Palokan putki palvelu

Anonyymi-ap

Tekivät pikku hommasta hirveän laskun. Tuntuu huijaukselta.

83

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulta ne varastivat ilmalämpöpumpun putket kun ne piti vaan irrottaa.

      • Anonyymi

        joopajoo


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18065046E

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hölömölä höh itselläni tuli keittiöön vesivahinko ja kyseinen firma hoiti homman moitteettomasti että silleen...

    • Anonyymi

      Minun mielestäni kyseinen yritys on jyvässeudun vastuullisin ja asiakasmyönteisin alan tekijä. Kun yrityksellä on paljon asiakkaita, niin joukkoon eksyy aina joku ammattivalittaja, jonka elämäntehtävänä on asiaton reklamointi kaikkia mahdollisia toimintoja kohtaan.

      • Anonyymi

        Huomion hakuinen reppana tämä ap


    • Anonyymi

      Remontit maksaa nykypäivänä. Kaikki on kallistunut, minun ulkohuussikin.

      • Anonyymi

        Laita ihmeessä jotakin sinne kallistuman alle. Osta vaikka jätemyynnistä koraani tai raamattu sinne alle. Suorassa kopissa on mukavampi onanoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita ihmeessä jotakin sinne kallistuman alle. Osta vaikka jätemyynnistä koraani tai raamattu sinne alle. Suorassa kopissa on mukavampi onanoida.

        Osui ja upposi pilkun viilaajan hermoon kjäh kjäh 🤣😅


    • Anonyymi

      Kiitos varoituksesta

    • Anonyymi

      Huijari firma vakuutusyhtiön hommissa laskuttaa liikaa.

      • Anonyymi

        Kateellisten löpinöitä taas kerran voi voi


    • Anonyymi

      Minulla pienen homman takia kävivät kaksi kertaa. Matkalasku oli kalliimpi kuin työt. Sitten uhkailivat jos en heti maksa laskua.

      • Anonyymi

        Joopa joo keksi nyt parempi loru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo keksi nyt parempi loru

        Onko voin todistaa kaiken. Lotta firman mies kehuminen. Firma yrittää puolustaa itseään ja varkausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo keksi nyt parempi loru

        Ketä nyt pitää uskoa. Asiakkaita vai firman henkilöitä täällä.


    • Anonyymi

      Suomi on maa jossa yrittäjät (EK) ovat Jumalan asemassa. Älköön maan matonen (ihminen) käykö Jumalia arvostelemaan.

    • Anonyymi

      Jotkut erakot kuvittelevat että nykyisin jotakin tehtäisiin talkoilla, kuten sotien jälkeen. Eivät ne urakoitsijat ajele ilmaiseksi asiakkaan luokse tai tavaraa hakemaan. Jos oikein kivistää, niin voihan asiakas pyytää kirjallisen työsuunnitelman, jonka molemmat osapuolet allekirjoittavat. Silloin urakoitsija tekee vain sen ja jos muuta ilmenee, niin lisätyönä tuntiveloituksella.

    • Anonyymi

      Paska putken asentaja varasti minun ilmalämpöpumpun putket.

    • Anonyymi

      Minä olen kuullut vain huonoja uutisia tästä firmasta. Täällä vielä haukkuvat ihmisiä. Pitäisivät suunsa kiinni. Huijarit.

    • Anonyymi

      Paska-asiakkaan putket viedään kaatopaikalle. Kaikki parinkympin laskutkin saa periä aina ulosoton kautta. Sellaiset petkuttajat laitetaan asiakkaista tehdylle mustalle listalle!

      • Anonyymi

        Viisi muuta firmaa sanoi että putket voi käyttää uudestaan ja ne ovat minun omaisuutta. Ne varastettiin.


    • Anonyymi

      Hyvä juttu että tämmöisiä asioita tuodaan esille. Putki firma voipi lopettaa haukkumisen.

    • Anonyymi

      Ihan pelkkä kusetuslafka.

    • Anonyymi

      Ylilaskutus ja putkien varastaminen. Kuka voi luottaa tähän firmaan. Ei kukaan.

      • Anonyymi

        Laskuttavat tyhjästä.


      • Anonyymi

        Törkeää toimintaa.


    • Anonyymi

      Olen kuullut paljon huonoja kokemuksia tästä firmasta. Firman miehet kun kehuvat niin tämä juttu pysyy pinnalla.

    • Anonyymi

      Tämä on kamalaa. Pidetään tämä viestiketju pinnalla. Hyvä kun firman porukka haukkuu asiakkaita. Kaikki saa tietää totuuden

    • Anonyymi

      ip-osoitteesi perusteella sinulla ei ole edes varaa käyttää minkään yrityksen palveluja. Samaa kertoo myös Kelan raportti.

    • Anonyymi

      Aivan, aloittajalla näyttää olevan nytkin kaksi laskua ulosotossa. Kohta lähtee se putketon lämpöpumppukin.

    • Anonyymi

      Onko tosiaan tuon niminen firma? Eivät osanneet kirjoittaa nimeään oikein? Yhdyssanavirhe.

    • Anonyymi

      Pitää varoa tätä firmaa

      • Anonyymi

        Asiakastietosi on jo jaettu alan yritysten mustaan kirjaan. Enää voit vain nolata itsesi.


