Afrikan pakolaiset

Anonyymi-ap

Uutisissa oli, että 1.400 pakolaista on tullut nyt Kanarialle viikonloppuna. Siellä käyvät etsimässä porukoita mereltä ja tuovat maihin. Osa tietysti pääsee itse veneillä rantaan. Jokohan alkavat täyttää hotelleihin. Onko näkynyt paikalla.

16

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin Kanarialla kun oli se iso pakolaisten rantautuminen Arguineguin kalastajakylään.
      Viikko sen jälkeen menin sen ohi ja ei ollut mitään merkkejä heistä.

      Lie hyvä tai paha asia mutta Espanja hoitaa siirrot ja poistot jonnekin tod nopeasti!

      Siellä ei " komiteat" istu ja mieti ja poliitikot kalasta pisteitä heillä, kuten muualla.

      Lie elinehto että pidetään saaret järjestyksessä.

      • Anonyymi

        Suomessa varusmiehet palkataan kantamaan tuliojoiden pakaaseja ja Kelan edustajat jakaa taikaseina-kortit heti vastaanottotiloissa. Tilatut linja-autot lähtevät roudaamaan tulijoita eri puolille maata ja MLL sekä SPR kiima..llut hyysäävät minkä kerkeävät.


      • Anonyymi

        Kanarian saarille saapuvat pakolaiset siirretään pääosin muille alueilla. Olisi kohtuutonta että pienet saaret joutuisivat suurimman pakolaispaineen keskukseksi Espanjassa. Saaret eivät yksinkertaisesta kestäisi painetta. Kanarialla kansa on myös jo käynyt pakolaisten kimppuun joten heidän turvallisuuttakaan ei voida taata. On myös luonnollisesti olemassa kuva jonka pakolaiset antavat turismista elävistä saarista. Kuka haluaa matkustaa lepäämään aurinkoon saarille kun he lukevat että saaret ovat muuttuneet pakolaisten vastaanottokeskuksiksi ? Turisti ei halua viettää lomiaan tai residentti elämäänsa saarilla joiden vakautta ei ole taattu vaikka viranomaiset olisivatkin tilanteen tasalla.


    • Anonyymi

      Noinhan se menee....

      ....ja "ystävämme" Ruotti pani pakolaiset vastoin EU sääntöjä Tukholmassa bussiin, Oliko niitä peräti 1000?
      Iso PIZZA syliin matkaevääksi Tornioon. Ruottin TV näytti homman suorana ja kansa hurrasi kun pääsivät eroon.

      Suomi oli asiasta hiljaa kuin kusi sukassa... ja yhä maksaaa laskua.

      UUTTA; Tornio sairaala lakkautetaan "varojen puutteessa".

    • Anonyymi

      Kolmetoista vuotias lapsi on kuollut immigranttien veneessä tänään. Vene saapui Teneriffalle. Veneessä olijat kertovat heittäneensä yli 20 ruumista mereen.

      https://www.eldiario.es/canariasahora/migraciones/rescatado-rumbo-canarias-cayuco-200-supervivientes-fallecido_1_10638144.html

      • Anonyymi

        Kuoleman ja kärsimyksen saaret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuoleman ja kärsimyksen saaret.

        Siltä se tuntuu.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe