Kaipaako leski naiset uutta kumppania arkeensa

Anonyymi-ap

Toisinaan kuulee mielnkiintoisiakin näkemyksiä ja aika moni kaipaa arkeensa kaveria ja ihan suhdettakin.

34

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ollaan keskusteltu minä 76 vaimo 74. Jos kuntomme romahtaa niin että olemme vain vihanneksia joko kotona tai hoitolaitoksessa, sallitaan toisen hakea muualta haleja ja rakkautta.
      Milloinkaan emme eroa ja uusiin naimisiin ei mennä.

      Keskustelimme jo vähän päälle 20 vuotiaana, että jos jompi kumpi vammautuu tai vastaavaa ja meillä ei ole yhteisiä lapsia eroamme ja annamme terveemmän jatkaa iloista elämää.
      Luvattiin olla kyllä sopivissa rajoissa neuvovia ja auttavia, vaikka olisi uudet kumppanit.

      Viimevuoteen kaikki meni kuin sadussa, vaimo sairastui 30 min, sai kohtauksen ja elää 20% tehoilla loppuelämän. Minä sairastuin hieman hitaammin ja olen leikkausjonossa.

      1,5 vuotta takaperin emme olleet sairastelleet tai tunteneet kipuja yli 40 vuoteen. Kyllä vanhuus opettaa.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18066394R

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hirveetä on vanhuus ja ny hallitus tekee sitä sietämättömän.

    • Anonyymi

      Ei minun vanhuuteni ole sietämätöntä. Tyytyväistä on. Tietenkin kumppanin kuoleman jälkeen otin uuden, miksi yksin keikkumaan. Teemme lyhyitä matkoja ja kuntoilemme yhdessä. En huomaa mitään hallituksen jäynää, elän samoin kuin ennenkin työeläkkeeni turvin, ei ylellistä, mutta ihan sopivaa, riittävää, vaatimatonta elämää.

    • Anonyymi

      Olen nyt 70v.nainen Kun olin 68 v. Suhteeni joka oli kestännyt noin 22 vuotta kuoli sydis yllättäen 65vuotiaana. Asuimme eri osoiteet minun tahdostani. Koska olin jo totunut yksin asumiseen, Suru alkaa mutaa motoaan pikku hiljaa.Joskus joku kulkee ohitseni,sama tuoksu...Joskus joku Novan tai nostalakian soitto listan musikki tulee mieleen hän,kun tanseimme ja paljon..Parasta hän ei tuppakoinut,ei juonnut.Kaipaan tanssi kaveria. Parasta hän ei kytänyt ei roikunut..En minäkään.Miksi olisi pitänyt kytät roikua Rakkaus Kun ei omista mitään ja sitä ei voi vangita.Kaiaan ihmistä lähelleni ..

      • Anonyymi

        Tuskinpa tiedät todellisesta vastavuoroisesta rakkaudesta mitään. se näkyy viestis sillöstä joka minä keskeinen ja jopa riidan haluinen.


      • Anonyymi

        Mikä on sydis ? Ei kai suomenkielessä ole sellaista sanaa missään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sydis ? Ei kai suomenkielessä ole sellaista sanaa missään

        Sydiksellä yleisesti tarkoitetaan sydänkohtausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydiksellä yleisesti tarkoitetaan sydänkohtausta

        Kiitos vastauksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa tiedät todellisesta vastavuoroisesta rakkaudesta mitään. se näkyy viestis sillöstä joka minä keskeinen ja jopa riidan haluinen.

        Miten sinä voit arvostella kenenkään rakkautta. Ja sanoa että joku tietää siitä vähä. Kaikilla on oma mallinsa siinäkin .
        Jos itse kohtaisin miehen tässä yksin olossani niin luulen että asuisimme kumpikin omillamme, vaikka eihän sellaista voi päättää etukäteen mitenkään sehän riippuu ihan siitäkin miten se toinen ( mahdollinen) kokisi sellaisen muodon .
        Joka suhde omaa omat ominaisuutensa siitä miten se hoidellaan. Siis omistaa ei voi ketään ihmistä , ja se joka niin väittää ei todellakaan tiedä mitä rakkaus on . Ja harva siihen pystyy silti.
        Eihän edes omia lapsiaan omisteta , he ovat ainoastaan lainassa ja lähtevät kodista kun tulevat siihen ikään, silti heitä rakastaa koko sydämmensä täydeltä .kun näkee näitä uus suhteita ja huomaa miten kahlehditaan toista niin ihmettelee että ovat yhdessä .
        Joillekin tietysti sekin malli sopii, joku jopa sanoo sitäkin rakkaudeksi.

        Niin että annetaan kaikkien kokea omat tunteensa juuri sellaisina kun ne ovat , siis oikea rakkaus on oikeaa juuri niille jotka sen kokevat —————— kukin omalla tavallaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä voit arvostella kenenkään rakkautta. Ja sanoa että joku tietää siitä vähä. Kaikilla on oma mallinsa siinäkin .
        Jos itse kohtaisin miehen tässä yksin olossani niin luulen että asuisimme kumpikin omillamme, vaikka eihän sellaista voi päättää etukäteen mitenkään sehän riippuu ihan siitäkin miten se toinen ( mahdollinen) kokisi sellaisen muodon .
        Joka suhde omaa omat ominaisuutensa siitä miten se hoidellaan. Siis omistaa ei voi ketään ihmistä , ja se joka niin väittää ei todellakaan tiedä mitä rakkaus on . Ja harva siihen pystyy silti.
        Eihän edes omia lapsiaan omisteta , he ovat ainoastaan lainassa ja lähtevät kodista kun tulevat siihen ikään, silti heitä rakastaa koko sydämmensä täydeltä .kun näkee näitä uus suhteita ja huomaa miten kahlehditaan toista niin ihmettelee että ovat yhdessä .
        Joillekin tietysti sekin malli sopii, joku jopa sanoo sitäkin rakkaudeksi.

        Niin että annetaan kaikkien kokea omat tunteensa juuri sellaisina kun ne ovat , siis oikea rakkaus on oikeaa juuri niille jotka sen kokevat —————— kukin omalla tavallaan

        Hienon kommentin kirjoitit.
        Olisin kirjoittanut samoin.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      En huomaa riidanhakuisuutta missään viestissä. No ehkä vähän häntä jota hallitus kyrsii.

    • Anonyymi

      Entäs aloittaja itse, olisi kiva lukea aloittajan mielenkiintoisen näkemyksen kyseisestä asiasta.
      "Mää en ala vastaamaan, jos en ensteks kuule kysyjän mielipidettä", sanoo yks leski :)

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Mitä, mä ymmärsin että siinä joku mies otattelee, oisko lesken syliä tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä, mä ymmärsin että siinä joku mies otattelee, oisko lesken syliä tarjolla.

        Oukkidoukki, minä ymmäsin aloituksen toisenmoisesti.
        Aateskelin, että noin yleisesti kysästään että kaipaako leskinaiset kumppania arkeen?
        Jos aloittaja on mies, niin olisi pitänyt paremmin tuoda itseänsä tykö:) Meinaan jos leskien syliä itselleen kaipaa.

        Yhtään ei otsikosta ja tekstistä pääse ymmärrykseen. "Minen ainakaan".

        Noh, eipä oo ensimmäinen kerta, että ymmärrän asiat väärin :)

        Heikunkeikku


    • Anonyymi

      Leskiä on taatusti monenlaisia. On niitä, jotka kaipaavat kuollutta kumppania, ja niitä, jotka kaipaavat uutta kumppania. On niitäkin, jotka oppivat olemaan onnellisia yksin.

      Itse olen 75-vuotias leskirouva. Puolison kuoltua suru oli kova. Aika pian aloin kuitenkin elää omaa elämääni. Itse asiassa elän, jos en suorastaan elämäni parasta aikaa, niin kuitenkin erittäin hyvää aikaa. Kaikkea on, eläke on hyvä, koti turvallinen ja kaunis, harrastusmahdollisuudet runsaat, liikuntakyky tallella, lapset ja lastenlapsetkin kaikki jo omillaan. Minulla on vapaus tehdä, mitä haluan. Mitä hyvää uusi kumppani tähän voisi tuoda? Ei mitään. Nyt on hyvä näin!

    • Anonyymi

      Olen jo 80 v, ja tykkään kovasti nuoremmista kamuista .

