Poliisin osalta on selvitettävä nyt yksi keissi työtapaturmasta ja puolustusvoimissa meni vähän yli niin että joku hukkui.
Mietin vaan kun esim pelastuksella ja ensihoidossa on lähinnä kunnia asia jos pikku parin promillen tuiterissa tulee töihin ja illasta alkaa vapisemaan.
Oisko johtamisessa joku viga?
Minkähänlainen työturvallisuuskulttuuri on noissa oikein maskuliinisissa hommissa
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs hommaa se sellainen sitten on jos ei hiukan roisku kun rapataan?
- Anonyymi
Esimiehet kieltävät syyllistyneensä työturvallisuusrikkeeseen. He eivät voineet tietää vaikka heille jatkuvasti kerrottiin. Työterveyslääkärikin oli todennut henkilöt työkykyisiksi vuonna 1970, joten heidän täytyi luottaa tähän.
On tosi ikävää mennä itsecoman laatikon ja epämukavuusaluen ulkopuolelle mutta alaiset voi näin kyllä tehdä.- Anonyymi
Yksi esimies ei tiennyt koska hänellä on kotonakin tällaista ja hän ei koskaan ikinä liiku kodin ja työn ulkopuolella tai jos liikkuu liikkuu kasvomaski silmillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026