Virtsakivet vaivana

Apua

Onko vaihtoehtoishoitoa virtsakiviin.
Kipukohtaus on sietämätön ja silloin on ambulanssikyyti edessä, jo kolme kertaa.
Lääkärit eivät ole poistaneet kiviä, eivätkä oikein mitään hoitoaakaan ole antaneet.
Kipupiikki on tähän mennessä ainoa hoito.

38

56756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HMG

      Olen lukenut monesta eri lähteestä että ainakin sitruuna voi liuottaa ja siten poistaa näitä. Kokeile ruveta syömään kokonaisia sitruunoita, tai puolikkaita. Tai purista niistä mehu ja juo. Uskon että paras teho on kun otat tyhjään vatsaan yksinään. Esim. heti aamusta. Odota sen jälkeen ainakin 30 minuuttia ennen kuin syöt mitään muuta. Mutta voit myös syödä muutoin, esim. voit puristaa mehua salaatin päälle. Mutta kuten sanon niin uskon että teho on suurin kun syö yksinään tyhjään vatsaan. Voi olla että on muitakin hedelmiä tai kasviksia jotka voivat liuottaa virtsakiviä, mutta nyt tuli sitruuna mieleen. Voisit ehkä tehdä nettihakua.

      H M Granbacka

      • Anonyymi

        En ymmärrä miten sitruuna voisi auttaa munuaiskiviin. Mutta noin yleisesti kehoitetaan juomaan runsaasti vettä että neste lihottaa kivet tulemaan ulos.


    • välttäminen

      Koska kyseessä ei ole yksittäinen virtsatiekivien esiintyminen, kannattaa keskustella lääkärisi kanssa virtsakivien muotoutumisen syistä. Kalsiumin runsas erittyminen virtsaan ja virtsan liiallinen happamuus voivat altistaa vaivalle. Ehkä lääkärisi ohjaa sopiviin ravitsemustottumuksiin, jotta vältetään liiallinen virtsan kalsiumpitoisuuden nousu ruokailujen jälkeen (jos johtuu kohdallasi imeytymisestä). Virtsan happamuuden laskemista kannattaa välttää. Normaalien ravinnosta tulevien sitruuna-, omena-, askorbiini- ja maitohappojen ei luulisi happamuuteen juuri vaikuttavan, mutta liiallisuutta kannattanee välttää (esim. lisäravinteista askorbiinihapon, C-vitamiinin, kohdalla suuria annoksia ei kannatta virtsatiekiville alttiin ottaa). Hyvä "lääke" ennaltaehkäisyyn on "wanhin woitehista" eli riittävä nesteytys suojaa virtsateitä kiville altistavilta olosuhteilta. Kuumina kesäpäivinäkään ei kannata päästää virtsaa muuttumaan kovin tummaksi alinesteytyksen vuoksi. Ja muistetaan kohtuus kaikessa (veden juomisessakin).

      • Anonyymi

        Ihan niin käsketään juoda nestettä, samalla kun sitruuna tekee sen että pitää pissata useammin
        Joten kai tämän vaivan pitöisi lääkärien hoidella .


    • Olen edellisen vastaajan kanssa samaa mieltä, että kannattaa juoda totuttua enemmän ja kalsiumia kannattaa välttää. Toteuttaisin sinuna kaksi asiaa:
      1 Radikaali vähennys sokerin (yleisesti makean), kalkkipitoisen ravinnon (esim. pulla), kahvin ja hiilihappoisten juomien nauttimisessa. Luetellut eivät sula ja jälkimmäinen vaikeuttaa sulamista. Jälkimmäisiin kuuluu itseoikeutettuna myös kaakao kaikissa muodoissaan. Ja kalkkivalmisteita en söisi mistään hinnasta. Ja vielä kalkista: Jos se ei sula, kuten on ilmeistä tapauksessasi, kärsit kalkin puutteesta; saat sitä liikaa ja kuitenkin kärsit puutteesta. Sinulta puuttuu sulattavaa ainetta. Siksi olisikin lähes hulluutta nauttia kalkkia erityisinä kalkkivalmisteina. Sitä saa tavallisesta ruoasta aivan riittävästi, monesti liikaakin. Kyse on täysin siitä, sulattaako sitä vaiko ei.
      2 Nauttisin betaiinihydrokloridia maun mukaan. Sulattaa sokereita, kalkkia ja kahvia. Saa apteekista. Normaali annostus aikuiselle on 1/3-1/4 tasateelusikallista lasillisessa haaleaa vettä. Suu huuhdeltava välittömästi hampaiden takia, imupilli suotava. Max. 3 annosta päivässä. Suu kertoisi minulle mikä on sopiva määrä. Jos on suuri tarve, juoma ei maistu oikeastaan miltään tai oikein makoisalta. Jos tarvetta ei ole, juoma maistuu väkevälle. Aineesta kannattaa panna merkille kaksi seikkaa. a) Ruumis itse valmistaa sitä käyttöönsä, mutta nykyaikana hyvin usein riittämättömästi, mistä moni voi syyttää kaakaovalmisteen syöntiään, myös lapsuudessa syötyä. b) Toiseksi, että se ei kerry ruumiiseen, vaan liikamäärä poistuu rakon kautta. Jos ruumiin tuottama määrä on riittämätön, muodostuu kiviä, jos saa ylimäärää, kivimuodosteet sulavat kun ylimäärä betaiinihydrokloridia pääsee virtsateihin ja munuaisiin. Sitruunaa en käyttäisi. Se on oiva lääke, mutta tässä tapauksessa pidän betaiinihydrokloridia parempana. Taitamattomasti käytetty sitruuna aiheuttaa fataalin anemian, koska se syö veren rautaa.
      Esitetystä parantaja Blomkvistin näkemyksestä itselläni on vuosikymmenien kokemus ja pidän itseäni ikäisiini verraten varsin terveenä.

    • Soodaa

      Virtsakivien pahoja aiheuttajia on raparperikeitto ja kalja. Ne kehittävät oksaalihappoa ja se niikuin hapot yleensäkin vauhdittavat kivien muodostumista. Hiilihappoiset juomat pois. Itse olen käyttänyt ruokasoodaa hyppysellisen lusikan nokassa veteen sekoitettuna korkean PH -pitoisen (emäksisen) juoman valmistamiseen. Sitä olen heittänyt illalla viimeiseksi ennen nukkumaan menoa. Virtsakivet vaivas mua aina pitkän automatkan jälkeen selkäkivun muodossa. Vasta kovan kipukohtauksen jälkeen selvis selkäkivun aiheuttaja. Lihaskrampit vaivas myös niihin aikoihin jatkuvasti. Nyt otan soodajuomaa aina kun vähänkin vaivoja esiintyy.

      • ................

        Jätä pois kaikki mikä lisää kehon happamuutta. Netistä löytyy lukemattomia artikkeleja kyseisestä aiheesta. Sitruuna, sooda ja itseni käyttämä, isomummolta opittu keino: puhdas koivutuhka (hyppysellinen aamulla tyhjään mahaan veden kera) tasaavat kehon pH-tasapainon emäksisen puolelle, jolloin saostumista ei tapahdu. Muutos vie tilanteesta riippuen viikosta kahteen. Muista juoda tarpeeksi vettä, sillä kuona-aineet lähtee myös liikkeelle.


      • Tipulux

        Juuri tuo virtsan happamuuden lasku aiheuttaa virtsakiven muodostumista.
        Lähde: Terveyskirjasto. Virtsakivitauti.


    • arjt

      minullakin on ollut kiviä ja sain pistoksia,mutta eivät auttaneet,joten menin saunaan ja sen jälkeen kivi poistui tosi pirullista. myös hajoittavat kiviä ultraäänellä.veljelleni tehtiin niin ja täytyy välttää erinäisiä ruoka-aineita, kuten suklaa. jaksamisia.

    • juuso123**

      Tulin juuri sairaalakierrokselta. Kipuni alkoi vajaa viikko sitten. Ensin terv.kesk lekuri - sitten toisena päivänä toinen - särkylääkkeenä Panacod 500 ja sitten Litalgin piikki, kun tulehdusarvot eivät nousseet, niin ymmärsin, että mua pidettiin luulotautisena. Lähete sairaalaan, jos kivut ei helpota. Eivät helpottaneet, siis sairaalaan, röntgen, verikoetta ja taaskaan ei tulehdusrvot ole nousseet - kipupiikkien saaminenkin työn ja erityisesti tuskan takana. Kun mitään ei löytynyt kyselivät, että tahtoisinko keskussairaalaan - onneksi tahdoin. Siellä vain pari tuntia, kun tietokoneviipalekuvauksessa selvisi: virtsakivi. Lääkäri sanoi siellä sitä ekaksi epäilleensä - juuri siksi kun tulehdusarvot ei ole koholla. Sitten vain melkoinen määrä lääkettä ja ohjetta sekä tieto-jos pahenee, tulet tähän sairaalaan suoraan. Tässä siis mennään. Lääkkeen, jonka sain, pitäisi levittää virtsatiehyeitä ja antaa kivelle tilaa kulkeutua pois. Juoda käskettiin - paljon sekä harrastaa "pomppivaa" liikuntaa.
      Kun kyselet vaihtoehtohoidoista - kyselen samaa.

    • KRV69

      minulla on yli vuosikymmen kokemus kyseisestä taudista. Parhaillaankin pari kiveä matkalla ja munuaisissa odottaa nipullinen. Minulla kaikki kivet ovat vasemmalla puolella. Poikkeuksetta. Rakenteellista eroa vasemman ja oikean välillä ei ole lääketieteellisin menetelmin pystytty löytämään. Yksikään lääkäri ei ole pystynyt antamaan selitystä miksi kiviä tulee koko ajan. Pahimmillaan 2-3 vuodessa.
      Kivut ovat sietämättömät, mutta uskokaa tai älkää niidenkin kanssa oppii elämään. Tosin kun tietty kynnys ylittyy päivystyksessä tankataan vaikka mitä suoneen. Vuosien varrella on vain käynyt niin että olen tullut allergiseksi monelle tehokkaalle aineelle.
      Vuosi sitten olin yli viikon sairaalassa. Kiviä poistettiin tähystämällä. Lähdin tuon jakson aikana muistaakseni 3 kertaa kotiin. Joka kerta kun lähdin sanottiin että nyt munuainen on tyhjä. Lyhimmillään olin kotona vain 3 tuntia. Koetin udella (pirulisestikin myönnetään) lääkäriltä että miten nopeasti nuo kivet oikeen voivat syntyä.
      Olen menettänyt täysin uskoni länsimaisen lääketieteen kykyyn hoitaa todellista syytä joka tähän tautiin liittyy. Kivut voidaan hoitaa tiettyyn rajaan asti pois, mutta kerran päivystyksessä ollessani mikään ei auttanut. Viimein tohtori setä siinä sänkyni laidalla mietti että onkohan heillä jäitä.
      Ruokavalio on kartoitettu. Virtsat kerätty. Mitään "avainta" ei ole löytynyt. Uskoni taudin parantumiseen on mennyt täysin. Tämä on minun ristini.
      Vaihtoehtoiset hoitomenetelmät kiinnostavat, mutta on vaikeaa lähteä etsimään oikeaa tahoa. Kenties pitää vain lähteä kokeilemaan.
      Mutta - urheilu on hyvästä. Pomppiva likunta on hyvä. Lämpö nostaa aina kipukynnystä. Kun kohtaus on päällä - älä juo! Se vain pahentaa tilannetta. Muutoin ujuo paljon ja käytä nesteenpoistajia. Jotkut lekurit (erikois sellaiset) ovat suositelleet antisalt nimistä valimistetta ennen ruokailua veden kanssa. Lisää merkittävästi virtsan eritystä. Juo aina ennen nukkumaan menoa. Vältä proteiinia. Samoin noita oksalaatteja. Teetä kivianalyysi. Vaadi sitä.
      Niin - ja koeta kestää :-)

      • Luontaishoitoon heti

        Eihän tollaaset THL:n skeptikkojen antamat hoirot mitään auta.
        RAHAT VAIN MENÖÖ KANKKULAN KAIVOON ELI LEKURILLE JA PILSUTEHTAILLE.

        Mee ny herran tähren kunnolliseen luontaishoitoon, niin pääset kivistäs eroon.


    • virtsakivi vitsaus

      Sain tässä kolmisen vuotta sitten varsin kivuliaan virtsakivi kohtauksen...Se otettiin pois operoimalla....sen jälkeen lääkäri määräsi tamsulosiinihydrokloridia tuon avulla ainakin yksi kivi on tullut kivutta.

    • Sussuboi

      Minulla täydin samat oireet ja tapahtumat kuin juuso123, paitsi, olen viikolla 24 raskaana ja köynyt 3 krt terveyskeskuksessa, määräsivät antibiootteja pissitulehdukseen.. 2 kertaa eri antibiootit, 2vk on ollut erittäin pahoja kipuja oikealla kyljessä munuaisen kohdalla yms. Sain vihdoin lähetteen äitipolille ja nyt vain odotellaan ettö varaavat mulle jonkun ajan sieltä! 2 vk joitunut nyt olemaan töistä pois, ei kiva mutta kipujen kanssa en kestä olla töissä ;/

    • kukkis12322

      sun ois pitänyt jo ajat sitten tutustua Hulda Clarkiin, mutta parampi myöhään kuin ei milloinkaan :) googleta vaikka niin saat vaivasi hoidettua hänen ohjeillaan. ei tarvi turhia ambulanssi maksuja maksella sitten. voimia!

      • millaista apua

        Melko ironista, että Hulda Clark huiputti ihmisiä syöpähoidoillaan ja kuoli sitten itse syöpään.

        Millä tavalla tämän kuolleen rikollisen huijauksiin perehtyminen mielestäsi auttaa paranemisessa?


      • Pieni tarkistus
        millaista apua kirjoitti:

        Melko ironista, että Hulda Clark huiputti ihmisiä syöpähoidoillaan ja kuoli sitten itse syöpään.

        Millä tavalla tämän kuolleen rikollisen huijauksiin perehtyminen mielestäsi auttaa paranemisessa?

        En välitä Hulda Clarkista, mutta miksi levität väärää tietoa hänen kuolemastaan? Ihan huvinko vuoksi vain, että saisit "hyvän jutun", sitä IRONIAA?

        "After all, her "publicist' and attack poodle Tim Bolen described her death as being due to complications from a spinal injury, which were not described further or elaborated upon enough for me to figure out what they might have been."
        http://scienceblogs.com/insolence/2009/09/requiem_for_a_quack.php

        Tuon mukaan hän kuoli yli 80-vuotiaana aivan muuhun kuin syöpään.

        Ironia yleensä kaipaa todellisuuspohjaa, jotta se toimii.

        Tai ehkä sinulla on parempaa tietoa, en todellakaan ole perehtynyt k.o. ihmisen elämään enkä kuolemaan. Laitapa linkki.


      • jhboqoqoh
        Pieni tarkistus kirjoitti:

        En välitä Hulda Clarkista, mutta miksi levität väärää tietoa hänen kuolemastaan? Ihan huvinko vuoksi vain, että saisit "hyvän jutun", sitä IRONIAA?

        "After all, her "publicist' and attack poodle Tim Bolen described her death as being due to complications from a spinal injury, which were not described further or elaborated upon enough for me to figure out what they might have been."
        http://scienceblogs.com/insolence/2009/09/requiem_for_a_quack.php

        Tuon mukaan hän kuoli yli 80-vuotiaana aivan muuhun kuin syöpään.

        Ironia yleensä kaipaa todellisuuspohjaa, jotta se toimii.

        Tai ehkä sinulla on parempaa tietoa, en todellakaan ole perehtynyt k.o. ihmisen elämään enkä kuolemaan. Laitapa linkki.

        Hyvä, että kerroit, koska palstan skeptikko yrittää aina heittää vain lokaa luontaihoistojen päälle. Onneksi skeptikko jälleen kärähti valheistaan.


    • kive1

      Luonnon lääke virtsakiviin..
      kerää metästä kukkivia kanervan oksia n.125g
      kiehauta "ryöppää" ne vedessä 1litra
      jätä hautumaan kannen alle
      jäähtynyt siivilöidään.

      Juo aamulla tyhjään vatsaan puolilitraa ja seuraavana aamuna samoin
      virtsakivesi ja vaivat on tipotiessään:)

      wanhan kansan lääke ja Toimii..

      • Huolestunu mummo

        Hellouta. Kaikki tääl ovat visiin kärsineet noista pirullisista kivistä. Mun tyttärellä todettiin toi tauti alkukeväästä, just järkyn kipukohtauksen tultua. Viel oli likka kävelly terkkulaan ,jota lääkärit sit kyllä keskussairaalassa ihmettelivät.
        No itse kerto mulle, et meni pää plvissa itkien, mut meni kuitenkin.
        No sit alkoki rumba. Illalla kotiin, ei mitään vikaa :O
        Aamulla jo ymmärs mennä lanssilla ja sai taas opiaatteja. Kotiin ja sit palo mult pinna. Soitin sairaalaan hoitavalle lääkärille ja sanoin, et tutkikaa se kakara!


      • huolestunu mummo
        Huolestunu mummo kirjoitti:

        Hellouta. Kaikki tääl ovat visiin kärsineet noista pirullisista kivistä. Mun tyttärellä todettiin toi tauti alkukeväästä, just järkyn kipukohtauksen tultua. Viel oli likka kävelly terkkulaan ,jota lääkärit sit kyllä keskussairaalassa ihmettelivät.
        No itse kerto mulle, et meni pää plvissa itkien, mut meni kuitenkin.
        No sit alkoki rumba. Illalla kotiin, ei mitään vikaa :O
        Aamulla jo ymmärs mennä lanssilla ja sai taas opiaatteja. Kotiin ja sit palo mult pinna. Soitin sairaalaan hoitavalle lääkärille ja sanoin, et tutkikaa se kakara!

        Kirjotin melko pitkän stoorin, mut näköjää julkas vaan pätkän?
        En jaksa alottaa uuestaa.
        Sen verran että likka on vast 24v ja hoitava urologi, joka on tehny vuosikausia tota hommaa, ei oo koskaan tavannu yhtä nuorta potilasta?
        No nyt sitä likkaa tutkitaan sit kunnolla. Munuaiset täys kivii :/
        Teen juontia käskettiin välttää.


    • Käypää hoitoa ;-)

      itäs apua luulit "ARVAUSKESKUKSESTA" saavasi!!????

      2KÄYPÄ HOITO" ei osaa hoitaa kysyeisiä kiviä ja siksi lääkäri ei sano mitään, kun ei tiedä mitään!

    • ToDellanuorikivi

      Olen 20 vuotias ja juuri kokenut virtsakiven aiheuttaman helvetin. Haluisin kuulla lisää neuvoja ruuista joita suositte ja ei missään nimessä. Kiitos!

    • Nyt terve

      Menkää lääkäriin. Sieltä ohjataan sairaalaan. Sairaalassa voidaan pienellä operatiolla pilkkoa isotkin virtsakivet pieniksi ja virtsan mukana pois tuleviksi. Voidaan käyttää myös laseria. Virtsakivi on kivulloinen, mutta kyllä siitäkin selviytyy, jos ei sekoa johonkin Hulda Clarkin sekavuustilassa saamaan hoito-ohjeeseen.

      • terve vaan

        Tiedäkkö mitä?
        oot oikein s..tanan tollo ja tyhymä ku saapas.


    • Lääkkeesi

      Juot oliiviöljyä kolmasti päivässä 2 dl ja kohta on vaivasi poissa.
      Muista, että se oliiviöljy pitää ehdottomasti olla kylmäpuristettua.

    • pieniäKiviä

      Miksi olette kiviä syöneet?

      • Nälkäoli

        No kun ei ollut rahaa leipään!


