Tuoretta juttua...

Täällä kun joku tykkää menneitä muistella vanhoja juttuja nostelemalla, niin pakko lykätä vähän tuoretta.

Millä fiiliksillä? Nyppiikö nupissa, vai onko elämä kuin ruusuilla tanssimista?

138

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai jos kysyy että onko muumit laaksossa tai kaikki intiaanit kanootissa, niin se on vaan semmoista kevyttä jutustelua, josta päätäänkin pian ihan kunnon herjanheittoon näin anonyymisti eritoten ja sehän se vasta viihdyttävää useimmiten onkin.

      • No ei muumeista eikä inkkareista tarvitse kysyä, jos ei anna aihetta.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei muumeista eikä inkkareista tarvitse kysyä, jos ei anna aihetta.

        Onhan se "nyppiikö nupissa?" tai vaikka että joko vieläkin joudut jonottaa sinne hullujen osastolle? -ovat aivan samasta pakasta revittyjä uteluita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se "nyppiikö nupissa?" tai vaikka että joko vieläkin joudut jonottaa sinne hullujen osastolle? -ovat aivan samasta pakasta revittyjä uteluita?

        Tuo on sinun oma mielipiteesi, joka ei kerro totuutta.

        Jos haluaa nähdä sen noin, niin se ei ole mun vika.


    • Anonyymi

      Kylmyys ja alkava liukkaus huolettaa, on vaarallista tuo asfaltin päälle jäätyvä vesi. Vie petollisesti jalat alta ja jälki on rumaa.

      • tinttu-liina

        Minua huolettaa ihan samat asiat.
        Nyt on jo ollut petollisen liukasta, kun mustaa jäätä pukannut. Saa taas tarkasti katsoa, että mihin astuu :(


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Minua huolettaa ihan samat asiat.
        Nyt on jo ollut petollisen liukasta, kun mustaa jäätä pukannut. Saa taas tarkasti katsoa, että mihin astuu :(

        Toi Prisman mäki on kyl hemmetin paha :( Siihen saisi asentaa kaiteen koko matkalle ja bulisti mursketta et väki pysyy jaloillaan.

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi Prisman mäki on kyl hemmetin paha :( Siihen saisi asentaa kaiteen koko matkalle ja bulisti mursketta et väki pysyy jaloillaan.

        - Artsi

        Kannattaa kaupungille vaa antaa useimpien palautetta, niin loppuu se hiekotuksen pihistely! :/

        Kalliiksi sekin tulee, kun ihmiset loukkaa itsensä :(


    • Anonyymi

      Kysyt tympimisen aihetta. Kyllä se löytyy pakkakeleistä ja pimenevistä aamuista.

      • Anonyymi

        Hyvä aloitus, ei noita vanhoja tarvi nostella.


      • Miten nuo pakkaset ja pimeys onkin niin ankeita. Menee taas aikaa, ennenkuin tottuu päivänvalon vähyyteen. Aamuisin on ankeaa nousta ylös, kun tuntuu, että on vielä yö.
        Toista se on tuo aamun aloittaminen kesäisin, kun on mukavan valoisaa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Miten nuo pakkaset ja pimeys onkin niin ankeita. Menee taas aikaa, ennenkuin tottuu päivänvalon vähyyteen. Aamuisin on ankeaa nousta ylös, kun tuntuu, että on vielä yö.
        Toista se on tuo aamun aloittaminen kesäisin, kun on mukavan valoisaa.

        Syyskuu vielä menettelee mutta sitten on yhtä tervan juontia. Kun tietää että seuraavat puoli vuotta on tätä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyskuu vielä menettelee mutta sitten on yhtä tervan juontia. Kun tietää että seuraavat puoli vuotta on tätä....

        Tänäänkin ollut kaunis, aurinkoinen ja kuulas ruskakeli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syyskuu vielä menettelee mutta sitten on yhtä tervan juontia. Kun tietää että seuraavat puoli vuotta on tätä....

        Voi, sanos muuta! Pitkä pimeä talvi edessä!
        Tuo talvi kun on pakko nyt vain kestää, niin toivottavasti ei tulis hirveitä pakkasia, eikä kovin liukkaita kelejä. Nykyään kun tahtoo mennä niin, että lunta sataa, ja sen jälkeen sitten taas lauhtuukin ja lumi sulaa sohjoksi. Se on sitä eestakasta suhaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin ollut kaunis, aurinkoinen ja kuulas ruskakeli.

        Kyllä se aurinko on kauniisti paistanut, mutta kylmää on ollut.


    • No joskus nyppii, juuri nuo terveys huolet..

      Mukavaa oli kun siskoni oli käymässä.

      • No toivotaan ja varmasti niin käykin, että sun terveyshuolet ratkeaa, ja saat niihin toimivaa hoitoa.
        Asioilla on tapana järjestyä, vaikka välillä voi lannistaa.

        Kiva, että sun siskos oli sun luona piristämässä.


    • Anonyymi

      Varmaan sellainen perinteinen vastaus on keskimääräisesti kattavin kuin että eipä tässä kurjuutta kummempaa kuulu.

      • Eli peruselämää päivä kerrallaan...

        No hyvä sinänsä, kun ei voi elää useampaa kerrallaan, kun muutenkin tuo aika menee hurjaa vauhtia. Tuntuu, että juuri oli joulukin, ja kohta se kuitenkin taas pukkaa piakkoin eteen.


    • Anonyymi

      Ei kokkolassa tapahdu mitään positiivista.

      • Anonyymi

        Se oma asenne on se ratkaisevin miten asiat näkee.


      • Eikö se ole positiivista, että vaikkei ihmeitä tapahdu, niin ei tapahdu myöskään mitään kurjaa juttua?

        Ajatellen noin mitä muualla tapahtuu, ettei ole enää ihmisillä niin turvallista.


      • Anonyymi

        Ei lehdet ikinä kerro mitään hyviä uutisia Kokkolasta vai milloin olette muka viimeksi lukeneet kokkola lehdestä, että jollain on kaikki hyvin ja kmKokkolan tilanne paranee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei lehdet ikinä kerro mitään hyviä uutisia Kokkolasta vai milloin olette muka viimeksi lukeneet kokkola lehdestä, että jollain on kaikki hyvin ja kmKokkolan tilanne paranee

        Iltalehdessä oli tuo vuokra-asuntojuttu, jossa mainittiin Kokkola.


    • Anonyymi

      Tosirealisti on ilkeä

      • No, mun mielestä ei kuitenkaan ihan pahimmasta päästä.
        Taitaa johtua siitä, että on niin tottunut ressun mölinöihin.


      • Osaa kyllä olla ilkeä, mutta on myös tyhmä mahtailija.


    • Eikö ole jotenkin hassua, että vaikka on pakkasta ollut jo aika lailla, niin joidenkin puiden lehdet ovat vielä vihreinä..?
      Yleensä on tähän aikaan jo omenapuutkin kellastuttaneet lehtensä ja tippuneet.

      • Anonyymi

        Noh, tulivat pakkaset tänä syksynä verraten aikaisin, liekö se syynä.

        ~Tukkirekka~


    • Voi elämän kevät, ku jouduin niin raivon valtaan, kun just luin kahden ahmedin tekemistä raiskauksista alaikäisen kanssa.

      Käsiini ku saisin, niin veivaisin noitte paskaset värkit johonki ruuvipenkkiin!!!
      Hemmetti, ku oisivat pysyneet siellä mistä tulivat! ://

      • Toinen juttu jo, ku oon kirjottanu tietystä aiheesta, nii joku tekee samantien erillisen aloituksen...
        Sattumaako....


    • Anonyymi

      Ensin kyselet fiiliksiä. Sitten kun vastaan täysin asiallisella viestillä, niin joku pelle poistaa sen heti. Ihan vain omien tunteidensa takia. Sellaiset ei saisi olla shefuina.

      Ylläpito tuhoaa pikkuhiljaa oman sivustonsa. Onnea valitsemallenne tielle tänne persujen pilaamalle sivustolle.

      • Täytyy olla tuo automaattipoistaja, joka poistelee summanmutikassa. Kittienkin viesti hävisi... :{

        Poistaa normiviestejä, mutta kun olisi sellaisia kuten tuo kissojen myrkytysjuttu, nii ne kyllä pysyy useinkin :/


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täytyy olla tuo automaattipoistaja, joka poistelee summanmutikassa. Kittienkin viesti hävisi... :{

        Poistaa normiviestejä, mutta kun olisi sellaisia kuten tuo kissojen myrkytysjuttu, nii ne kyllä pysyy useinkin :/

        Joo, ihan tyhmästi katoaa viestejä, mutta sitten oikeasti sopimattomat jää...

        Kääk! Olen väsynyt unettomuuden ja korvalääkärillä käynnin jälkeen.. Iltapäivällä torkahdin, ja sitten jäi pyykit pesemättä.. No onneksi ei hätää, ehtii huomenna.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Joo, ihan tyhmästi katoaa viestejä, mutta sitten oikeasti sopimattomat jää...

        Kääk! Olen väsynyt unettomuuden ja korvalääkärillä käynnin jälkeen.. Iltapäivällä torkahdin, ja sitten jäi pyykit pesemättä.. No onneksi ei hätää, ehtii huomenna.

        Kyllä ne pyykit siellä pysyy paikoillaan huomiseen, vaikka otitkin torkut... ;)

        Kärsitkö sä unettomuudesta? Mulla on päinvastanen tilanne..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä ne pyykit siellä pysyy paikoillaan huomiseen, vaikka otitkin torkut... ;)

        Kärsitkö sä unettomuudesta? Mulla on päinvastanen tilanne..

        Kyllä kärsin, jo vuosia. Lähetäppäs minulle sitä unihiekkaa. 🙂


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä kärsin, jo vuosia. Lähetäppäs minulle sitä unihiekkaa. 🙂

        No onpa kurjaa :(
        Ootko kokeillu sitä Melarest....jotain semmosta, jota ne mainostaa telkussa. Helpottaa kuulemma unentuloa ja rauhottaa?

        Mä viskasen sulle tästä vähän sitä unihiekkaa , oleppas hyvä: * **☆~**~☆** 😴

        Ens yönä nukut niin, että ihan katto tärisee! ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No onpa kurjaa :(
        Ootko kokeillu sitä Melarest....jotain semmosta, jota ne mainostaa telkussa. Helpottaa kuulemma unentuloa ja rauhottaa?