    • Anonyymi

      Meidän taloyhtiöön ei tällä firmalla ole tulemista.

      • Anonyymi

        Se homepesä on jo mustalla listalla. Ei sinne kukaan tule. Työturvallisuusriski ja outoja asukkaita.


      • Anonyymi

        Surkeaa Joulua aloittajalle ja itsensä toistajalle! Toivottavasti kinkkusi maistuu viemärille.


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa koska minua kohdeltiin väärin.

    • Anonyymi

      Kannattaa varoa tätä firmaa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa pahalta.

    • Anonyymi

      Pahaa Joulua turhasta valittavalle käppänälle.

    • Anonyymi

      Mustia tonttuja aloittajan Jouluun!

    • Anonyymi

      Pitää varoa huijareita. Onko tämä yksi niistä.

    • Anonyymi

      Tämä firma saa imeä omaa putkea. En luota.

    • Anonyymi

      Paskaa Uutta Vuotta edellisille jankuttajille toivottaa JKL:n putkiurakoitsijat.

    • Anonyymi

      Kamala firma

    • Anonyymi

      Kamala Harris on varapresidentti unelmiemme maassa.

    • Anonyymi

      Tuntuu huijaukselta.

      • Anonyymi

        Totta, mutta pakko on siinä hommassa olla kiintiömusta, kun pressa on valkoinen.


    • Anonyymi

      En suosittele kenellekään tätä firmaa

    • Anonyymi

      Meille ei tule tämä firma.

    • Anonyymi

      Huijareitako ne on

    • Anonyymi

      Kun tilaatte jonkun firman tekemään jotain remppaa ja ajattelette että tempoa voi maksaa ehkä 400e niin mielessänne voitte summan kertoa kahdella niin on lähempänä totuutta niin ei tule suurta yllätystä.

    • Anonyymi

      Aina näitä sotaveteraanivalittajia löytyy. Kun eivät osaa mitään itse tehdä, eivätkä elä enää tässä maailmassa, niin ruikuttaminen on ainoa ilo. Hyvä että korona vei edes osan.

      • Anonyymi

        Minäkin oon tehny aika itse sähkötyötkin. Monta taloo oon remontoinu ja yks ainoastaan on palanut kivijalka myöten


    • Anonyymi

      Huono homma

      • Anonyymi

        Onko tuo kahden sanan kommentti mielestäsi riittävä, jotta saa surkean ketjun pysymään näkyvillä?


    • Anonyymi

      Kiitos vinkistä.

    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia.

    • Anonyymi

      WC-istuimen vaihto kaikkineen 45€ ja asentaja toi vielä kahvipaketin!

    • Anonyymi

      Meillä vaihdettiin lämpimän käyttöveden varaaja tunnissa ja asentaja halusi tarjota vielä lounaan harjakaisiksi. Haki vielä omalla ajallaan romut pois.

    • Anonyymi

      Minun Toyotaani vaihtoivat pakoputken ilmaiseksi. Eivät kuulemma ihan pikkuhommista viitsi laskuttaa. Vanha putki jäi tallin seinälle muistoksi.

    • Anonyymi

      Meidän perheelle maksoivat hotellimajoituksen patteriventtiilien vaihdon ajaksi. Hommasivat vielä siivousfirman putsaamaan jälkensä. Loistofirma!

    • Anonyymi

      Hyvä tietää. Ei tule meidän taloyhtiöön.

      • Anonyymi

        Yritys ei tee JVA:n asunnoissa juovuksissa aiheutettuja korjauksia. Joten ei varmaankaan tule.


    • Anonyymi

      Meille vaihtoivat uudet sähkötoimiset hanat 10kpl reilussa tunnissa ja auttoivat vielä uusien lauteiden asennuksessa saunaan. Sitten kylvettiin porukalla. Ykkösfirma!

    • Anonyymi

      Kyllä ei tule meille.

      • Anonyymi

        Ei tulekaan. Ottavat aina selvää maksuhäiriöistä ja kieltäytyvät siksi tulemasta.


    • Anonyymi

      Kehno firma.

      • Anonyymi

        Maksaisit entiset velkasi, köyhä.


      • Anonyymi

        Täyttä paskaa ja pelkkää kusetusta. Joutuvat vielä vastuuseen tekosistaan.


    • Anonyymi

      Kamalaa asiakkaalle.

    • Anonyymi

      Ihmin n jää toiseksi.

    • Anonyymi

      Ikävä firma. Ei tule meille töihin.

    • Anonyymi

      Huijareitako ne ovat.

    • Anonyymi

      Älkää ikinä menekö tähän firmaan.

    • Anonyymi

      Huijareita kuulemma.

    • Anonyymi

      Hyvä että varoititte

    • Anonyymi

      Jatkatko vielä yksinpeheluasi, papukaija? ip- osoitteen mukaan! Tavataan pian.

    • Anonyymi

      Meidän taloyhtiö ei käytä tätä firmaa.

      • Anonyymi

        Ei tosiaan voi, kun on taas edellinen lasku maksamatta. Valitettavasti yhtiössämme asuu liikaa alkoholisteja ja vastikkeet jää maksamatta.


    • Anonyymi

      kehno firma kannattaa varoa

      • Anonyymi

        Sun äitis musta aukko.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe