Poikaystävä

Anonyymi-ap

Olen kiinnostunut suhteesta ja etsin kovasti poikaystävää. Olen itse 12.v tyttö ja asun Pohjois-Pohjanmaalla. Olen fiksu ja hauska. Olen ulkonäöltäni vähän isompi kuin muut luokallani ( eli en ole langanlaiha, mutta en ole myöskään ylipainoinen )
Itseni mielestä kauneuteni on 7/10.
Jos kiinnostuit edes vähän niin kysele kysymyksiä lisää jos haluat tietää.

11

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sulla ikä rajoitteita?
      Onko seksi pakollista?
      Haluaisitko kirjoitella?

• Anonyymi

Siis ei niinku saa olla joku kymmenenvuotias tai nuorempi. Eikä jokin 16.v tai vanhempi. Ja ei seksi vielä tässä iässä oikein kiinnostakaan. Kirjoittelu olisi superhauskaa, sillä oon aina halunnu kirjoittaa kirjeitä ystävälle, mutta poikaystävälle kirjoittaminen kuulostaa tosi söpöltä. Sori jos en vastannu kysymyksiin niinku halusit. Kiitos kysymyksistä❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ei niinku saa olla joku kymmenenvuotias tai nuorempi. Eikä jokin 16.v tai vanhempi. Ja ei seksi vielä tässä iässä oikein kiinnostakaan. Kirjoittelu olisi superhauskaa, sillä oon aina halunnu kirjoittaa kirjeitä ystävälle, mutta poikaystävälle kirjoittaminen kuulostaa tosi söpöltä. Sori jos en vastannu kysymyksiin niinku halusit. Kiitos kysymyksistä❤

Etkö anna edes kättä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö anna edes kättä?

Siis kyllä ja jos oikein kiintyy ni voi alkaa esim. suutelemaan

• Anonyymi

moi

• Anonyymi

Moi!
        Jos haluat kysyä jotain niin laita vain viestiä❤

• Anonyymi

Moi! jos haluut olla sen pojankaa yhessä ja sä tykkäät siitä niin oo rohkea ja kerro sille ennen ku se hankii tyttöystävän.Mut jos se aikoo tykätä susta vaan sen takia miltä näytät niin sun ja sen yhessä oleminen ei tuu kestämään kauan.Ja jos se sanoo sulle et se tykkää susta silloin kun vaihat sun tyylin niin älä ikinä suostu siihen koska sit se tarkoittaa sitä et se tykkä susta vaan sen takia et miltä sä näytät niin älä ikinä tee sellaista.Mut jos ite haluut vaihtaa sun tyylin niin olehyvä se hän on sun päätös.(Ja ole hyvä).

• Anonyymi

Kiitos❤
        Oli ihana lukea tätä

• Anonyymi

olen 14 vuotias poika kanta hämeestä jos en ole liian vanha voisimme keskustella lisää snäpin puolella snäppini on jupe637 olisi mukava viestitellä siellä

• Anonyymi

Moi! Et oo musta yhtään liian vanha ja ois kiva jutella, mutta mulla ei oo snäppii vielä joten onko sulla mitään muuta missä vois jutella esim. Discord

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi! Et oo musta yhtään liian vanha ja ois kiva jutella, mutta mulla ei oo snäppii vielä joten onko sulla mitään muuta missä vois jutella esim. Discord

No jos on mahdollista keskustella discordissa minun discordini on justus9390 en käytä discordia aktiivisesti mutta voidaan jutella lisää siellä jos aletaa viestittelemään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2746
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1807
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      16
      1784
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1394
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      71
      1251
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1225
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1128
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      75
      1105
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      988
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      90
      962
    Aihe