Ketterät menetelmät haisee!

Anonyymi-ap

Kaikki ketteryys ja ketteryyden ylistäminen haisee. DevOps haisee. Softan tekeminen organisoitu huonosti. Sitten on ne hemmetin lapputaulut, jotka pitäisi kuskata hiiteen.

scrum on jatkuvaa palaveria ja kesketytystä, eihän siinä voi mitään ohjelmoida jos pitää pönöttää deileissä.

devops on sitä, että kaikki osaa kaikki hommat, eihän siinä ole mitään järkeä kun pitää mennä siihen, että osataan joku asia todella hyvin. yleensä firmoissa on enemmmän kuin 1 työntekijä ja silloin voi jakaa töitä ja erikoistumisalueita.

hiiteen scrum
hiiteen devops
hiiteen agile hype ja hölmöily ja sekoilu

hommia pitää tehdä kuten PRO, että saa PRO-softaa!

hiteen myös latte
samalla parta
ja mustasankaiset silmälasit
hipsterit hiiteen

näistä pitää kaikista päästä eroon
miro pitää polttaa roviolla
slackin voi tunkea jatkoksi

7

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketterä kehitys sopii, jos pitää tehdä yhdelle firmalle nettisivut. Mitä monimutkaisempi tehtävä, sitä todennäköisemmin ketterät menetelmät johtavat huonoon koordinaatioon ja lopputulokseen.

      • Anonyymi

        Nimenomaan.

        Ei suunnittelua ei projektin kokonaisvaltaista vetämistä(en tarkoita mitään vanhanaikaista pp:n tapaa), tieto ei kulje jne. Vastuuta ei ota kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Ei suunnittelua ei projektin kokonaisvaltaista vetämistä(en tarkoita mitään vanhanaikaista pp:n tapaa), tieto ei kulje jne. Vastuuta ei ota kukaan.

        Juuri tota, suu vaahdossa ruvetaan tekemään ilman että yhtään mietitään mitä pitäisi tehdä ja miten hommaa pilkottaisiin osiksi.

        Ja kun kaikki on taas kerran mennyt vituix, niin ihmetellään miksi ollaan niin hitaita sekä huonoja.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, itse ihmettelen ”ollaan niin ketteriä ja tuotetaan sillä asiakkaalle suunnattomasti arvoa” höpinää. Asiakas ei siitä arvoa saa miten toimitaan vaan siitä mitä toimitetaan asiakkaan tarpeeseen ja miten asiakas siitä sitten omassa liiketoiminnassaan hyötyy. Asiat voidaan tehdä ja toimittaa miljoonalla eri menetelmällä ja yksi niistä on ketterä sen tuhannessa eri muodossa.

    • Anonyymi

      Voisko joku samaan hengenvetoon kertoa mitä ***tua nää 24-tunnin hackathonit on? Uusi nimi ilmaisille ylitöille kenties?

    • Anonyymi

      Pakko panna peukkua. Ollaan vihdoinkin asian ytimessä ja joku on siis oikeasti ymmärtänyt tämä sumutuksen.

    • Anonyymi

      Mä vihaan Scrumia! Pelkkää selvittelyä siitä mitä olet tehnyt ja samalla jotkut henkilöt rakastavat omaa ääntään niin paljon että puheet eivät meinaa loppua lainkaan.

      Projektisuunnitelmia ei tehdä, suunnittelu täysin poskellaan jne. Ainoa mikä toimii on: antakaa työmäärä arvio! Hitto anna työmääräarvio asioista joista kukaan ei tiedä mitään.

      Konsulttifirmoissa on tällä hetkellä tilaukset vähissä. Ja niitä olemassa oleviakaan ei haluta hoitaa nyt kunnolla.

      Scrum hittoon ja järkevä agilemenetelmä jossa käytwtään aivoja otettava tilalle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2704
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1965
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1315
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1211
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. 20
      1036
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    Aihe