Rekryfirmasta soittivat ja kyselivät kiinnostaako lähtö Poutulle kunnossapitoasentajaksi. Totesin että jos päästään palkasta yhteisymmärrykseen kun tuota tuo matkaakin tullee aika reippaasti niin mikäpä jottei.
Sitten itse kysymykseen: Minkälainen paikka Pouttu on työpaikkana? Risuja ja ruusuja toivotaan.
Kyseltiin poutulle töihin
11
1365
Vastaukset
- Anonyymi
Moni on Potin palkoilla talonsa maksanut ja pitkiä työsuhteita löytyy. Tekevä pärjää aina, joskus saattaa näkökulmat vaihdella esimiehen kanssa mutta sellaista se elämä on
- Anonyymi
On aikoihin eletty kun poutun kunnossapitoon rekryfirman kautta työntekijöitä kysellään. Ainakin siellä on mahdollisuus tehdä monipuolisesti kupi hommia.
- Anonyymi
Vaadi hyvä palkka, ei kannata kohtalaisella ottaa työtä.
- Anonyymi
Miksi ei, jos muuten kaikki kohdallaan?
- Anonyymi
Kyselyjä tulee työpaikoista jatkuvasti, tarviiko niitä tänne ilmoittaa.
- Anonyymi
Millaista palkkaa tarjoavat? Itsenäiseen työhön pystyvä ja vastuullinen asentaja saa teollisuudessa noin 17,50 - 21,00€ välillä palkkaa , + muut edut päälle. Välitysfirma ottaa varmaan oman siivun palkasta itselleen.
Tuttavani on ammattikoulupohjalata vastuulisena asentajan ja osan työstä tekee urakkapalkalla, 20v työkokemuksella keskituntiansio on parhaimillaan 28€. Hesassa samasta hommasta palkka kohoaa jo yli 30€ / h roimasti. - Anonyymi
Epäluotettava työpaikka, johtajat käskevät tehdä laittomia asennuksia koneisiin, työntekijöiden turvallisuudesta ei välitetä ja jos huomaa epäkohtia niistä ei välitetä.
- Anonyymi
En todellakaan usko tuota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan usko tuota
Tervetuloa itse katsomaan, mutta olet sitten omillasi kun tapaturma sattuu.
- Anonyymi
Pouttu työpaikkana aivan kamala, Huoltomiehet osaamattomia. Todella useita vakavia työtapaturmia sattunut viime vuosien aikana. Työntekijät vaihtuvat aivan jatkuvasti
- Anonyymi
Joo löysin onneksi töitä lähempää ja liukuvalla työajalla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936