Hei!
Olen James 18v poika juuri ottanut vanhempien tilan haltuun pohjanmaalta. Minulla on 120 päinen karja mutta minulla olisi teille kysymys.
Minulla on armeijan kutsunnat kohta edessä ja mietin että miten maatilan hoito onnistuu armeija aikana pitääkö palkata työntekijä vai maksaako valtio työntekijän (kumpikin tulisi kalliiksi)
Vai olisiko mahdollisuus saada kokonaan vapautus armeijasta maatilan takia jota ei hoitamatta voi jättää
Armeija ja Maatalous
Anonyymi-ap
2
734
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se niin käy, että jonkin verran saat lomittajaa, itse käyt lyhimmän kaavan mukanan armeijan, työhuippujen perusteella anotuille lomille mahdollisimman paljon ja vanhemmat hoitaa pääasiassa sen ajan kuin olet harmaissa.
- Anonyymi
Apu-v-v-a, antakkee rahhoo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671