigoja, singlair ql, enimmäinen pc oli bondwell kuusinen toi niitä maahan... osasin jo silloin koodata, mutta tutkinto puuttui, piti sellainen hommata... oltiin 80 luvun lopussa, isäni lahjoitti ex-vaimolleni sen kuuluisan ladan josta 2010 on ollut kateellinen, ja katkera...

Olin otaniemessä ja näin siellä ilmotustaululla ilmoituksen että kotkalainen it-firma etsii insinöörejä koodareiksi, kaukaan paperitehtaalle, tutkinto oli kesken mutta ei haitannut otin Mikko Rossiin yhteyttä ja pääsin töihin ilman tutkintoa, helposti, palkkakin oli jo aikaisempaa parempi... tosin olin lappeenrannassa, vuodenpäivät, asuin viikot hotellissa, cumuluksessa, ja koodasin kuten aikaisemminkin kerroin.

Projeksi oli määräaikainen, hoidin muutaman muunkin projektin, ja edelleenkin tutkinto oli kesken, mutta suorittelin sitä tasaisesti lisää, työn yhteydessä... käytin projekteja työnäytteinä, yliopistolla... kelpasivat...

Vuosia kului, paperit tuli taskuun, ja piti erikoistua johonkin kapealle alalle, erikoistuin data-analyysiin, tosin erikoisaloja oli harkinnassa muitakin, mutta tuosta tykkäsin, ja tykkään edelleenkin, tosin työ on yksinäistä...

Siis en ole koskaan käyttänyt aikaani tienaamiseen se minua ole millään muotoa kiinnostanut koskaan, mielekäs työ, vaimo lapset, siinä arvojärjestys, massit tulee jossain kaukana niiden jälkeen mutta tosiaan en ole koskaan ollut huolissani rahatilanteestani, ne on aina riittäneet, jopa kalliiseen ulkomaan kaukomatkailuun kun suomesta mentiin sinä aikana korkeintaan viroon tai ruotsiin..

Siinä hieman kaljulle eunuukille factaa, että elämäänsä voi elää monella eri tavalla, harvalle massi on pääasia, kuten hänen kirjoituksistaan voimme vaivatta todeta.

By NumBall HHN 62v.
------------------------------------------------------------------------------------------------

Kerro vielä pojuille .... väki vallan, ammatilainen, Majuri, evp, ..... suomen armeijan doppareista, ja, thaimman tappaja riglepäkeistä.

s

3

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

zaphobddx jahtisi kuvia odotellaan

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😋 ­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Osu ja uppos... missä kuvat, taidat olla pelkkä valehtelija, SaariZaphodbxx?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe