Menettekö messuille?

Meinaatteko mennä Kaapalitehtaalle?
Kaapelitehtaalla ilakoidaan jälleen Suomen suurimpien, vanhimpien ja kauneimpien messujen merkeissä 27.-28.10.2023!
Yksin kaksin vai kenen kanssa?

12

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä tuli just eilen puhetta. Nuorempana kävin säännöllisesti kaunaus- ja terveysmessuilla. Nämä nykyiset ovat samat messut, mutta muuttaneet nimensä,
      I love me ja ovat nyt 20.–22.10.2023. Uskomatonta mutta en ole tiennyt sitä. Vahingossa tuli eilen juttuun henkilön kanssa joka oli työpailaltaan saanut ilmaislipun itselleen. Luulen että menen jonain näistä päivistä.

      • Anonyymi

        Tuollaiset kaunausmessutkin ovatkin varmaan hauskat.


    • Anonyymi

      Turhan kaukana on ja I love me ilman messujakin.

    • Anonyymi

      Paljonko sisän pässy lippu maksaa? Siihen päälle matka kulut.Kiitos ei .Ihan menen vaikaa kävelee itä-Helsingin kaupakeskus,kun vieressä asun ja katsomaan siellä liikkuvia komeita miehiä.Katsehan ei ole iskemistä .

    • Anonyymi

      Varmaan menisin, jos asuisin lähempänä.

    • Anonyymi

      Nimi "I love me" kertoo varmaan nykyisestä epäitsekkäästä
      kulttuurista .... ? Kellekään ei tule mieleenkään omaan napaan
      tuijotus tai botoxit, tekoripset ja kauneusleikkaukset.
      Onneksi nykyään ei ole "minä minä minä"- itsetehostus-kulttuuria,
      vaan muut arvot kuin ulkonäkö ovat korkealla.
      Ei aiheudu nuorillekaan paineita eikä tarvitse opettaa nuorille
      "kehopositiivisuutta".

    • Anonyymi

      Nykyään on bimbous aika korkeassa kurssissa. Iines-huulet on huippua
      ja pakaratäytteet. Sivistys ei kiinnosta bimboja.

    • Anonyymi

      En ymmärrä, miksi menisin.
      Olen 65, osaan meikata ja tunnen tuotteeni, mistä pidän.
      Miksi? Vai tuliko virheelliselle palstalle, piti olla 20+.

      • Ei ollenkaan tänne oli tarkoitettu.

        sEXHIBITION 27.-28.10. 2023!
        Pe 27.10. klo 17-01 ja la 28.10. klo 15-01.

        sEXHIBITION on Suomen suurin, vanhin ja kaunein erotiikka-alan tapahtuma, joka palaa pandemian jälkeen takaisin lavoille ja ihmisten pariin, kaikkia seksuaalisen suuntautumisen muotoja kunnioittaen.


    • Anonyymi

      Huomasin tämän aloituksen eilen.
      Oli viittä vaille kymmentä yli ja vähä vaille, ettenkö olisi alkanut naputtelemaan omaa kommenttiani silleen, että ensteks olisin sanonut niin ja sit jäänyt odottamaan, että mitä mulle vastattais. Ja kuinka ihmeteltäis. Jonka jälkeen olisin sitten sanonut, että ei vaiskaa, ei vaiskaa.

      -Mitä sitte mukamas olisit kommentoinut?
      -Heikku on höperö.
      -Joo, aika outo on
      -Mäkin haluisin tietää mitä se olis kirjottanut

      Okei. Yleisön toivomuksesta kerron.

      Ajattelin sanoa, että mua on pyydetty osallistumaan siihen. Ryhmäsessioon silleen.
      Myös tankoesitykseen ja muihin kivoihin juttuihin.
      :D
      Meikkaamisista ei tietookaan tässä messussa.

      Kyse kaiketi on Erotiikkamessuista. Ilakoimisen Ilakoimisista.

      Ei, en mene. Eikä mua ole pyydetty esiintyjäksi :D
      Mutta joo, aloittaja varmaankin tarkoitti tämmöstä tilaisuutta, joka on ens viikonloppuna??? Sexhibition Helsinki Erotiikkamessut 27.10.-28.10.2023

      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Miksim ihmeessä lähtisin satojen kilometrien päähän messuille? Helsinkiin? Hyvänen aika!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2188
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2012
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      161
      1776
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      156
      1662
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      12
      1239
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      13
      1164
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1158
    Aihe