      • Anonyymi

        No ei se väärin ole👍


    • Anonyymi

      Surut surtua ja kyllä hyvä seksi ja läheisyys piristää, kummasti elämää. Yhteen en halua muuttaa, mutta viikoittain tekee mieli.

    • Anonyymi

      En ole leski vaan eronnut ja eron jälkeen muutaman leskimiehen tavattuani tulin siihen tulokseen että ikinä ei leskimies mahdu minun elämääni. En jaksaisi koko ajan kuunnella esitelmöintiä entisen emännän erinomaisuudesta. Tämä sama toistui jokaisen tapaamani kohdalla ja jo ensitreffeillä lueteltiin entisen emännän tekemisiä ja minun olisi pitänyt istua samaan muottiin, joten sanoin heti että tämä jää tähän.
      Kieltämättä on eronneetkin vielä olleet liikaa entisissä kiinni joten nekin tapailut on jääneet muutamaan kertaan. Pari ollut erilaista mutta he sitten paljastui lopulta perässävedettäviksi ja sellaisiakaan en enää jaksa katella.

      • Anonyymi

        Jaksatkohan kattella enää ketään ? tai jaksaako kukaan kattella sinua ? vaikuttaa ettei jaksa.


      • Anonyymi

        Useinhan se niin on että ne eronneet joko haukkuvat sitä exäänsä , tai ylistävät miten taitava ihminen on .
        Se ei ole mikään perusta uudelle suhteelle . Ystäväni tapaili myös eronnutta joka joka kerta magnlasi samaa asiaa exästään miten kauhea akka hän oli.sanoin ystävälle että lopettaa ajoissa , mies tarvitsi terapiaa eikä suhdetta, vaikka jostain syystä piti ilmeisesti ystävääni terapeuttina .
        Mies on taas netissä jahtaamassa uutta kuuntelijaa, luulen että tulee olemaan yksin lopun elämäänsä . Naiset haluavat suhteen, eikä siihen kuulu miehen exä mitenkään kun erostakin on jo viisi vuotta ja aina vaan jauhaa. Alkaa ymmärtämään miksi hänelle tuli ero .


      • Anonyymi

        Niinhän se on että niin kauan kun ne entiset ovat mukana treffeillä ei ole syytä jatkaa , mikä suhde se muka olisi . Leski miesten on surtava ensin surunsa ennekö lähtevät etsimään uutta . Sillä se uusi ei tule sen vanhan tilalle, ainoastaan ihan omalle paikalleen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksatkohan kattella enää ketään ? tai jaksaako kukaan kattella sinua ? vaikuttaa ettei jaksa.

        Entiset suhteet ei kuulu uuteen suhteeseen, joten miksi pitäisi sellaista jaksaa. Jaksaisitko sinä?


    • Anonyymi

      Miten olisi pinttyneen vanhanpojan kanssa yhteiselämä. Voisit toimia menttoorina tälläiselle vanapojalle. Rehevää naisihmistä kaiken kivan merkeissä.

    • Anonyymi

      Minä taas en ymmärrä ettei saa puhua mitään aikaisemmasta kuolleesta miehestään. Kun tulee tilanne, joka muistuttaa jotain tapahtumaan liitostani, kerron sen. Joku hauska, arkinen, ei tietenkään mitään henkilökohtaista, miestä loukkaavaa tai ylistävääkään. Nykyinen hemmo suuttuu ja sanoo ettei häntä kiinnosta tippaakaan mun edellinen mies. Minusta se on omituista. Ei haittaisi yhtään vaikka hän kertoisi juttuja edesmenneestä vaimostaan, ihan mieluusti kuuntelisin. Kuva on kyllä näyttävästi esillä. On kaunis mutta ihan erilainen kuin minä, ei haittaa. Kehutkin kelpaisivat jutuiksi, ei haukut, ne tekisivät vain kiusallisen tunnelman. Minusta on päivänselvää että entinen pitkä avioliitto joka meillä molemmilla, on jollain tapaa läsnä muistoissa, minne sen sieltä saisi torjutuksi eikä tarvitsekaan.

    • Anonyymi

      Näin naisena tykkää kovastikin intiimistä kanssa käymisestä , sehän on luonnollista ja kuuluu suhteeseen ja nyt uuden kanssa asuttu ja oltu yli kymmenen vuotta.

