Paljon onnea Esko Eerikäinen 50 vuotta - Pistä oma onnittelusi kommenttikenttään!

Esko Eerikäinen täyttää nyt perjantaina 50 vuotta. Sydämelliset onnittelut! Eiköhän pistetä kommenttikenttä täyteen kivoja onnitteluja Eskolle!

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/mtv-esko-eerikainen-50-vuotta-ikakriisi-iski-vasten-kasvoja-valttamatta-se-kroppa-ei?s24

11

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljon Onnea Esko,aina niin ystävällinen persoona🤩

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Paljon onnea Eskolle!
      🌹🌹🌹🌹🌹

      Terv. muuan pikkuserkkusi 🫠
      (Emme ole koskaan tavanneet)

    • Anonyymi

      Onnea Esko. Ura jatkukoon.

    • Anonyymi

      Onnittelut mukava Esko !

    • Anonyymi

      Esko,asuit Ylämyllyllä ja puhuit siitä pahaa mitä täällä oli.
      Se on sinusta johtuva,olit niin mustasukkainen dogo argentino nuorena.
      Kaikki ei ole ole totta mitä puhut,moni tietää mutta on hölmöä mainostaa sitä Novalla.
      Jos ihmiset tietäisivät totuuden,niin mitäpä sanoisit?
      Koita kestää nuoruutesi ja tyttöystäväsi,minä en ihnonnut sinua mutta olit tosi ylimielinen paikallis pubiista---kun siirryit Kimmeliin ja sama jatkui.
      Kuitenkin tervetuloa vanhuuteen.--> 60 years:) lähenee..
      Mukava oli silti tuntea sinut !

      • Anonyymi

        niin mitä tähä sanois että tota meil kaikilla ihmisillä on vikoja eli jos joku on itsepäinen niin toinen voi olla ylimielinen tai joku voi olla pisteliäs tai joku voi olla helpostisuuttuva tai joku voi olla vähän kylmätunteinen, että tota noin siinä näissä asioissa tullaan siihen, että tärkeintä on se että ei riistä keneltäkään henkeä eikä kiusaa ketään. Se on tärkeintä. Virheistä voi myös ottaa opiksi, mut jos tekee tosi pahan virheen, niin se virhe voi valitettava kyllä seurata koko loppuelämän ajan sillä ihmiset muistaa ne mut tarkoitankin/viittaan nyt enemmän vaikkapa johonki tosi vakavaan juttuun kuten ihmishengen riistäminen.

        Mä en siis oikein jaksa lähttee suomikeskustelu 24 -palstalla näihin eri ihmisten moittimisiin, mutta en tarkoittakaan että moittisit erityisen pahasti nyt eskoa. Älä vaan käsitä väärin. On täällä sivustolla monta kertaa pahempaa kirjoittamista. Mä yritän ottaa niinku perspektiiviä ja mittasuhteita asioihin. Esim otan esimerkkinä Venäjän presidentin Vlad putinin niin hänestä pitääkin sanoa paljon pahaa koska hän on pahan perikuva. Oon vähän ollut jo kauan huolestunut kehityssuunnasta suomessa ja koko maailmassa, että kuinka me ihmiset tahdomme olla ymmärtämättä kokonaisuutta, mittasuhteita ja sitä että meissä kaikissa on kuitenkin virheitä eli täydellistä ihmistä ei ookkaan

        Hyvää syksyä sulle =)


    • Anonyymi

      Onko eskon horoskooppimerkki skorpioni?

    • Anonyymi

      Mikä on tämän tyypin ultimate talent ja lahjakkuus? Vastaus: ei mitään, sillä ei ole mitään ammattia, kykyä tai taitoa, silkka muiden juttuja höpöttävä yleislässy.

    • Anonyymi

      Kuka on Esko Eerikäinen?

      • Anonyymi

        Se on se vanha ukko televisiosta joka maalaa kynsiään


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1520
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1237
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      833
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      772
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe