Olisin kysässy mikä auttaisi asiaan, kun pöytäkone junttaa Wlan purkin niin hyvin että ei auta muu kun irrottaa powerin johto ja kytkeä takaisin jotta saa taas yhteyden toimimaan. Läppärin kanssa ei ole mitään ongelmia, mutta pöytäkone toimii vaihtelevan ajan 30min-3h vallanmainiosti sitten se katkaisee yhteyden. Menee ns. radio kokonaan pois päältä eikä lähde päälle ennenkuin on pöytäkoneen käynnistänyt uudelleen ja vetäny purkista töpselin irti ja takaisin. Uusimmat firmikset/ajurit on ajettu sekä purkkiin että pci kortille. Missä voi tämä mystinen vika piiletä......?
SMC 2804WBR purkki+ SMC 2802W Pci kortti??
3
838
Vastaukset
- 2802
Minulla oli 2 kpl kokeiltava ko. pci-korttia molemmat katkaisi yhdeyden 1-4 tunnin käytön jälkeen (joskus 10 tuntia) Kokeilin 2:lla eri konella, molemmissa 98se, molemmissa sama homma. Nyt on Linksys usb:n laitettu verkkoadapteri ja toimii mukavasti ja saman valmistajan tukias. Tosin käyttis on nyt XP.
- 2802
Tuli kehuttua liian aikaisin, linksys usb- verkkoadapteri sanoi työsopimuksensa eilen illalla toimittuaan moitteettomasti muutaman viikon. Kone ei enää tunnista millään lailla adapteria, kun tyrkkää usb:iin kiinni, eikä valo vilku. Usb-liitin on ilmeisesti kunnossa, kun muistitikku toimii.
Minulla on SMC2804WBRP-G tukiasema. Parissa koneessa oli SMC2802W PCI-kortit ja kannettavassa SMC2835W PCMCIA-kortti. Tässä vähän vastaavia kokemuksia.
Vanhassa VIA Apollo (MVP3)-emolevyisessä koneessa en saanut PCI-korttia toimimaan. Kokeilin sekä 2.xx- että 3.xx-ohjaimilla. Ei toiminut myöskään A-Link. Loppupäätelmä oli, että emolevy tai sen piirisarja eivät ole yhteensopivia. Hankin lopulta SMC2870W-palikan.
Uudemmassa koneessa on PCI-kortti, joka toimii hyvin vanhemmalla ohjaimella. Kokeilin myös 3.xx-ohjainta, mutta palasin vanhempaan, koska se toimii paremmin. Myös kannettavan SMC2835W-kortti on toiminut hyvin vanhemmalla ohjaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354055- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217