      • Anonyymi

        Itse olen eronnut ja nyt leskimies kaverina, mutta ihan vaan kaverina. Silloin tällöin kävimme kaffilla tai syömässä tai jossain kävelyllä. Ei sen enempää.

        Akkansa kun teki kuolemaa, niin jostain syystä turvautui minuun ja jäin jotenkin ”auttajaksi” ja nyt olen jäänyt jostain syystä ”kaveriksi”. Olen epätoivoisesti yrittänyt irrottautua tyypistä, mutta aina hän vaan soittaa tai kirjoittaa ja minä vastaan, vaikka olen kyllä suoraan sanonut, etten halua olla missään tekemisissä.

        Nyt olen onnistunut, eri tekosyillä, olematta tapaamatta häntä yli kuukauteen. Kun vain saisin homman toimimaan, niin ettei enää tarvitsisi olla tekemisissä. Kyllä helpottaisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen eronnut ja nyt leskimies kaverina, mutta ihan vaan kaverina. Silloin tällöin kävimme kaffilla tai syömässä tai jossain kävelyllä. Ei sen enempää.

        Akkansa kun teki kuolemaa, niin jostain syystä turvautui minuun ja jäin jotenkin ”auttajaksi” ja nyt olen jäänyt jostain syystä ”kaveriksi”. Olen epätoivoisesti yrittänyt irrottautua tyypistä, mutta aina hän vaan soittaa tai kirjoittaa ja minä vastaan, vaikka olen kyllä suoraan sanonut, etten halua olla missään tekemisissä.

        Nyt olen onnistunut, eri tekosyillä, olematta tapaamatta häntä yli kuukauteen. Kun vain saisin homman toimimaan, niin ettei enää tarvitsisi olla tekemisissä. Kyllä helpottaisi!

        Laita esto puheluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita esto puheluun.

        Ei se auta, kun tulee sitten oven taakse. Ehkä se riittää, kun pikkuhiljaa ”en ehdi tapaamaan”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se auta, kun tulee sitten oven taakse. Ehkä se riittää, kun pikkuhiljaa ”en ehdi tapaamaan”.

        Kerrot suoaraan, että sinulla on jo kaveri ja olet menossa hänen luokseen tai kaveris tulossa sun luokse. siten saat äijän luopumaan. toiveistaan suhteesi. tehostat myös että kaveris on mustasukkainen aj ei hyväksy muita. kokeile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot suoaraan, että sinulla on jo kaveri ja olet menossa hänen luokseen tai kaveris tulossa sun luokse. siten saat äijän luopumaan. toiveistaan suhteesi. tehostat myös että kaveris on mustasukkainen aj ei hyväksy muita. kokeile.

        Niin, jos olisi kyse jostain perinteisestä nais/miessuhteesta, mutta kun on kyse lähinnä äiti/lapsisuhteesta. Olen kuin ”äiti” kohta seitsemänkymppiselle ukolle. Tyyppi ei ole kiinnostunut minkäänlaisesta ”suhteesta”, mitä nyt suhteella tarkoitetaan. Jos sanoisin, että on toinen kaveri, niin varmaan itkisi, että nyt ”äiti” hylkää.

        En vaan jaksa leikkiä mitään ”äitiä” enää. Ei johda mihinkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos olisi kyse jostain perinteisestä nais/miessuhteesta, mutta kun on kyse lähinnä äiti/lapsisuhteesta. Olen kuin ”äiti” kohta seitsemänkymppiselle ukolle. Tyyppi ei ole kiinnostunut minkäänlaisesta ”suhteesta”, mitä nyt suhteella tarkoitetaan. Jos sanoisin, että on toinen kaveri, niin varmaan itkisi, että nyt ”äiti” hylkää.

        En vaan jaksa leikkiä mitään ”äitiä” enää. Ei johda mihinkään!

        Sinun ongelmasi ei ole tuo kertoamsi henkilö, vaan sinulla itselläsi on jokin selivittämätön propleema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ongelmasi ei ole tuo kertoamsi henkilö, vaan sinulla itselläsi on jokin selivittämätön propleema.

        Niin on! ”Äitiä” tarvitseva vanha ukko!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2229
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      225
      1991
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1301
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      148
      1267
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      49
      1170
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      65
      1060
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe