Mikä tilanne? Verkkosivut alhaalla ja ikäviä juoruja liikkuu.
Kiinteistöhuolto Varis Oy
Anonyymi-ap
6024826
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 60
Vanhimmat
Eli ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa kun ei kenelläkään mitään tietoa asiasta.
Toiminta loppunut.
Onko Kiinteistönhoito Varis (Y-tunnus 3164774-7) luovuttanut taloyhtiöiden avaimia millekään taloyhtiölle toiminnan loputtua? Meidän taloyhtiö ei ole ainakaan saanut ainokaistakaan avainta Varikselta. Harvinaisen törkeätä, että pulju pitää edelleen hallussaan yleis-, huolto- ja ilmoitustaulun avaimia. Tässähän aiheutetaan tahallaan vahinkoa entiselle asiakkaalle, joka joutuu tilaamaan uusia avaimia. Eikö tahallisesta vahingon aiheuttamisesta ole yrityksen omistaja tai yritys korvausvastuussa?
Eikös pitänyt olla touhun kaveri??
tiedotteessa ei ollut mitään perätöntä ja kaikki todistettavissa.
Joo se on kiinteistönhoidon kuningas.
Kaikki koneet ainaski on hankkijalla myynnissä.
Kaikki Variksen hoidossa olevat kiinteistöt lähti pois ainakin Jyväskylästä.
Onko tosi?
On tosi.
onko huolto firma myyty virolaisille?
Tainnu karata maan alle mies
Voisiko yrittäjä itse tulla kertomaan tänne, että mistä on kysymys?
Tottakai minä tulen. Missä päin olet, mikä on osoite ? Tulen mielelläni luoksesi ja kerron aivan kaiken. Toivottavasti tapaamme pian. Laita vain osoitetta tänne.
Kerro vaikka tikkitokissa :D sillai ettei kommentit oo pois käytöstä
:D
🤣🤣🤣
Eipä ole näkynyt Variksen huoltomiestä meidän taloyhtiössä Jyväskylän keskustassa lumitöitä tekemässä. Periaatteessa yrityksen pitäisi ilmoittaa lopettamisestaan, jos eivät enää sopimuksen mukaisista töistä huolehdi.
Ei varmaan näy jos koko henkilökunta on irtisanottu?!
Niin.. Työntekijät tiedottivat irtisanomisestaan kaikkia taloyhtiöitä kun ei yrittäjä itse kokenut oleelliseksi kertoa. Voi arvata miten hyvin välittänyt huolehtia muut asiat loppuun.
Nyt vaihdettu nimi Keski suomen kiinteistöpalveluksi. Ei mene yrittäjältä Jeesuksen maine kun vaihtoi nimen ennenkuin verottaja alkaa tietojaan julkistaa. On muuten jo ytj:ssä verohäiriöistä merkintä.
Ei ole tuolla nimellä.
Löytyy kun ettii Keski-Suomen Kiinteistönhoito Oy:n nimellä.
Onko yritys enää toiminnassa?
Eiköhän luentoja pidetä, miten tehdään pisnestä.
Ihan puhallus koko homma.
Älyttömät velat lähes olemattomalla toiminnalla.
😂😂😂😂
Onkohan tätä velkamiestä näkynyt
Ei ole näkyny moni kyselee missä on.
🤔 juuri ajeli harmaalla Porchella. Rek : FPE-***
Hyvin näytti rahaa tienaavan viime vuonna tällä yrityksellä. Kateellisia vaan vituttaa kun poika käärii rahaa ja muut ruikuttaa että sillä menee huonosti. Kateellisia ootte kaikki.
Vili ollut Ylen juttuun antamassa mielipiteen:
https://yle.fi/a/74-20122545
Jos keskustelu perustuu vain anonyymeihin haukkumisiin, ei sillä ole mitään arvoa. Yrittäkää joskus kohdata toistenne mielipiteet suoraan silloin voi syntyä oikeaa keskustelua, eikä pelkkää kersojen kiukuttelua.
Missä makkara-mies huitelee nykyään? uusi aluevaltaus mielessä hääl'?
TOS kiinteistöpalvelut Hamina. :D
Menikö seatti mettää
Jämsän Kaipolassa asui jossain vaiheessa. Myi jotain turvakameroita ymm..
Jaa ketäkiinnostaa
Kyllä minua ainakin kiinnostaa persoonallisen menestyjän edesottamukset
Eiköhän tämä kiusaaminen jo riitä!!
Kiusaamisen pahin muoto on pitää töissä ja jättää palkat maksamatta. Sellaista kiusaamista ei tule sallia keneltäkään!
Kyllä on asiatonta /antakaa ihmisen elää ja rakentaa elämäänsä nii kuin haluaa jokainen kompastuu elämänsä aikana niin sinä kuin minäkin. Ihmiset jotkut on julmia.
mikä tilanne????
Ei kuulu sulle.
Käräjät torstaina.
kuuluu
Nyt antakaa ihmisen elää...
tuleeko hyvä mieli mollata aina toisia, ensin katse omaan napaan.. juorut liikkuu tarvikekeskuksen kahvitauko tuvan kautta... ... klo 9-10 varattu
missä mennään???
Kovasti kiinnostaa toisten ihmisten asiat!!!!
Eiköhän tämä kiinnostus ole ihan itseaiheutettua. 🤣
Joko tuli tuomio
Mikäs tuomio???
Missä mennään?
missä mennään??
Onko sinulla traumoja jostain, anna jo olla.
Mikä tilanne??
Tilannepäivitystä???
Tarvikkeelta varmaa tietoa
Menehtynyt
Tuoss aon kirjoitusvirhe. Kuuluisi lukea että menestynyt.