Vihdoinkin saimme kuulla teidän ääntä kansanedustajat Mikko Polvinen ps. ja Tuomas Kettunen kesk.
Olin jo ehtinyt odottaa teidän toimenpiteitä Kainuun, Lapin ja Itä-Suomen puolesta puheenvuoroja.
Me kaikki kuulijat toivomme , että puolustatte Itä- ja Pohjois- Suomen kehittämistä, uusien yritysten ja investointien saamista näille alueille.
Kiitos kuhmolaiset kansanedustajat !
21
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Polovisen eäni on hyvinkin tuttu kuulusteluhuoneissa
- Anonyymi
Joo mutta kuunnelkaapa mitä hän sanoi eduskunnan kyselytunnilla tänään torstaina. Olisitko itse pystynyt samaan?
- Anonyymi
Aivan varmasti olisin pystynyt parempaankin, enkä minä ole ulosotossa ja lähestymiskiellossa.
Olen siis todella paljon parempi ja pystyvämpi kundi.
- Anonyymi
Lähestymiskielto voimassa. Polvinen hävinnyt kokonaan Kuhmosta. Kyllä kansa tietää.
- Anonyymi
Myös kylällä naureskellaan huijarille ja äänestäjille.
Jos edustaja on tätä luokkaa niin äänestäjät eivät ansaitse mainintaa.
- Anonyymi
Pysyisivät hiljaa, televisioitu istunto kun lähetys loppuu ovatkin hiljaa. Eero suutari piti puheitaan illalla klo 18.00 kun sali oli jo tyhjä. Toisekseen ilkeää nokialaiset kinuta valtiolta rahaa kun ovat hyvin koulutettuja ja isolla palkalla.
- Anonyymi
Moni persujen äänestäjä oli työtön, matala palkkalainen, sossuelättiä ja persut antaa selkään, moniko äänestäisi persuja.
- Anonyymi
Mieluiten persuja kuin vihervasureita. Kristilliset on ainoa puolue jota voin äänestää.
- Anonyymi
Vaikka poltin ruotsinkirjan roskapöntössä Tuupalan koulun pihalla keskikoulun viimeisenä päivänä 1974, niin täytyy sanoa, että Ruotsalainen Kansanpuolue rp on ainoa jota voin äänestää seuraavissa vaaleissa.
- Anonyymi
Alkaa epäilyttää et purra on kokoomuksen myyrä, miksi muuten kurnuuttaa työntekijöitä haastaa riitaa ay liikkeen kanssa ja ilikeilee ja ittuilee köyhille ja työttömille ymym
- Anonyymi
Se ei meille käy sanoi purra
- Anonyymi
Orpo tunne suussa köyhällä kun ei ole mitä Purra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orpo tunne suussa köyhällä kun ei ole mitä Purra.
Noinhan se on.
- Anonyymi
Polovinen haluaa eu-mepiksi vaikka on tollo ettei paperpussista ossa pois ilman opasta. Peäkin kumia.
- Anonyymi
Toden totta moni alle 3000 e kk tienaava ja aiemmin nukkuva äänestäjä, ryhdistäytyi ja äänesti ps puoluetta kun onhan siellä työmies m putkonenkin, mutta eipä ennen vaaleja olisi uskonut näitä leikkauslistoja ja verohelpotuksia yli 12000 e kk tienaaville ja voi sitä raha virtaa mikä valuu ulkomaille ja nythän sinne virtaa velaksi otettu raha, viime vkolla 96 milj e Ukrainalle lisää.
- Anonyymi
Lups lups
- Anonyymi
Polovinen on unohtanut kuhmolaiset. Oletteko nähneet miestä katukuvassa vaalien jälkeen? Taitaa olla lähestymiskielto päällä, Ei tule torille. Taitaa pelottaa selitellä petturi purran temppuja. Rysseliin luikkii karkuun tämä meidän rötösherra Polovinen
- Anonyymi
Ei pääse punakka polonen rysseliin kuin katuja lakaisemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pääse punakka polonen rysseliin kuin katuja lakaisemaan
Ei näy Polvista kylillä.
Jäljelle on jääneet vain vitutuksesta puna naamaiset häntä äänestäneet.
- Anonyymi
Onko sitä Polvisen rikollista näkynyt kylillä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k48752Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702