        Mä viskasen sulle tästä vähän sitä unihiekkaa , oleppas hyvä: * **☆~**~☆** 😴

        Ens yönä nukut niin, että ihan katto tärisee! ;)

        Kiitos! ♥️

        Minulla on ihan reseptinä melatoniinia. Mutta joskus vaan unettomuus vaivaa kaikesta huolimatta.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Täytyy olla tuo automaattipoistaja, joka poistelee summanmutikassa. Kittienkin viesti hävisi... :{

        Poistaa normiviestejä, mutta kun olisi sellaisia kuten tuo kissojen myrkytysjuttu, nii ne kyllä pysyy useinkin :/

        Mäki jouduin näppäämään samaa viestii moneen kertaan ku rupes herjaamaan et olet botti :(

        - Artsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki jouduin näppäämään samaa viestii moneen kertaan ku rupes herjaamaan et olet botti :(

        - Artsi

        Käytän erästä toista vähemmän käytännöllistä selainta, kun tulee tuo herjaus myös toisinaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäki jouduin näppäämään samaa viestii moneen kertaan ku rupes herjaamaan et olet botti :(

        - Artsi

        Sama ongelma!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäki jouduin näppäämään samaa viestii moneen kertaan ku rupes herjaamaan et olet botti :(

        - Artsi

        Mullekki on toi botti joskus vinkunu. Ärsyttävä tapaus!


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiitos! ♥️

        Minulla on ihan reseptinä melatoniinia. Mutta joskus vaan unettomuus vaivaa kaikesta huolimatta.

        Mites nukuit viime yönä? Auttoko mun viskaama unihiekka??


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mites nukuit viime yönä? Auttoko mun viskaama unihiekka??

        Jospa tehosi liikakin hyvin ja nukkuu edelleen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa tehosi liikakin hyvin ja nukkuu edelleen?

        Ai hitto, tulikohan heitettyä yliannos?? :[


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mites nukuit viime yönä? Auttoko mun viskaama unihiekka??

        Valitettavasti ei tepsinyt.. Tarttee voimakkaampaa unihiekkaa...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Valitettavasti ei tepsinyt.. Tarttee voimakkaampaa unihiekkaa...

        No höh :(
        Tais olla sit jotain sekundahiekkaa :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No höh :(
        Tais olla sit jotain sekundahiekkaa :{

        Tällaista tämä unettomuus välillä on, mikään ei tepsi..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Tällaista tämä unettomuus välillä on, mikään ei tepsi..

        Sulla ei kuitenkaa jatkuvaa unettomuutta ole?

        Muistan joskus nuorempana, ku valvoskelin kans jostain syystä, nii kesäyönä linnut alkoi visertämään aina tasan kahdelta yöllä :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sulla ei kuitenkaa jatkuvaa unettomuutta ole?

        Muistan joskus nuorempana, ku valvoskelin kans jostain syystä, nii kesäyönä linnut alkoi visertämään aina tasan kahdelta yöllä :)

        No, diagnoosi on ja lääkitys. Nukkuminen vähän vaihtelee laadullaan.

        Viime yönä nukahdin/nukuin hyvin, kiitos unihiekasta!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Tällaista tämä unettomuus välillä on, mikään ei tepsi..

        Jos sä valvot täysikuun takia? Sellaista vaivaakin on..

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä valvot täysikuun takia? Sellaista vaivaakin on..

        - Artsi

        Olen kuullut tuosta, mutta en tiedä onko se totta.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Olen kuullut tuosta, mutta en tiedä onko se totta.

        Kyl se kuulemma pitää paikkaansa. Se on kuun magnettikenttä joka vaikuttaa. Kandee vaan uskoo Artsi-setää :)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se kuulemma pitää paikkaansa. Se on kuun magnettikenttä joka vaikuttaa. Kandee vaan uskoo Artsi-setää :)

        - Artsi

        Okei. Ei varmaan kuun vaikutuksille voi mitään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä valvot täysikuun takia? Sellaista vaivaakin on..

        - Artsi

        Muistan, ku mun äiti aina valitti, ettei saanut nukuttua ku oli täysikuu :)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, diagnoosi on ja lääkitys. Nukkuminen vähän vaihtelee laadullaan.

        Viime yönä nukahdin/nukuin hyvin, kiitos unihiekasta!

        Se sitten tehosi sittenkin!! ;))

        Muutes, ethän ota niitä päivätirsoja kovin, ku nekin voi vaikuttaa yöuniin?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se sitten tehosi sittenkin!! ;))

        Muutes, ethän ota niitä päivätirsoja kovin, ku nekin voi vaikuttaa yöuniin?

        En yleensä, joskus harvoin jos olen todella väsynyt.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        En yleensä, joskus harvoin jos olen todella väsynyt.

        No jos on kovin väsynyt, nii kannattaaki, mut olikos se vajaa puol tuntia, ku sais ottaa tirsoja, ettei se vaikuttais hirveesti yöuniin.

        Mä en viikonloppunakaa koskaa mee päiväunille, vaikka väsyttäis kuinka. Syy on se, ku mä herään silloin tosi kärttysenä! :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jos on kovin väsynyt, nii kannattaaki, mut olikos se vajaa puol tuntia, ku sais ottaa tirsoja, ettei se vaikuttais hirveesti yöuniin.

        Mä en viikonloppunakaa koskaa mee päiväunille, vaikka väsyttäis kuinka. Syy on se, ku mä herään silloin tosi kärttysenä! :))

        Juu, onhan siinä joku raja miten paljon ottaa nokkosia ja ei sitten välttämättä saa unta.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Okei. Ei varmaan kuun vaikutuksille voi mitään?

        Mä luulen et täysikuun aika on vaan kestettävä :(

        - Artsi


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Muistan, ku mun äiti aina valitti, ettei saanut nukuttua ku oli täysikuu :)

        No mitäs mä sanoin! Kyl mutsit on aina oikeessa :D

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen et täysikuun aika on vaan kestettävä :(

        - Artsi

        Niin kai.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs mä sanoin! Kyl mutsit on aina oikeessa :D

        - Artsi

        On ne :)

        Mä muistan lapsuudesta, ku katselin ikkunasta, ja oli muutoin pimeää, mut iso kuu loisti taivaalla. Ihan hirvitti, ku siitä tuli mörköfiilis. Tuntu, että justiinsa joku kammotus on mun nenän edessä siel ikkunan takana :{


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Juu, onhan siinä joku raja miten paljon ottaa nokkosia ja ei sitten välttämättä saa unta.

        Niinpä, ei sitä unta ylettömiin riitä.


    • Anonyymi

      Ei hemmetti, mitäs mä just bongasin? ;) 2 kpl gimulei samalla kertaa :D

      - Artsi

      • Heh!😀

        Kiva kun poikkesit!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Heh!😀

        Kiva kun poikkesit!

        Oon mä tänne tsiigaillut aina välillä mut ku en ole bongannut ketään nii oon sit häipynyt kyynel poskella :(

        - Artsi


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Heh!😀

        Kiva kun poikkesit!

        Artsi-sedältäkin mageita unii :) Kyl se uni tulee ku funtsit tylsii juttui :)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä tänne tsiigaillut aina välillä mut ku en ole bongannut ketään nii oon sit häipynyt kyynel poskella :(

        - Artsi

        Voih, ikävä minulla ollut teitä kaikkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Artsi-sedältäkin mageita unii :) Kyl se uni tulee ku funtsit tylsii juttui :)

        - Artsi

        Koiru välillä tykkää huonoa kun pyörin valveilla ja siirtyy mieheni viereen nukkumaan.. 😆


      • OHO! Meinasin silmäni tiputtaa syliin, ku näin, että Artsi on tullut!!! :)))

        Oon niin monta kertaa miettiny, että missä ihmeessä sä oot, ku ei ole näkyny valovuosiin!
        Oikeastaan pitäisi antaa oikein äidin kädestä, ku kehtaat häipyä näin pitkäks aikaan! :{
        Mutta, mä annan tällä kertaa anteeks ;)
        Kiva ku tulit!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä tänne tsiigaillut aina välillä mut ku en ole bongannut ketään nii oon sit häipynyt kyynel poskella :(

        - Artsi

        Haha, uskotaan, siis tuo sun kyynel ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        OHO! Meinasin silmäni tiputtaa syliin, ku näin, että Artsi on tullut!!! :)))

        Oon niin monta kertaa miettiny, että missä ihmeessä sä oot, ku ei ole näkyny valovuosiin!
        Oikeastaan pitäisi antaa oikein äidin kädestä, ku kehtaat häipyä näin pitkäks aikaan! :{
        Mutta, mä annan tällä kertaa anteeks ;)
        Kiva ku tulit!!

        No tota... Te gimulit kyl jätitte mut kylmästi jos tarkkoi ollaan :( Mä vietin sit kesän partsilla Klartsun kaa kalpeena ja masiksessa ku ei hotsittanut lähtee rantsulle :( Et kyl te joutaisitte saada risui paljaalle beballe ku kiusitte noin julmasti Artsi-setää :(

        - Artsi


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Haha, uskotaan, siis tuo sun kyynel ;)

        Paree kuules uskoo... Mä oon kova kundi poraamaan ku alan ;)

        - Artsi


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Koiru välillä tykkää huonoa kun pyörin valveilla ja siirtyy mieheni viereen nukkumaan.. 😆

        Jos mä oisin se wuffe nii en mä kyl viittis mennä sällisi viereen nukkumaan vaikka pyörisit kuinka :D

        -Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paree kuules uskoo... Mä oon kova kundi poraamaan ku alan ;)

        - Artsi

        No, uskotaan sit...
        Haha, sulla pitää olla sit nessupaketti koko ajan taskussa ;)

        Rääkymaakari tuli jostai syystä mieleen :}


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tota... Te gimulit kyl jätitte mut kylmästi jos tarkkoi ollaan :( Mä vietin sit kesän partsilla Klartsun kaa kalpeena ja masiksessa ku ei hotsittanut lähtee rantsulle :( Et kyl te joutaisitte saada risui paljaalle beballe ku kiusitte noin julmasti Artsi-setää :(

        - Artsi

        Eikä jätetty! Ei me nii julmia oltais, että tuollasen herkkiksen jätettäis yksin ;)

        Klartsu oli varmaan hyvillään, ku sai pitää Artsin koko kesän seuranaan :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä oisin se wuffe nii en mä kyl viittis mennä sällisi viereen nukkumaan vaikka pyörisit kuinka :D

        -Artsi

        No huh huh! Entäs kun minulla on untuvapeitto, saattaa olla liian kuuma sinulle?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No huh huh! Entäs kun minulla on untuvapeitto, saattaa olla liian kuuma sinulle?

        Ai et :) Säki diggaat untuvapeitteestä. Se on kyl hemmetin magee talvisin ku sisälämpötila on about 18 asteessa :)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai et :) Säki diggaat untuvapeitteestä. Se on kyl hemmetin magee talvisin ku sisälämpötila on about 18 asteessa :)

        - Artsi

        Kiva kuulla että pidät untuvapeitteestä myös, se on kyllä ihanan lämmin, koirakin tykkää.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No, uskotaan sit...
        Haha, sulla pitää olla sit nessupaketti koko ajan taskussa ;)

        Rääkymaakari tuli jostai syystä mieleen :}

        Taisi olla sillai snadisti Klartsunkin syytä et silmät rupesi vuotamaan. Muikkeli pölysi nii hitosti ku mä koitin pitää häntä siellä partsilla sylissäin :(

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla sillai snadisti Klartsunkin syytä et silmät rupesi vuotamaan. Muikkeli pölysi nii hitosti ku mä koitin pitää häntä siellä partsilla sylissäin :(

        - Artsi

        Aijaijai, Artsilta on jääny pölyt pyyhkimättä!
        Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
        Nyt tulevaisuudessa Klartsun pitää saada hienon nuoren naisen kohtelu. Kerran viikossa pölynkaristukset, kylpy ja söpö meikki ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai et :) Säki diggaat untuvapeitteestä. Se on kyl hemmetin magee talvisin ku sisälämpötila on about 18 asteessa :)

        - Artsi

        18 astetta???? Oikeasti??
        Eihän kukaan voi elää noin kylmässä :(


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiva kuulla että pidät untuvapeitteestä myös, se on kyllä ihanan lämmin, koirakin tykkää.

        Kyl mä diggaan ku tykkään nukkua vaan kalsarit jalassa. On just sopiva lämpö :)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä diggaan ku tykkään nukkua vaan kalsarit jalassa. On just sopiva lämpö :)

        - Artsi

        Illalla olkkarissa kääriydyn huopaan töllöä katsellessa. En tykkää kylmästä/palella..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Aijaijai, Artsilta on jääny pölyt pyyhkimättä!
        Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
        Nyt tulevaisuudessa Klartsun pitää saada hienon nuoren naisen kohtelu. Kerran viikossa pölynkaristukset, kylpy ja söpö meikki ;)

        No systerit koitti sotata Klartsun naamaa johon mä olin pahana ku diggaan sellaisist luonnonkauniista muikkeleista :)

        - Artsi


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        18 astetta???? Oikeasti??
        Eihän kukaan voi elää noin kylmässä :(

        Katsos ku mä oon kundi ja täynnä lämpöö johtavii suonii ;)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsos ku mä oon kundi ja täynnä lämpöö johtavii suonii ;)

        - Artsi

        Naisillako sit virtaa vaan kylmää? ;)

        Nyt on muutes ollu outoa, että vaikkei ulkona nii hirvee pakkanen ole ollu, niin on tuntunu älyttömän kylmältä!
        Mitenkähä sitä tarkee sit, ku mittari näyttää -20°c? :[


      • Anonyymi kirjoitti:

        No systerit koitti sotata Klartsun naamaa johon mä olin pahana ku diggaan sellaisist luonnonkauniista muikkeleista :)

        - Artsi

        Sä et siis tykkää, jos naisilla on meikkiä? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä diggaan ku tykkään nukkua vaan kalsarit jalassa. On just sopiva lämpö :)

        - Artsi

        Onko ne sellaset kalsarit, joita joskus käytti vanhat papparaiset? :)))

        Sori, tuli vaa sellanen kuva mieleen, että on sellaset lötköt pöksyt jalassa ;))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Naisillako sit virtaa vaan kylmää? ;)

        Nyt on muutes ollu outoa, että vaikkei ulkona nii hirvee pakkanen ole ollu, niin on tuntunu älyttömän kylmältä!
        Mitenkähä sitä tarkee sit, ku mittari näyttää -20°c? :[

        No just tuollaista se on ens alkuun mut kyl sä totut kevääseen mennessä :D

        - Artsi


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sä et siis tykkää, jos naisilla on meikkiä? :)

        No hillitty meikki menettelee mut tatskat, tekoripset on kyl ehdoton turn-off. En mä kyl hiffaa et mitä liikkuu muikkelin päässä jos pitää skeidata oma iho :(

        - Artsi


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onko ne sellaset kalsarit, joita joskus käytti vanhat papparaiset? :)))

        Sori, tuli vaa sellanen kuva mieleen, että on sellaset lötköt pöksyt jalassa ;))

        Ai sä meinaat niitä jotka mä perin faijan vaarilta. Ne täytyy vetää jalkaan kieli keskellä suuta et ei repee saumat :D

        - Artsi


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Illalla olkkarissa kääriydyn huopaan töllöä katsellessa. En tykkää kylmästä/palella..

        Sun kandee hankkii sellainen aikuisten tekoturkisoutfitti. On kuulemma lämmin :)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kandee hankkii sellainen aikuisten tekoturkisoutfitti. On kuulemma lämmin :)

        - Artsi

        Siis joku sellainen koko puku juttu?

        Mielummin kääriydyn huopaan ja vielä lämmin koira lämmittämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hillitty meikki menettelee mut tatskat, tekoripset on kyl ehdoton turn-off. En mä kyl hiffaa et mitä liikkuu muikkelin päässä jos pitää skeidata oma iho :(

        - Artsi

        Noita tekoripsiä en minäkää ymmärrä. Näin kerran yhdellä naisella aikamoiset viuhkat. Oli niin luonnottoman näköset ja karmeat. Noita tekojuttuja tuntuu hirveesti käyttävän nykyään monet naiset :}

        Tatskat mä ymmärrän, jos on hillitty mustavalkoinen, eikä ole liikaa, eikä varsinkaan kaulassa ja kasvoissa. Niitäki näkyy, että on suurin osa kropasta tatskojen peitossa ja usein sellasta aikamoista sekasotkua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hillitty meikki menettelee mut tatskat, tekoripset on kyl ehdoton turn-off. En mä kyl hiffaa et mitä liikkuu muikkelin päässä jos pitää skeidata oma iho :(

        - Artsi

        Eipä se liika pakkelikerros hyvältä näytä.. Ja tekoripset?! Ei tee varmasti hyvää silmille?

        Ollaan tyytyväisiä omaan ulkonäköömme!

        Mukavaa viikonloppua kaikille!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Eipä se liika pakkelikerros hyvältä näytä.. Ja tekoripset?! Ei tee varmasti hyvää silmille?

        Ollaan tyytyväisiä omaan ulkonäköömme!

        Mukavaa viikonloppua kaikille!

        Hyvin sanottu ja täyttä totta! Monilla lähtee ns. lapasesta ulkonäön muokkaus, pahimpia ovat nuo ankkahuulet. Ei hemmetti soikoon...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu ja täyttä totta! Monilla lähtee ns. lapasesta ulkonäön muokkaus, pahimpia ovat nuo ankkahuulet. Ei hemmetti soikoon...

        Joku sairaus se on kun joku muokkaa naamaansa ja kroppansa kamalan näköiseksi..

        Muistan kun kaveri kertoi, että kerran kesällä oli bussissa ja hänellä oli shortsit jalassa. Kaverillani on arpia polvissa leikkauksen takia, joku nainen sanoi hänelle että peitä polvet, ei arpia saa näyttää... Jopa joo... Elämässä voi tulla arpia, ei niitä tarvitse hävetä!


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Joku sairaus se on kun joku muokkaa naamaansa ja kroppansa kamalan näköiseksi..

        Muistan kun kaveri kertoi, että kerran kesällä oli bussissa ja hänellä oli shortsit jalassa. Kaverillani on arpia polvissa leikkauksen takia, joku nainen sanoi hänelle että peitä polvet, ei arpia saa näyttää... Jopa joo... Elämässä voi tulla arpia, ei niitä tarvitse hävetä!

        Tiiä niinkään sairaudesta...

        Nykyään ihannoidaan näitä julkkiksia, jotka näyttää kuvissa ja joka paikassa täydellisiltä. Nuoret naiset haluaa muokata itseään, kun luulevat etteivät muutoin kelpaa.
        Kyllähän sekin totta on, että monet miehet ihannoi virheettömiä ja täydellisen kauniita naisia. Ei siis mikään ihme, että varsinkin nuoret eivät enää hyväksy itseään sellaisena kuin ovat.

        Tuo arpijuttu oli kyllä uskomaton! Siis aivan jotain järkkyä!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tiiä niinkään sairaudesta...

        Nykyään ihannoidaan näitä julkkiksia, jotka näyttää kuvissa ja joka paikassa täydellisiltä. Nuoret naiset haluaa muokata itseään, kun luulevat etteivät muutoin kelpaa.
        Kyllähän sekin totta on, että monet miehet ihannoi virheettömiä ja täydellisen kauniita naisia. Ei siis mikään ihme, että varsinkin nuoret eivät enää hyväksy itseään sellaisena kuin ovat.

        Tuo arpijuttu oli kyllä uskomaton! Siis aivan jotain järkkyä!

        Eikö ollutkin ikävä tuo arpi juttu!

        Minulla on arpi vasemmassa silmäkulmassa, pitäisikö minun sitten peittää se ja kulkea lappu silmässä..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Noita tekoripsiä en minäkää ymmärrä. Näin kerran yhdellä naisella aikamoiset viuhkat. Oli niin luonnottoman näköset ja karmeat. Noita tekojuttuja tuntuu hirveesti käyttävän nykyään monet naiset :}

        Tatskat mä ymmärrän, jos on hillitty mustavalkoinen, eikä ole liikaa, eikä varsinkaan kaulassa ja kasvoissa. Niitäki näkyy, että on suurin osa kropasta tatskojen peitossa ja usein sellasta aikamoista sekasotkua.

        No toi on monesti sillai et ekana otetaan vaan yksi tatska mut sit ku aikaa kuluu onki muikkeli tai kundi päästä varpaisiin täynnä leimoi.

        - Artsi


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Joku sairaus se on kun joku muokkaa naamaansa ja kroppansa kamalan näköiseksi..

        Muistan kun kaveri kertoi, että kerran kesällä oli bussissa ja hänellä oli shortsit jalassa. Kaverillani on arpia polvissa leikkauksen takia, joku nainen sanoi hänelle että peitä polvet, ei arpia saa näyttää... Jopa joo... Elämässä voi tulla arpia, ei niitä tarvitse hävetä!

        Eikös se ole jokin kehonkuvanhäiriö? No en mä mene vannomaan..

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No toi on monesti sillai et ekana otetaan vaan yksi tatska mut sit ku aikaa kuluu onki muikkeli tai kundi päästä varpaisiin täynnä leimoi.

        - Artsi

        Mä tunnen montaki ihmistä, joilla on vaa yks tai kaks :)

        Ite joskus haaveilin tatskasta, mut se sit jäi. Olkapäähän olis ollu kiva ottaa vaikka pieni kukka...

        Se on totta, että joillaki on menny överiks.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Eikö ollutkin ikävä tuo arpi juttu!

        Minulla on arpi vasemmassa silmäkulmassa, pitäisikö minun sitten peittää se ja kulkea lappu silmässä..

        Mulla on polvessa.
        Se on mulle nyt ihana lapsuusmuisto, ku löin terävään kiveen :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on polvessa.
        Se on mulle nyt ihana lapsuusmuisto, ku löin terävään kiveen :)

        No näin, arvet ovat muistoja ja osa elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole jokin kehonkuvanhäiriö? No en mä mene vannomaan..

        - Artsi

        Ainut mitä joskus mietin muokata, oli kysyä silmien laaserleikkauksesta. Kun on paljon likinäköä, mutta ei onnistu. Mutta eipä se maailman loppu ole, kun olen kuitenkin tottunut laseja pitämään jatkuvasti.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä tunnen montaki ihmistä, joilla on vaa yks tai kaks :)

        Ite joskus haaveilin tatskasta, mut se sit jäi. Olkapäähän olis ollu kiva ottaa vaikka pieni kukka...

        Se on totta, että joillaki on menny överiks.

        Kai mä tunnen sit eri tyyppei :D Tota näkee kyl paljon et vedetään sit kunnolla överit. Mä ku oon tällainen herkkis nii noi kaulatatskat ottaa kyl hemmetisti luontoon :/ Tietty loppupeleissä jokainen tekee mitä tykkää.

        - Artsi


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Ainut mitä joskus mietin muokata, oli kysyä silmien laaserleikkauksesta. Kun on paljon likinäköä, mutta ei onnistu. Mutta eipä se maailman loppu ole, kun olen kuitenkin tottunut laseja pitämään jatkuvasti.

        Ei kandee mennä. Yksi frendi meni suht snadeilla miinuksilla ja sai riesaksi hemmetinmoisen silmien kuivuusongelman. Myöhemmin sit kuuli et tota ongelmaa on liki kaikilla leikkauksessa käyneillä. Nyt sit katuu koko jutskaa :(

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kandee mennä. Yksi frendi meni suht snadeilla miinuksilla ja sai riesaksi hemmetinmoisen silmien kuivuusongelman. Myöhemmin sit kuuli et tota ongelmaa on liki kaikilla leikkauksessa käyneillä. Nyt sit katuu koko jutskaa :(

        - Artsi

        Kävipä ikävästi! Minulle sanottiin että minulla on niin paljon likinäköä, niin joku osa silmissä ei kestä leikkausta. Eli ei siis olisi voitu tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai mä tunnen sit eri tyyppei :D Tota näkee kyl paljon et vedetään sit kunnolla överit. Mä ku oon tällainen herkkis nii noi kaulatatskat ottaa kyl hemmetisti luontoon :/ Tietty loppupeleissä jokainen tekee mitä tykkää.

        - Artsi

        Minusta nuo kaulaan laitetut on hirveitä, tai siis näyttää hirveiltä. Jotenki kasvoihin ja kaulaan laitetut tatskat saattaa olla juuri niitä, joita tullaan myöhemmin katumaan.
        Mut joo, kukin tekee mitä haluaa omalle iholleen.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No näin, arvet ovat muistoja ja osa elämää.

        Just niin..
        Eipä taida maailmassa olla montaa ihmistä, joka selviäis elämästä ilman arpia..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Just niin..
        Eipä taida maailmassa olla montaa ihmistä, joka selviäis elämästä ilman arpia..

        Mites sitten kun niille jotka sanoo että arpia ei saa näyttää? Peittävätkö itsensä kaapuun..?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Mites sitten kun niille jotka sanoo että arpia ei saa näyttää? Peittävätkö itsensä kaapuun..?

        Hyvä kysymys!

        Mua jotenki inhottaa ihan tollanen. Jos ajattelee ihmisiä, jotka on joutunu käymään leikkauksissa tai ollu onnettomuudessa, niin parempi, ettei tollaset ihmiset pääse nenän etten sanomaa typeriä.


