Olen aikuinen nainen ja mietin Tukholman risteilylle lähtemistä yksin.
Oletko ollut yksin risteilyllä ja jos, niin minkälaisia kokemuksia on?
Yksin Tukholman risteilylle
4
697
Vastaukset
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia, seuraa saa jos vain haluaa....
- Anonyymi
En ole ollut yksin, mutta samaa harkitsen. Laivalla kävisin syömässä ja pubissa trubaduuria kuuntelemassa, ajoissa nukkumaan ja Tukholmassa johonkin kivaan museoon. Näillä spekseillä katsoisin itse ajankohdan niin, ettei ole kovin paljon bilettäjiä matkassa.
Luulisin, että tuolla viihtyy jos muutenkin tykkää risteilyistä ja on sitä tyyppiä, että osaa olla itsekseen eikä kaipaa koko ajan seuraa. - Anonyymi
Onko joku ollut yksin laivalla uutena vuotena? Minkähänlaista laivalla ylipäätään on uutena vuotena? Tukholman risteilyllä siis.
- Anonyymi
Minä olen ollut todella monta kertaa yksin reittimatkalla, kun olen ollut menossa töihin Tukholmaan. Samaa siellä voi tehdä kuin tutussa seurassa. Minä en ole yleensä mennyt ravintolaan, koska olen ollut poikkeuksetta autolla liikkeellä. Jos sinulla ei ole auto-ongelmaa, niin juhlimaan vain. Varmaan ainakin juttuseuraa löytyy. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768732Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382654
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372180- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629