VKK vaihtoi nimensä

Anonyymi-ap

21

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Konkurssin tehnyt idiootti yrittää tehdä rahaa.Kyl jumankauta ihmiset ON TYHMIÄ jos tämän kelkkaan lähtee.Sama ku polttaa rahansa ovenpielessä,tulee edes lämpöä nuotiosta.

• Anonyymi

Paljonhan niitä persuäänestäjiä oli aikanaan hänen takanaan ja jos uskalsi häntä arvostella niin oli heti vihervassari.

• Anonyymi

Aluevaltuustossakin näyttää puolueen edustaja istuvan.

• Anonyymi

Ne edes tekee siellä aloitetta. Persut öyhöttää täällä ja soitessa tuota koronasontaansa kokemusperusteella, mutta valtuustossa istuvat hipihiljaa rivissä kumileimasimina.

Tuota vartenko puoli soitea on noita äänestänyt, työt tehneet noiden puolesta ja takapuolet pyyhkineet

• Anonyymi

Pöljien puolue!

• Anonyymi

Kyllä ihimset ON TYHMIÄ ......Eihän tämän tyypin you tube videoissa ole mitään järkeä!!!
      Suljetulle tämä kuuluisi!!!!

• Anonyymi

Näin on. Ja Kokkolan viisain mies istuu kotonaan. On tämä Kokkolan kansa hullu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Ja Kokkolan viisain mies istuu kotonaan. On tämä Kokkolan kansa hullu...

Keneen viittaat tuolla kotonaan istuvalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään se torillakin istuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään se torillakin istuu.

Ehkäpä se on sitten viisasta vain istuskella kotonaan ja joskus torillakin. Voihan sen näinkin nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä se on sitten viisasta vain istuskella kotonaan ja joskus torillakin. Voihan sen näinkin nähdä.

Joidenkin kohdalla viisainta kunhan vaan istuskelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viittaan Kokkolan Kingsiin. Kaupungin viisain mies istuu kotonaan, vaikka hänen pitäisi johtaa kaupunginhallitusta. Olisi pitänyt johtaa jo 35 vuotta. Tosin Reijo ei ole istunut koskaan toimettomana. Onhan hän Kokkolan monitaitoisin mies kymmenine harrastuksineen. Muun muassa Kokkolan "palkaton" ulkoalue-ympäristösuunnittelija oto. MOT

• Anonyymi

Turtiainen on viisas profeetta jonka kautta itse Jumala ilmoittelee ja höpöttelee uskovaisille tärkeitä asioita, tulevia, menneitä ja olevia.

Turtiaisen ilmoituksen mukaan uskonnot ovat itse Saatanasta ja ihmisten pitäisi heittää ne helvettiin.
      Ottaa suoraan yhteyttä Jumalaan ja uskoa ilman uskontoja pitäisi, Turtiaisen välityksellä tietenkin.
      Maapallokaan ei ole pallo, kun niin siellä Raamatun sanassa kuulemma sanotaan.

Ei se ole varmaankaan helppoa olla aitokaan uskovainen missään nykyään kun aina löytyy uusi ja parempi sataprosenttisen totuuden Paavali totuutta toitottamaan.
      Voi voi

• Anonyymi

Näitä sairauksia on monenlaisia,tässä yksi esimerkki,miten ihmisen mieli voi järkkyä.Onko syynä sitten stereodit vai muut aineet,jää vaiin arvailujen varaan.Valitettavasti vaan haavoittuvassa olevat,tai muuten vaikutuksille alttiit ihmiset ovat herkkiä tällaiselle paskalle.
      Ihmettelen,miksei tämmöistä toimintaa voi saattaa edesvastuuseen???

• Anonyymi

Tarpeeksi ku vedät kaikenlaista mömöö niin pää siinä pehmenee.
      Alat jo itekin uskoa houreisiisi,tarpeeksi kun oot sekasin niin niihin voi uskoa joku muukin.

• Anonyymi

Tapaus hiipuisi nopeammin pois ellei nuo iltalehdet pitäisi jatkuvasti otsikoissa.

• Anonyymi

Viisas luovuttaa, mutta kun sitä ei löydy, niin jatkaa.

• Anonyymi

PUHEEJOHTAJA VETÄNY MUUTKIN KUIN ANABOLISIA

• Anonyymi

Kaikkihan te kotona istutte netin äärellä.

• Anonyymi

Miten nuo keskikaljan jutut onko ihan kuuskauttaviis??

• Anonyymi

Onko Vähäkainu tämän uudeksi syntyneen puolueen varapuheenjohtaja?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4638
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3722
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2950
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2446
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe