Osaako joku sanoa malarialääkityksen tarpeesta matkustettaessa Isla de Margaritalle? Keltakuumerokotus lienee paikallaan, mutta miten on malarialääkkeiden kanssa?
Malarialääkitys?
2
1618
Vastaukset
- tuomas
saattaa ola apua näistä tiedoista...
- ...
En kyllä turhaan lähtisi syömään malarialääkkeitä Margaritalla, sillä kyseessä aika kova lääkitys joka ei edes tehoa läheskään kaikkiin malarian muotoihin. Saari on itse asiassa aika kuiva ja tuulinen, eikä hyttysistä ole suurta vaaraa ainakaan asutuilla alueilla. Olen reissannut aika paljon työasioissa Caracasissa ja Margaritallakin on tullut käytyä, ja ikinä en ole malarialääkettä syönyt. Jos olette menossa turistimatkalle ettekä aio rämpiä suolla tai harrastaa muuta extremeilyä voi huoletta matkustaa ilman lääkitystä! Se keltakuumepiikki voi olla ihan paikallaan, ja lisäksi kannattaa muistaa että vettä ei saarella sitten kannata juoda kuin pullosta. Muuten hygienia on yllättävänkin hyvä ja sanoisin että aika lähellä Kanariansaarten tasoa. Hauskaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850