Vuokrasin lumilaudan josta irtosi side laudasta kesken laskun.
Löin pääni, haava kasvoihin, olkapää sijoiltaan ja murtui.
Rinne "pelastaja" vei alas ja putsasi haavan ja sanoi että kannattaa varmaan mennä lääkäriin.
Kysyin että mihin lääkäriin menen olettaen että rikkoutunut vuokra väline syynä heillä olisi tilannetta varten vakuutus ja yhteistyö lääkäri asema.
Vastaus oli että ei ole tietoa onko tällaisessa tapauksessa mitää vakuutuksia.
Hieman mykistyneenä lähdin omin neuvoin lähimpään terveyskeskukseen hakemaan hoitoa.
Terveysasemalla kuvattiin ja todettiin edellämainitut vammat.
Palasin vuokraamoon kyselemään että saanko edes vuokrattujen välineiden maksut (3pv) takaisin.
Taaskaan ei tiedetty ja pyydettiin että soittele huomenna jos olisi joku joka tietäisi miten menetellään.
Mökki reissu siis täysin pilalla eikä edes pahoittelua keneltäkään tapahtuneesta.
Jatkoin kyselyä ja sain vuokravälineiden maksut takaisin seuraavalla viikolla.
Seuraavalla viikolla sain myös yhteyden oton Himoksen toimitusjohtajalta ja sovittiin että he maksavat lääkäri maksut(3kunnallista käyntiä nyt yhteensä) vakuutus asia on edelleen kesken ja ilman että itse olisin itse ollut asiassa aktiivinen ei olisi tämänkään vertaa laitettu tikkua ristiin palvelun tarjoajan toimesta.
Toivon että muut eivät joudu kokemaan samanlaista välinpitämättömyyttä mitä itse tässä asiassa koin.
Himos välinevuokraus
Anonyymi-ap
1
701
Vastaukset
- Anonyymi
Aikamoista välinpitämättömyyttä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010