Mietin tässä että pääseekö pelkällä lukion päättötodistuksella töihin jonnekin? En ole varma käynkö edes ylioppilastutkintoa ja kun en halua mihinkään super mahtaviin työpaikkoihin töihin. Haluaisin olla jokin tarjoilija jossakin kahvilassa tai sitte baarissa. Niin onko noihin mahdollista päästä jos on käynyt vain lukion oppimäärän?
Voiko suoraan lukiosta päästä töihin?
4
907
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattitaitoisia tarjoilijoita on riittävästi. Ylioppilas ei ole heidän joukossaan mitään edes ilmaiseksi. Tiskaajaksi voit päästä ravintolaan tai työpaikkaruokalaan.
Jos haluat tarjoilijaksi, tie kulkee ammattikoulun kautta. - Anonyymi
Jos töitä haluaa tehdä, ei lukio ole oikea paikka. Lukiosta valmistuu vain opiskelijoita.
- Anonyymi
Riippuu paljon myös onnesta ja mahdollisista suhteista. Muuan sukulaistyttöni aikoinaan sai kansakoulun matikasta viitosen, mutta päätyi töihin pankkivirkailijaksi! 😁 Suhteita ei ollut, mutta myönteinen elämänasenne ja positiivinen suhtautuminen elämään toivat työpaikan.
Nyt hän on jo eläkkeellä, kuten minäkin. - Anonyymi
sitten se pariutuminen johtajamiehen kanssa niin sittenhän kaikki on hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219