Pooki homojen kanava?

Anonyymi-ap

Siis ovatko kaikki Pookin kuuntelijat homoseksuaaleja? Ilmeisesti ainakin pookiukko on umpihomo, mutta ovatko siis kaikki muutkin Pookin kuuntelijat ja kannattajat peräröörien rassaajia ja kullinlutkuttajamiehiä?

33

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, näin olen itsekin ymmärtänyt asian olevan. Sen takia sitä ei pidäkään kuunnella tai muuten leimautuu umpiheterona helposti homoseksualismis luonteiseksi, josta heidänkin olisi syytä pyrkiä irti.

• Anonyymi

Kyllä homous on sairaus kuten vaikka alkoholismi. Kummastakin voi eheytyä. Kumpikin tulee ymmärtää sairautena. Päihde-ja mielenterveyden ongelmat esiintyy samoilla ihmisillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä homous on sairaus kuten vaikka alkoholismi. Kummastakin voi eheytyä. Kumpikin tulee ymmärtää sairautena. Päihde-ja mielenterveyden ongelmat esiintyy samoilla ihmisillä.

"Päihde-ja mielenterveyden ongelmat esiintyy samoilla ihmisillä."

Ja hyvin moni näistä kirjoittelee täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Päihde-ja mielenterveyden ongelmat esiintyy samoilla ihmisillä."

Ja hyvin moni näistä kirjoittelee täällä.

Huutista 🤣
        Näin se on!

• Anonyymi

Kiitos hyvistä nauruista. Mitä ihmeen väliä sillä on ovatko homoja vai ei. 🤣
      Kannattaisi ehkä miettiä oletko itse. Ei siihen mitään Pookia tarvita, usko pois.
      Sinulla kun tuntuu tuo homostelu olevan niin kovin lähellä sydäntä, kun tuot näitä teemoja palstalla esille. Jälleen kerran. Ilmeisesti kyseinen toimintamalli tuntuu ainakin jollakin tavalla kiehtovan. Peräröörien rassaaminen ja kullin lutkuttaminen... Voisit avata hieman lisää näitä mielenkiinnon kohteitasi. Mutta jossakin muualla kuin radiopalstalla, kiitos.

• Anonyymi

Tyypillistä kaappihomon aggressiota. Tai sitten olet itse pookiukko. Mikään muu ei selitä tuota tunteisiin menemistä tuolla tasolla. Mitään pahaa homoseksuaalisuudessasi ei ole. Nyt sinun pitäisi enää myöntää se itsellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillistä kaappihomon aggressiota. Tai sitten olet itse pookiukko. Mikään muu ei selitä tuota tunteisiin menemistä tuolla tasolla. Mitään pahaa homoseksuaalisuudessasi ei ole. Nyt sinun pitäisi enää myöntää se itsellesi.

Homoseksuaalisuus on nykyään aika trendikästä🌈

• Anonyymi

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa :) kukaan muu kuin aito pooki-homo ei jaksaisi kirjoittaa moista vuodatusta ;) ei muuta kuin hyviä imuja ja takaloosteriin vetoja pookin tahtiin! :D

• Anonyymi

Pookiukkeli on kuitenkin sairas. Luulee, että jotakin kiinnostaa spämmäys. Veikkaukseni on, että kyseessä lienee jonkun toimittelijan isä. Ehkä Hepolan, koska Megaakin pitää nyt spämmätä, kun poika siirtyi kanavalla jaarittelemaan.

• Anonyymi

Kyllä se melko selvää ainakin on, että homoseksuaali se on ja siinäkin on jo sairautta riittämiin. Terve se ei ole muutenkaan.

• Anonyymi

Näin se on.

• Anonyymi

Sakeaa settiä.

• Anonyymi

Aloittajalla tuntuu ainakin olevan sitä kokemusasiantuntijuutta... Hmm... 🤔

• Anonyymi

monet homoja sielä

• Anonyymi

Tässä aiheessa ollaan kerrankin asian ytimessä. Ei muuta kuin aihe ylös!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä aiheessa ollaan kerrankin asian ytimessä. Ei muuta kuin aihe ylös!

Muistetaanpa puhua tästä tärkeästä aiheesta ja nostaa ylös, missä pookiukko on kehuineen tänään? Huhuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistetaanpa puhua tästä tärkeästä aiheesta ja nostaa ylös, missä pookiukko on kehuineen tänään? Huhuu?

Sanos muuta. Pookia kuunnellessa pettyy aina. Aina tietää oksentavansa taajuuella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanos muuta. Pookia kuunnellessa pettyy aina. Aina tietää oksentavansa taajuuella

miksei pookiukko kirjoittele tänne, häpeääkö itseään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksei pookiukko kirjoittele tänne, häpeääkö itseään?

lauantai ja aika ottaa taas kaljaa aamusta? Pari samaa mieskaverusta spämmäävät kilpaa tänne pookista. Eroottista keskinään jutustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lauantai ja aika ottaa taas kaljaa aamusta? Pari samaa mieskaverusta spämmäävät kilpaa tänne pookista. Eroottista keskinään jutustelua.

Radio Lakeus olisi parempi tilalle. Aito paikallinen oli, ei saksalainen kuten Pooki. Kasvoton korporaatio hallinnoi tätä nykyistä tekelettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Radio Lakeus olisi parempi tilalle. Aito paikallinen oli, ei saksalainen kuten Pooki. Kasvoton korporaatio hallinnoi tätä nykyistä tekelettä.

Aito ja kannattamaton. Jouti konkkaan. Huutista Akbar

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito ja kannattamaton. Jouti konkkaan. Huutista Akbar

Oli sentään suomalainen. Ei tuloutettu vain oligarkille saksaan ylimääräisiä. Minä ainakin arvostan enemmän suomalaisia yrityksiä, jotka maksavat aidosti kaikki Suomeen. Mikään ulkomainen yritys ei tee hyväntekeväisyyttä Suomessa. Se on harhaluulosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli sentään suomalainen. Ei tuloutettu vain oligarkille saksaan ylimääräisiä. Minä ainakin arvostan enemmän suomalaisia yrityksiä, jotka maksavat aidosti kaikki Suomeen. Mikään ulkomainen yritys ei tee hyväntekeväisyyttä Suomessa. Se on harhaluulosi.

Huutista 🤣

• Anonyymi

Mikäs yhden hinaajan monoloogiketju se tämä on. Huutista 🤣

• Anonyymi

Anna mun hinata rauhassa ja kuunnella sea fm:ää 🤬😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna mun hinata rauhassa ja kuunnella sea fm:ää 🤬😡

Pookiukko ottaa tänään kaljaa ja riehuu seafm:stä pookiketjussa. Erittäin sekavaa settiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pookiukko ottaa tänään kaljaa ja riehuu seafm:stä pookiketjussa. Erittäin sekavaa settiä.

Johonkin se pitää purkaa, kun pookipersut eivät ole toipuneet vaalihäviöstään. Vuoden tittelikin menetettiin. Pooki ei kiinnosta kuin yhtä tai kahtaa fanaatikkoa täällä. Siinä tilastotietoa ja fucktaa.

• Anonyymi

Taksikuski kertoi tänään, että asiakkaat jaksavat vähiten kuunnella Pookia autossa. Kertoo hyvin paljon jostakin.

• Anonyymi

kerrankin kiva nähdä rehellistä pookisettiä! <3

• Anonyymi

Savossa tunnema että todella kovvoo hommoo se Pookin kuuntelu. Siksi radiosta valitsenkin aina Sandelsin.

• Anonyymi

😘😘😘😘

• Anonyymi

Homous on sairaus. Pookin fanitus on mielisairaus.

• Anonyymi

No mutta onneksi sinä sentään annat kommentillasi itsestäsi terveen vaikutelman 👍

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5651
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      48
      2875
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2595
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      9
      2230
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      26
      2039
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1912
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1645
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1285
    9. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      255
      1092
    10. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1087
    Aihe