Asentelin tässä uutta konetta ja eilen määritin nettiselaimeksi Firefoxin. Aloitussivuna tietenkin Firefoxin oma sivu. Eilen se pelitti ihan oikein.
Kun äsken käynnistin koneen ja avasin nettisivun Firefoxin kuvakkeesta, niin ruutuun lämähtikin Bingin aloitussivu. MIKKISOFTA OLI OMIN PÄIN KÄYNYT VAIHTAMASSA ALOITUSSIVUN! Kysymättä käyttäjältä lupaa. Aika törkeetä.
Olipa Mikkisoftilta ovela jäynä
8
371
Vastaukset
- Anonyymi
Mikkisotku tekee kaikkea ilman lupaa! Paska firma.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18061727u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Muuta oletusselaimeksi Firefox, niin se pysyy oletusselaimena, niin ja oletus hakukoneeksi Google. Edgen ja Bingin voit tunkea johonkin mihin haluat.
- Anonyymi
Kuukkelia ei kannata käyttää missään, pelkkää vakoilua. Muita hakukonieta paljon parempia, esim Qwant, Ecosi, Startpage, DuckDuckGo... Katunäkymät lähes ainoa mihin kuukkelia käytän.
"Google will make changes to its dominating Chrome web browser that may affect part of the browser's userbase negatively.
There is the move to Manifest V3 for extensions, which may impact content blockers, privacy extensions and some other extensions negatively. There is also Privacy Sandbox and the end of third-party cookie tracking, which bakes tracking into the browser directly to give Google even more control over user data while making it more difficult for others to keep up."
https://www.ghacks.net/2024/01/07/will-firefox-rise-like-phoenix-from-the-ashes-in-2024/
- Anonyymi
Pudota Fireboxin kuvake alapalkkiin ja avaa siitä, sitten vaihda oletus selain.
- Anonyymi
Turha itkeä. Microsoft voi omalla käyttöjärjestelmällään tehdä mitä haluaa. Sinä et sitä omista.
- Anonyymi
Onneksi seiskan vielä omistaa jokainen ihan itse.
- Anonyymi
Kyllä käyttäjällä pitäisi olla jokin sananvalta siihen mitä selainta käyttää oletuksena!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701469
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311079- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html165766- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531