Mikä saa neuronit nukkumaan Ruususen unta?
- Neuroslept!
Neuronit Ruususenunessa!
7
1329
Vastaukset
- Elle Naturelle
Kohta kyllä puu-paa -auto hakee minut.
- Elle Naturelle
Joku on näköjään halunnut naamioitua nimimerkkini alle. No, eipä ole yllättävää. Kaikenmaailman temppuilijoita sitä maailma onkin täynnä!
(Tämä siis koskee viestiketjun viestiä "puu-paa".)
Terveisin:
Alkuperäinen Elle Naturelle - Elle Naturelle
Kirjoitustyyliäni ja -tapaani tuskin pystyt aivan heti jäljittelemään, vaikka käyttäisit apunasi saatavilla olevia tietokoneohjelmistoja.
Terveisin: Alkuperäinen Elle Naturelle - runeramppari
onks toi pikku kalle vitsi?
- Elle Naturelle
Näköjään joku on katsonut parhaaksi alkaa häiriköimään! Tämä viesti ei ollut alunperin sijoitetu tälle palstalle, vaan ainoastaan lääkäri-palstalle.
Terveisin: Elle Naturelle
No, tuollainen terrorismi on sekin yritystä kutoa valheiden verkkoa. Näin häirikkö yrittää hukuttaa sanoman disinformaatiotulvaan! Eipä ollut yllätys sekään, että näin joku joskus vielä tekee!- Elle Naturelle
Näköjään joku on vielä linkittänyt lääkäri- ja pikku-kalle-palstat näiden viestien osalta keskenään.
Elle Naturelle - runeramppari
sanoin vaa ku luin pelkästää vitsin ja laitoin ei tarvii suuttuu haluun olla kaveri kaikkien kaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472