Meinaatteko mennä Kaapalitehtaalle?
Kaapelitehtaalla ilakoidaan jälleen Suomen suurimpien, vanhimpien ja kauneimpien messujen merkeissä 27.-28.10.2023!
Yksin kaksin vai kenen kanssa?
Menettekö messuille?
12
340
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä tuli just eilen puhetta. Nuorempana kävin säännöllisesti kaunaus- ja terveysmessuilla. Nämä nykyiset ovat samat messut, mutta muuttaneet nimensä,
I love me ja ovat nyt 20.–22.10.2023. Uskomatonta mutta en ole tiennyt sitä. Vahingossa tuli eilen juttuun henkilön kanssa joka oli työpailaltaan saanut ilmaislipun itselleen. Luulen että menen jonain näistä päivistä.- Anonyymi
Tuollaiset kaunausmessutkin ovatkin varmaan hauskat.
- Anonyymi
Turhan kaukana on ja I love me ilman messujakin.
- Anonyymi
Paljonko sisän pässy lippu maksaa? Siihen päälle matka kulut.Kiitos ei .Ihan menen vaikaa kävelee itä-Helsingin kaupakeskus,kun vieressä asun ja katsomaan siellä liikkuvia komeita miehiä.Katsehan ei ole iskemistä .
- Anonyymi
Varmaan menisin, jos asuisin lähempänä.
- Anonyymi
Nimi "I love me" kertoo varmaan nykyisestä epäitsekkäästä
kulttuurista .... ? Kellekään ei tule mieleenkään omaan napaan
tuijotus tai botoxit, tekoripset ja kauneusleikkaukset.
Onneksi nykyään ei ole "minä minä minä"- itsetehostus-kulttuuria,
vaan muut arvot kuin ulkonäkö ovat korkealla.
Ei aiheudu nuorillekaan paineita eikä tarvitse opettaa nuorille
"kehopositiivisuutta". - Anonyymi
Nykyään on bimbous aika korkeassa kurssissa. Iines-huulet on huippua
ja pakaratäytteet. Sivistys ei kiinnosta bimboja. - Anonyymi
En ymmärrä, miksi menisin.
Olen 65, osaan meikata ja tunnen tuotteeni, mistä pidän.
Miksi? Vai tuliko virheelliselle palstalle, piti olla 20+.Ei ollenkaan tänne oli tarkoitettu.
sEXHIBITION 27.-28.10. 2023!
Pe 27.10. klo 17-01 ja la 28.10. klo 15-01.
sEXHIBITION on Suomen suurin, vanhin ja kaunein erotiikka-alan tapahtuma, joka palaa pandemian jälkeen takaisin lavoille ja ihmisten pariin, kaikkia seksuaalisen suuntautumisen muotoja kunnioittaen.
- Anonyymi
Huomasin tämän aloituksen eilen.
Oli viittä vaille kymmentä yli ja vähä vaille, ettenkö olisi alkanut naputtelemaan omaa kommenttiani silleen, että ensteks olisin sanonut niin ja sit jäänyt odottamaan, että mitä mulle vastattais. Ja kuinka ihmeteltäis. Jonka jälkeen olisin sitten sanonut, että ei vaiskaa, ei vaiskaa.
-Mitä sitte mukamas olisit kommentoinut?
-Heikku on höperö.
-Joo, aika outo on
-Mäkin haluisin tietää mitä se olis kirjottanut
Okei. Yleisön toivomuksesta kerron.
Ajattelin sanoa, että mua on pyydetty osallistumaan siihen. Ryhmäsessioon silleen.
Myös tankoesitykseen ja muihin kivoihin juttuihin.
:D
Meikkaamisista ei tietookaan tässä messussa.
Kyse kaiketi on Erotiikkamessuista. Ilakoimisen Ilakoimisista.
Ei, en mene. Eikä mua ole pyydetty esiintyjäksi :D
Mutta joo, aloittaja varmaankin tarkoitti tämmöstä tilaisuutta, joka on ens viikonloppuna??? Sexhibition Helsinki Erotiikkamessut 27.10.-28.10.2023
Heikunkeikku - Anonyymi
Miksim ihmeessä lähtisin satojen kilometrien päähän messuille? Helsinkiin? Hyvänen aika!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701664Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801275- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42884- 70862