Eiköhän ne hyvinvointialueiksi kutsutut alueet ole samoja kuin sote-alueet, johon myöskin kuuluu terveydenhuolto hammashoitoineen kaikkineen. Sana HYVINVOINTIALUE saa ihmisen mielen nousemaan, kun tavallaan se antaa hyvän kuvan siitä, miten meitä hoidetaan hyvin ja saamme ajan lääkärille nopeasti, jne. Mutta kun tilanne on muuttunut niin huonoksi ettei enää huonommaksi voi missään kunnassa tulla.
Meitä siis on huijattu kansalaisia tällä nimellä HYVINVOINTIALUEET. Kuulostaako liiankin tutulta, käännämme katseemme tuonne itään, joka on meitä ajatusmaailmaltaan ja sisimmässään lähempänä kuin Eurooppa. Ei meillä ole syytä kehuskella maatamme ja sen päättäjiä, että olisimme itänaapuria parempia missään. Täällä osataan kyllä valehdella kansalaisille. Tämän vuoden paras valhe on juuri tuo HYVINVOINTIALUEIKSI nimetyt sosiaali-ja terveydenhuollon alueet.
Mitä hyvää olet sieltä saanut? Oletko saanut halvempaa terveydenhoitoa ja lyhyemmällä jonotusajalla? Oletko päässyt nopeasti hammashuoltoon, kun on paikka lähtenyt? Kysyn vaan, toimiiko HYVINVOINTIALUEET kaikkialla maassamme loistavasti??????!!!!!
Mikä on oikeasti HYVINVOINTIALUE?
Anonyymi-ap
0
228
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477