    • Puliukkoooo

      Pullo Koskenkorvan kyllä virtsakivet saa kyytiä

    • mömmökauhuinen

      Särkylääke ei poista kipua, vaan lääkkeitten suoma rentoutus. Jooga rentouttaa ja kivet poistuvat kivuttomasti, jos eivät ole vallan suuriksi päässeet. Siis rentoutus on avainsana. Itse en diggaile minkäänlaisia mömmöjä. On väärin lääkäriltä työntää ensimmäisenä särkylääkkeitä, jos kivun aiheuttajaa ei löydy. Aina ensin on löydettävä syy. Särkylääkkeiden alle peittyy moni vakavakin syy. Syy pitää hoitaa ensin.

      • Korkeampitietoisuus

        Joogassa kundaliini nousee virtsarakosta päähän.


      • tuoko.oli.se.viisautesi
        Korkeampitietoisuus kirjoitti:

        Joogassa kundaliini nousee virtsarakosta päähän.

        Alhaisemmassa tietoisuudessa kivun lähteelle ei juurikaan painoa panna, vaan kipu peitellään erilaisin lääketieteellisin mömmöin, jolloin itse ongelman ratkaisu viivästyy, ja mömmöistä saadaan vielä lisävaikeuksia etenkin maksan, pernan ja munuaisten toimintahäiriöiden muodossa. Eikös se ole juuri tuo seikka, josta muita hoitomuotoja syytellään, että ne oikeat hoidot muka viivästyisivät.


      • Anonyymi

        Et ole taatusti kokenut virtsakiven aiheuttamaa kipua. Se voi olla aivan mieletön. Ilman kipulääkitystä ihminen pyörii tuskissaan sängyllä tai lattialla. Silloin tarvitaan ensiapua ja se on joku kipulääke, joka lievittää kipua ja rentouttaa. Reseptittä ei riittävän vahvaa edes saa. Vasta kun pahin kipu on saatu pois, voidaan henkilön virtsaelimet kuvata ja valita hoitomenetelmä kiven/kivien poistamiseksi. Pienemmät, alle 5 mm, kivet tulevat usein itsestään pois, kun nautitaan paljon nestettä, liikutaan ja pompitaan. Isommat joudutaan joko murskaamaan tai operoimaan pois. Vasta tämän jälkeen ryhdytään selvittämään syytä eli käymään läpi ruokavaliota, mikä ehkäisee kivien syntymistä. Kerran virtsakiven saaneen on syytä tottua juomaan loppuelämänsä nesteitä noin 2 litraa päivässä. Jos kyseessä kalsiumoksalaattikivet, kannattaa jättää ainakin raparperi, pähkinät, mantelit ja pinaatti kokonaan pois. Suolan käyttö minimiin. Liha, makkarat ja kala ovat pahasta, vaikka niitä kohtuullisesti (lue vähän) voi käyttääkin. Ennen niiden syöntiä on hyvä juoda esim. maitoa lasillinen. Siitä saa kalsiumia, joka saostaa oksalaatit jo mahalaukussa, jolloin ne eivät kulkeudu munuaisiin. Nuo perusohjeet ovat ylesimpien eli kalsiumoksalaattikivien varalta. Tarkempia ohjeita löytyy kyllä netistä, mutta kannattaa tarkasti katsoa sivujen lähde. Esim. keskussairaaloiden ja sairaanhoitopiirien ohjeet hyviä, samoin tunnettujen lehtien. Erityisesti kannattaa varoa "terveyssivuja", joilla markkinoidaan tuotteita vaivaan jos vaivaan.
        .


    • Anonyymi

      Minulla ollut virtsakiviä 98 oli puoli vuotta 3cm kivi puoli vuotta hirveät kivut paljon kärsinyt vääristä diaknooseista nyt munuainen ei puhdista kun kivi viimein poistettiin sain myös keskivaikean masenuksen paniikkihäiriön piikki kammon nytkin kipuja en pysty seisoon ja istuminenkin vaikeaa voimakaita särkylääkkeitä syön olen jo vitsi sairaalassa siellä kuulee kuinka lääkärit mitätöi vaivani toisdt tekee virheen ja mä saan kärsiä tuntuu niin väärällältä on niin vaikeaa mennä sinne kun kuulee loukkauksia . Koko elämäni tuntuu että olen vaan joku hyödytön sairaalamaailmassa

