Varokaa kaupoissa varkaita!

Anonyymi-ap

Yrittää EHKÄ ainakin kovasti, ulkomaalaissyntyinen mies henkilö on osunut kohdalleni useampaan otteeseen. Menee kiireellä ohi niin että hyvä ettei osu minuun, no minulla on kassini etupuolellani roikkumassa. Onneksi sieltä ei niin vain mitään napata vaikka, kuin yrittäisi.

Olen sitä ihmetellyt, että miten sama äijä osuu kohdalleni, no, ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin myyjissä on joku ilmiantaja, myyjäthän näkee asiakkaiden ostokäyttäytymisen , kenellä on vähän enemmän hynää. En muuta selitystä keksi.

Sitten kerran cittarissa olisin halunnut vaihtaa isoa seteliä pienemmäksi, myyjä pyyti siihen toisen ihmisen ja tämä olisi vienyt tämän setelini takahuoneeseen jonnekkin ja vaihtanut rahat siellä pienempään, hohhoijjaa, en antanut seteliäni ja nyt jälkeenpäin vasta hokasin, että miksi myyjät ja se toinen , olikohan vartija myyjän asussa , ei ohjeistanut minua viereiseen pankkiautomaattiin vaihtamaan sitä seteliä, en siinä vaiheessa tiennyt , että siinä voi vaihtaa rahaa.

Tuntuu siltä, että eteläsuomessakin on rehellisempää porukkaa, kuin täällä.

14

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai että oikein etupuolella roikkuu sun kassit millos ne ukoilla peräpäässä on roikkunu vai oot sä niitä puppelipoikia

• Anonyymi

Älä viitsi. ! :D

Just tossa yks vensku paljasti isensä täällä toisessa ketjussa. Täällä äänekoskella on näitä luopiota sitten, olkaahan varuillanne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi. ! :D

Just tossa yks vensku paljasti isensä täällä toisessa ketjussa. Täällä äänekoskella on näitä luopiota sitten, olkaahan varuillanne!

Varsinkin sinä etunenässä

• Anonyymi

Aloittaja himoitsee, että mies kävisi käsiksi kasseihin?

• Anonyymi

Piilopuppeli kilahti

• Anonyymi

En ymmärrä tätä asiattomien viestien poistoa.
      Taka,taka,taka,taka taa!
      Seinän taakse , oven taakse, takana ei ole mitään muuta kun takapuoli.

• Anonyymi

Piilopuppeli kilahti

• Anonyymi

ei ne afrikan tähti rahat kelpaa kaupassa

• Anonyymi

Polta kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia

• Anonyymi

Korkki kiinni 😅

• Anonyymi

"Sitten kerran cittarissa olisin halunnut vaihtaa isoa seteliä pienemmäksi, myyjä pyyti siihen toisen ihmisen ja tämä olisi vienyt tämän setelini takahuoneeseen jonnekkin ja vaihtanut rahat siellä pienempään, hohhoijjaa, en antanut seteliäni ja nyt jälkeenpäin vasta hokasin, että miksi myyjät ja se toinen , olikohan vartija myyjän asussa , ei ohjeistanut minua viereiseen pankkiautomaattiin vaihtamaan sitä seteliä, en siinä vaiheessa tiennyt , että siinä voi vaihtaa rahaa."

Tuo väite nyt ei ainkaan Cittarissa pidä paikkaansa. Olen itse vaihtanut siinä infopisteessä isompaa seteliä pienemmiksi ja siinä ne leittoi sen niinkuin aina kaikki muutkin setelit sen lukijan kautta, että onko oikea vai väärennetty. Eipä tarvinnut kenekään mennä takahuoneisiin ja sain rahani kouraan just sen kokoisina seteleinä kuin halusinkin.

• Anonyymi

Hyvä juttu että sait 50 euron setelin vaihdettua pienemmäksi

• Anonyymi

Ja kyllä muuten tuo tapahtuma pitääää paikkansa. valvontakamera kuvaa kaiken. Ja jos sinä menet vaihtamaan jotain 50 euron seteliä niin ei ole ongelma näköjään ja mutta meneppä vaihtamaan isompia seteleitä! Kokeile!

Info piste muutenkin ihan kökkö ei siinä onnistu mikään. Ihme kun postin osaavat antaa oikein .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5358
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2941
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2634
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      2003
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1972
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1819
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1802
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1691
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1418
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1230
    Aihe