    • Anonyymi

      Mitäs mimmit tykkää ku tuli sillai snadisti lunta? :) Se on muutes taas se aika vuodesta ku pitää alkaa kiltiks :D

      - Artsi

      • No ei toi lumi haittaa, kunhan se ei taas sula, ja sen jälkeen on jäätä joka paikassa.. :|

        Vai kiltiks..?
        Jos ei kelpaa näin, niin saa moiset pukit pitää tunkkinsa :}


      • No, Tampereella vain muutamia hiutaleita tipahdellut ja on pakkasta. Mutta kaippa se talvi tännekin tulee.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei toi lumi haittaa, kunhan se ei taas sula, ja sen jälkeen on jäätä joka paikassa.. :|

        Vai kiltiks..?
        Jos ei kelpaa näin, niin saa moiset pukit pitää tunkkinsa :}

        Ai sä meinaat tuhmana vedellä jouluun asti ;) Mitäs tuohon tontut tuumaa? ;)

        - Artsi


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No, Tampereella vain muutamia hiutaleita tipahdellut ja on pakkasta. Mutta kaippa se talvi tännekin tulee.

        Kyl se talvi leviää täältä sinnekin :D

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se talvi leviää täältä sinnekin :D

        - Artsi

        Eiköhän. Kylmää ainakin on, pitää olla talvivaattetta päällä, myös koiralla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä meinaat tuhmana vedellä jouluun asti ;) Mitäs tuohon tontut tuumaa? ;)

        - Artsi

        Kyllä vedän ja vielä joulun jälkeenkin.
        Siinä saa tontut nenilleen...

        Ole sä Artsi vaa kiltisti, nii ehkä saat vähän nykyaikaisemmat kalsarit pukilta ;)


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Eiköhän. Kylmää ainakin on, pitää olla talvivaattetta päällä, myös koiralla.

        Taisi tulla tänään snadisti lunta Mansessa ;)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisi tulla tänään snadisti lunta Mansessa ;)

        - Artsi

        Joo, tuli kyllä!


    • Lehdessä oli juttua siitä, että mitä sanaa pidetää suomen kielessä rumimpana...

      Minä tiiän kyllä yhden, mikä on ehdottomasti rumin. Se on niin ruma, ettei sitä voi edes kirjoittaa tähän :[
      Joka kerta ku kuulen vaikkapa mainoksessa tuon sanan, niin mun verenpaine pomppaa taivaisiin, ja mun tekis mieli heittää telkkua kohden jotakin.

      Sitä en ymmärrä, ku v-sanaa pidetään rumana (se kyllä on) mut ne perusteet tökkäs. On kuulemma naista halventava ja alistava. Miks muka?? Jos joku urpo haukkuu toosaa tolla nimellä, nii ei se tarkota, että se oikeasti on se nimeltään.

      • Anonyymi

        Kyl mä sanon et 'vuonna miekka ja kukkaruukku' & kombinaatiot siitä vetää pohjat.

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä sanon et 'vuonna miekka ja kukkaruukku' & kombinaatiot siitä vetää pohjat.

        - Artsi

        Nii, että tuo sanonta ärsyttää sua??


      • Anonyymi

        Dinneri, broitsu = 2 ärsyttävintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä sanon et 'vuonna miekka ja kukkaruukku' & kombinaatiot siitä vetää pohjat.

        - Artsi

        Toi sanonta on suoraan perceestä! Eikös sitä voi sanoa vaan että ajat sitten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Dinneri, broitsu = 2 ärsyttävintä.

        Minäkin inhoan noita. Samaan kastiin kuuluu bansku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi sanonta on suoraan perceestä! Eikös sitä voi sanoa vaan että ajat sitten?

        Vuonna papu on myös kihisyttävä sanonta...


      • Anonyymi

        'Pikkasen' saa täältä äänen. Voi hitto, mikä neitisana.


      • Noita kahta ensimmäistä en ole ikään ees kuullu.
        Mitä ne oikeat sit on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        'Pikkasen' saa täältä äänen. Voi hitto, mikä neitisana.

        Hah, multa tulee joskus tuo pikkasen-sana :}


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Hah, multa tulee joskus tuo pikkasen-sana :}

        Naiselta se vielä menettelee, mutta ei hemmetissä täyskasvuiselta äijältä:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta se vielä menettelee, mutta ei hemmetissä täyskasvuiselta äijältä:D

        Sain synninpäästön :))


    • Anonyymi

      Noniin no lunta satelee ja tässäpä herää wanhat muistelot henkiin 90 luvulta jolloin tuolla suur-Lohtajalla ooi ajanut ojaan silloin Kokkolan poliisin vw golf kirkkaanpunainen,ne kytät olivat jotakin niitä paljon parempaa kuljettajaa jäljestämään ja olivat ojaan kaahanneet,No se kuljettaja oli niitä raukkoja joutunut tulla auttamaan ja se toinen poliiseista oli vannottanut sitå paljon parempaa kuljettajaa olemaan asiasta vaiti,,se asiahan on muuten kokkolan poliiseille vieläkin arka:/

      • Kannattaisi jo päästä tuon asian yli.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2122
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      376
      1576
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      989
    5. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      980
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      93
      953
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      818
    Aihe