Asentelin tässä uutta konetta ja eilen määritin nettiselaimeksi Firefoxin. Aloitussivuna tietenkin Firefoxin oma sivu. Eilen se pelitti ihan oikein.
Kun äsken käynnistin koneen ja avasin nettisivun Firefoxin kuvakkeesta, niin ruutuun lämähtikin Bingin aloitussivu. MIKKISOFTA OLI OMIN PÄIN KÄYNYT VAIHTAMASSA ALOITUSSIVUN! Kysymättä käyttäjältä lupaa. Aika törkeetä.
Olipa Mikkisoftilta ovela jäynä
8
232
Vastaukset
- Anonyymi
Mikkisotku tekee kaikkea ilman lupaa! Paska firma.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18061727u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Muuta oletusselaimeksi Firefox, niin se pysyy oletusselaimena, niin ja oletus hakukoneeksi Google. Edgen ja Bingin voit tunkea johonkin mihin haluat.
- Anonyymi
Kuukkelia ei kannata käyttää missään, pelkkää vakoilua. Muita hakukonieta paljon parempia, esim Qwant, Ecosi, Startpage, DuckDuckGo... Katunäkymät lähes ainoa mihin kuukkelia käytän.
"Google will make changes to its dominating Chrome web browser that may affect part of the browser's userbase negatively.
There is the move to Manifest V3 for extensions, which may impact content blockers, privacy extensions and some other extensions negatively. There is also Privacy Sandbox and the end of third-party cookie tracking, which bakes tracking into the browser directly to give Google even more control over user data while making it more difficult for others to keep up."
https://www.ghacks.net/2024/01/07/will-firefox-rise-like-phoenix-from-the-ashes-in-2024/
- Anonyymi
Pudota Fireboxin kuvake alapalkkiin ja avaa siitä, sitten vaihda oletus selain.
- Anonyymi
Turha itkeä. Microsoft voi omalla käyttöjärjestelmällään tehdä mitä haluaa. Sinä et sitä omista.
- Anonyymi
Onneksi seiskan vielä omistaa jokainen ihan itse.
- Anonyymi
Kyllä käyttäjällä pitäisi olla jokin sananvalta siihen mitä selainta käyttää oletuksena!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904