      • Anonyymi

        Juokaa vettä enemmän minäkin kärsin kivistä vesi ratkaisu hyvin moniin saisauksiin ei lääkärit tiedä tästäkään aiheesta juuri mitään menkääpä tutkimaan http://www.watercure.com
        lainaus sivuston kirjoituksista.
        Se, mitä aiot selvittää, saattaa aluksi kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Tämä äskettäin paljastettu "lopullinen parannuskeino" on niin yksinkertainen, että ihmettelet, miksi sitä ei ole löydetty tähän asti! Mutta todistan jokaisen sanan, jonka aiot lukea. Kerron teille myös, miksi mielestäni lääketeollisuus on salannut nämä tiedot pyytäessään luottavaisia lääkäreitä määräämään lääkkeitään.

        Huomaat tässä kirjeessä, että meidät lääketieteessä on koulutettu käyttämään kemikaaleja kivun ja sairauden hoitoon, kun kaikki keho tarvitsee vettä - yksinkertaista ja runsaasti saatavilla olevaa luonnollista elementtiä.

        Kyllä! Vain vettä!

        Tästä syystä me lääketieteessä olemme tehneet niin monia tappavia virheitä! Hoidamme rutiininomaisesti kuivuuden oireita, merkkejä ja komplikaatioita kehossa myrkyllisillä kemikaaleilla, jotka tappavat nopeammin kuin itse kuivuminen!

        Kuka oikeassa mielessään haluaisi ottaa myrkyllisiä kemikaaleja, kun heidän ruumiinsa tarvitsee vain vettä - ilmaista vettä - luonnollista vettä - lopullista lääkettä kivun parantamiseksi ja sairauksien ehkäisemiseksi. F. Batmanghelidj, M.D.


    • Anonyymi

      Näköjään olen vuonna 2011 kirjoittanut oman siihen mennssä koetun tarinani kivistä. (KRV69). Tarinani on jatkunut edelleen. Kiviä tulee ja hoitokeinorepertuaari on laajentunut. Perinteinen lääketiede ei tosin syytä ole löytänyt sen enempää kuin kukaan muukaan. Vielä on munuainen toiminut ja tuottanut kiviä. Eikä loppua näy. Tulin eilen viimeisimmältä keikalta sairaalasta. Pakko oli mennä, kun ei kotona enää pärjännyt. Valitettavasti tällä kertaa kiviä ei poistettu (joulunaika ja kirurgiset salit eivät ole oikeassa varustuksessaan ... eikä ole henkilöstöä laittamaan salia kuntoon). Stentti toki laitettaisiin, mutta sen kanssa kivut onkin jatkuvat.
      juo, juo, juo. Se on se lääke. Sitä olen kokeillut ja käyttänyt (2-3 litraa päivä). Suolaa olen vähentänyt. Oksalaatteja poistanut. Proteiinia vähentänyt. Kuten ennen vuotta 2011 niin edelleenkin sairaala kutsuu 2-3 kertaa vuodessa. Viisasten kiveä ei ole löytynyt. Ristini on vain pitänyt kantaa.
      Mulla ei ainakaan ole tarjota mitään lopullista ratkaisua ... tai no lopullisia ratkaisuja lienee yksi, mutta eiköhän kuitenkin anneta kohtalon/Jumalan hoitaa se puoli. Joten tsemppiä kaikille kivistäville!

    • Anonyymi

      Voi kamala, olen mulkut että silloin on lujaa kipeä ! Yksi tuttu sai näitä kipuja ja sanoi että synnytys kivut ovat lieviä tähän kipuun verrattuna eikö ne nykyään yritä jotenkin hajoittaa ne kivet Olen kuullut jostain, en muista mistä. Kai se olis paras päästä niistä eroon se kun tämän tästä pitää saada kipukohtauksia . Tsemppiä

    • Anonyymi

      Virtsakiviin auttaa homeopaattinen valmiste Horridus Cusetus D30.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe