Minnuu ei huolittu imatra ryhmää, mie oon katkera

Anonyymi-ap

30.12.2020 22.10
P P on littynyt Meidän Imatra ryhmään vasta 3 viikkoo sitten Joku nyt
mattaa กลิเรรสิ selityksissa.
Etkã sinkaaän ole ollu siellä kun vasta 5 kuukautta.
31.12.2020 8.25
En muista missä ryhmässä keskustelu käytin mutta asia on niin kuin kerroin. Tee sitä
salapolisitytäsi mutta anna minun olla rauhassa. Kerta sinua kiinnostaa noin kovin
toisten asiat niin tutki, ei minulle tarvitse tiedottaa. Minä tiedän omalta kohdaltani miten asiat ovat ja se rittaä minulle.
31.12.2020 9.07
Muissa ryhmissä ette ole ollu samaan aikaan kuin meidän imatra ryhmässä.
31.12.2020 10.57
Mika on vieläkin sitä mieltä että Aarno Kiljunen= PanuPi@@pa. Eli olet feikkiprofili.
Hyvää mainosta kuntavaaliehdokkalle
Ilmankos minua ei hyväksytty Imatra ryhmäänkäan
Miu sivuloil on lisää vinkkilöit

79

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka on ottant kopioloit miu kopioloist?

    • Anonyymi

      Jos tuo on tosi niin taitaa olla aika sairas yksilö!

      • Anonyymi

        Pena ite kopioinut yksityiskeskustelun ja laittanut julkiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena ite kopioinut yksityiskeskustelun ja laittanut julkiseksi

        Penan kosto on hurja😂


    • Anonyymi

      Trolli sopertaa jotain vanhoista kaunoista ja maalittaa henkilöitä joilla ei ole mitään yhteyksiä kyseiseen mielensäpahoittajaan

    • Voi voi ku isopomol ja somekermal on taas paha olla. Kyl se helpottaa ku tääl palstal oikee kovast valittaa.

      • Anonyymi

        Pena on selkä 💗💗💗💗


      • Anonyymi

        Ressukat unohtu siulta tuosta


    • Anonyymi

      Penalla on hyvä olla kun saa yöllä kopioida

    • Anonyymi

      No voi voi kun pikku penaa on loukattu kirjoiteltu hänen sivuille hävyttömiä. Miten lienee sellanen tuntuma että ei
      varmasti kaikki "vainotut" ole kirjoittelleet niitä
      hävyttömiä. Mitä hyödyt tuollaisesta todella lapsellisesta
      toiminnasta? Katkeruutesi vain kasvaa, hakeudu ihmeessä
      ammatti auttajan puheille jo aivan itsesi takia.

    • Anonyymi

      Veikko Pennanen
      Mitä nyt penalla mennyt aika kopioidessa kun ei uusia päivityksiä, vai onko sittenkin aika mennyt feikkillä feikki
      jahdissa, on se pena melkoinen

    • Anonyymi

      Pena Luukkonen
      4 pV °
      6.5 miljoonaa on kylpylän tilojen kauppahinta, uimahallin rakentaminen 9
      miljoonaa euroa. Uskokoon ken tahtoo että uimahallin saa rakennettua tuolla
      summalla. Jos nykyisen uimahallin korjaaminen maksaa 30 miljoonaa niin onko
      laskettu paljonko maksaa kylpylätilojen saneeraus joka on aivan varmasti
      edessä lähivuosina.

    • Anonyymi

      BYE BYE
      † Äänestä
      Anonymi

      UUSI
      Ilolla maksan lisää veroja että pääsee hiihtelemään jo lokakuussa.
      Köyhät ne vaan vinkuu.
      1 Äänestä
      • Kommentoi
      D

    • Anonyymi

      Nostin parin feikin kirjotuksii ylös et
      joku utelias saa
      Isiirtää ne suomi24
      palstalle :)

      • Anonyymi

        Miten ylös nostit ne? Penan porukkalaiset niitä tänne laittaa ei kukaan muu 😂


      • Anonyymi

        Näillä Anonyymi-kirjoittajilla se isoratas vasta heittääkin pahasti.


      • Anonyymi

        Hurja tarve näil on kommentoija vaik vanhoil kirjotuksil.


    • Anonyymi

      Kuka on pezka?

    • Anonyymi

      Kello on koht neljä ja mie oon alottant IsoPomo stalkkaamisen

      • Anonyymi

        Sisältö ei ole käytettävissä tällä hetkellä
        Eiks oo upee kopio 🤣🤣🤣, miu sivuloil löytyy lissää


    • Anonyymi

      Albumissa PH muut ryhmät / uusimmat
      PL
      ••
      13 min•
      Miten saa laskettua kuormansietokyvyn jos 2x4 on pituudeltaan 4,5m?

    • Anonyymi

      Albumissa JV / uusimmat
      PL
      3 min • @
      凸 Tykkaa
      @ Kommentoi
      ~ Jaa
      J V
      Eniten osallistunut • 8 t • @
      Kuikka, Imatra 21.4.23.
      37
      4
      Tykkää
      Kommentti

    • Anonyymi

      PL
      Julkaisut
      Kuvat
      Albumissa AP / uusimmat
      P L
      10 min •
      A P
      2t・e
      arakan sahan tukkiallas tyhjenemässä 18.4.1961. Kuvassa viimeisiä tukkeja ohjataan oikealla
      kyvälle Harakan sahan kuljettimelle. Taustalla keskellä Kaukopää 2:n tehdasalueen rakentaminer
      lynnissa. Kuvassa oleva Harakan saha oli ns. korvikesaha, joka oli alkuperäisen saharakennuksen lipalon jälkeen rakennettu, ja toimi v. 1945-1961. Kaksi muuta kuvaa Harakan sahan jerivetoisesta kuljetusradasta 1924-1939, jonka avulla kuljetettin sahatavaraa sahalta utatarhalle. Lautatarha sijaitsi Harakan mãellä, jonka jyrkähköön rinteeseen, ns. Kissamäkeen
      jeriveto oli rakennettu. Imatran museot
      kijä
      kan sahan viimeistä tukkia sahataan. Sahuri attua pelkkaa kehäsahan lävitse. Vasemmalla
      nöitsijä E.T. Hallberg, oikealla sahanhoitaja
      Muokseanishan achellerentall
      6

    • Anonyymi

      4.17
      •ll 4G
      P L
      Julkaisut
      Kaverit
      Kuvat
      Käyttäjän Pena julkaisut
      Albumissa JM / uusimmat
      Pena Luukkonen
      1 min •
      Heikki Vuorisalo
      Mikã tuo harmaa paatti on?
      8t Tykkää Vastaa
      J M
      Tekijä
      Eniten osallistunut
      HV en tiedä. Se on ilmestynyt sihen hiljattain, ehkä tilapäiseen
      säilytykseen. Wilhelm Schauman ja Sissi ovat sinä jonossa omilla paikoillaan.
      8t Tykkää
      Vastaa

      • Anonyymi

        On kyllä niin sekavaa juttua että asialla on pakko olla Penan oikeakäsi Kotkasta. Oikeakäsi kirjaimellisesti?😂


    • Anonyymi

      Pena uhoaa ettei tuukkaan Imatralle

      🤣🤣🤣🤣🤣

      Voi voi ollaan kaik pettyneit

      🤣🤣🤣🤣👍

      • Anonyymi

        10.11.2018


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10.11.2018

        4.5.2019


      • Anonyymi

        Eipä uskaltanut Pena tavata Isopomoa naamatusten. Puskista huuteleva pelkuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä uskaltanut Pena tavata Isopomoa naamatusten. Puskista huuteleva pelkuri.

        PH oli järkänny meille tapaamisen Imatral mut ei muistany kysyy käy´ks se aika meille kaikille
        Oli oikee pyytänt poliisinkii paikalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PH oli järkänny meille tapaamisen Imatral mut ei muistany kysyy käy´ks se aika meille kaikille
        Oli oikee pyytänt poliisinkii paikalle

        Turha selitellä, netissä huutelevia pelkureita koko porukka.


    • Anonyymi

      Pena Luukkonen
      2t.
      Pena Luukkonen • Seuraa
      22.11.2022 • 0
      Nina 6.11.18 17.20
      Ollaan tulossa Imatralle joku päivä.
      Haluttais istuu sinun kanssa saman pöydän aareen ja selvittaa asiat. Onko
      pokkaa tulla vaikka kahville meidän kanssa. Mukaan tulee Risto, Pena, Marita ja minä. Ehdota paikkaa ja aikaa

      • Anonyymi

        Pekka 18:23
        Ajatus on hyvä, olisi hyvä tavata ihan nenäkkäin. Ehdottaisin paikaksi ABC IMATRA, Tiedonkatu 2, 55420 Imatra. Siellä takakulmassa on kabinetti, jonka voisin varata, niin voisimme keskustella rauhassa ilman ulkopuolia
        Nina 8.11.18 12:38
        Entäs aika?
        Pekka 12:46
        Ehdotuksia. Työaikaan (7-17) ei minulle sovi ensi viikolla, seuraavalla voisi ehkä työaikanakin sopia
        Nina 3:08
        Ilmoita päivä ja aika
        Minulle sopii ensi viikolle keskiviikosta eteenpäin. Kurssilla alkuviikon
        Pekka 13:17
        Päivät 21 - 23.11 on mahdollisia. Selvitän miten kabinetti on vapaa
        Nina 13:25
        Meneepä vaikeeksi yks kahville meno, abc ja ei mitään kabinettivarauksia. Ihan mikä päivä vaan 15.11 eteenpäin. Jos ei käy mikään päivä tässä kuussa niin olet pelkuri ja saivartelija
        Pekka 13:30
        Kuten aiemmin sanoin paikka missä voidaan olla rauhassa, voidaanhan sitten mennä vaikka Imatran torille. Tarkastan tänään kabinetin varaus tilanteen ja teen varauksen. Kuule minä en ole pelkuri vaan olen tottunut järjestelemään tapaamisia asialliseti. Jos tämä ei käy, niin ei sitten. Muta ilmoitan sinulle miten saan varauksen tehtyä. Päivät mitkä tulee kysymykseen ovat todella tässä kuussa 21.11 - 23.11
        Nina 13:40
        Ok
        **Pekka ilmoitteli Riston ja Ninan suvuilla tapaamisesta
        Pekka 9.11.18 23:47
        Olen varannut kabinetin perjantaina 23.11.2018 klo 15.30 - 19.00
        ABC IMATRA, Tiedonkatu 2, 55420 Imatra
        Kabinetti on ravintolatilan Lappeenrannan puoleisessa päädyssä vasemmalla
        Kabinetin vuokrahinta on 6e/ henkilö, joka sisältää kahvin ja kahvileivän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka 18:23
        Ajatus on hyvä, olisi hyvä tavata ihan nenäkkäin. Ehdottaisin paikaksi ABC IMATRA, Tiedonkatu 2, 55420 Imatra. Siellä takakulmassa on kabinetti, jonka voisin varata, niin voisimme keskustella rauhassa ilman ulkopuolia
        Nina 8.11.18 12:38
        Entäs aika?
        Pekka 12:46
        Ehdotuksia. Työaikaan (7-17) ei minulle sovi ensi viikolla, seuraavalla voisi ehkä työaikanakin sopia
        Nina 3:08
        Ilmoita päivä ja aika
        Minulle sopii ensi viikolle keskiviikosta eteenpäin. Kurssilla alkuviikon
        Pekka 13:17
        Päivät 21 - 23.11 on mahdollisia. Selvitän miten kabinetti on vapaa
        Nina 13:25
        Meneepä vaikeeksi yks kahville meno, abc ja ei mitään kabinettivarauksia. Ihan mikä päivä vaan 15.11 eteenpäin. Jos ei käy mikään päivä tässä kuussa niin olet pelkuri ja saivartelija
        Pekka 13:30
        Kuten aiemmin sanoin paikka missä voidaan olla rauhassa, voidaanhan sitten mennä vaikka Imatran torille. Tarkastan tänään kabinetin varaus tilanteen ja teen varauksen. Kuule minä en ole pelkuri vaan olen tottunut järjestelemään tapaamisia asialliseti. Jos tämä ei käy, niin ei sitten. Muta ilmoitan sinulle miten saan varauksen tehtyä. Päivät mitkä tulee kysymykseen ovat todella tässä kuussa 21.11 - 23.11
        Nina 13:40
        Ok
        **Pekka ilmoitteli Riston ja Ninan suvuilla tapaamisesta
        Pekka 9.11.18 23:47
        Olen varannut kabinetin perjantaina 23.11.2018 klo 15.30 - 19.00
        ABC IMATRA, Tiedonkatu 2, 55420 Imatra
        Kabinetti on ravintolatilan Lappeenrannan puoleisessa päädyssä vasemmalla
        Kabinetin vuokrahinta on 6e/ henkilö, joka sisältää kahvin ja kahvileivän

        Nina 10.11.18 5:11
        Kyselen sopiiko muille se aika. Kabinetin vuokran saat sinä maksaa, juomme kahvimme kahvilan puolella.
        Mikä kirjotus tää oli minkä Pena oli kopionut mun sivuilta?
        "Olen varannut kabinetin perjantaina 23.11.2018 klo 15.30 - 19.00
        ABC IMATRA, Tiedonkatu 2, 55420 Imatra
        Kabinetti on ravintolatilan Lappeenrannan puoleisessa päädyssä vasemmalla
        Kabinetin vuokrahinta on 6e/ henkilö, joka sisältää kahvin ja kahvileivän"
        Pekka 5:19
        Ilmoitin sinulle sovitusta tapaamisesta meidän kesken
        Nina 5:27
        Julkisesti monella sivulla? Ja kuulemma olet kutsunut sinne poliisinkin paikalle
        Pekka 5:29
        Teidän omilla sivuilla miten "julkisia" ne ovat. Kutsuin teidät pyyntösi mukaan
        Nina 5:30
        Se postaus nyt oli julkinen ja näkyy kaikille! Ja minä lähetin sinulle viestin ja odotin että siihen vastaat myös viestillä
        Pekka 5:31
        Kutsu oli vain teille
        Nina 5:32
        Miksi kirjoitit sen seinälle jos se oli vaan meille
        Pekka 5:32
        Olen kutsunut nettipoliisi Timo Härkösen ulkopuolisena. Kun häneen on puolin ja toisin oltu yhteydessä
        Nina 5:34
        Niinkö oli sovittu. Ottaako Marita oman yhteyshenkilönsä Kotkan poliisista mukaan myös? Toppuutelehan nyt jo!
        Oltais tultu vaan näyttäytymään että ollaan oikeita henkilöitä eikä feikkejä, niin kuin väität. Mut kahvittelu menikin pelleilyksi sinun puolelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nina 10.11.18 5:11
        Kyselen sopiiko muille se aika. Kabinetin vuokran saat sinä maksaa, juomme kahvimme kahvilan puolella.
        Mikä kirjotus tää oli minkä Pena oli kopionut mun sivuilta?
        "Olen varannut kabinetin perjantaina 23.11.2018 klo 15.30 - 19.00
        ABC IMATRA, Tiedonkatu 2, 55420 Imatra
        Kabinetti on ravintolatilan Lappeenrannan puoleisessa päädyssä vasemmalla
        Kabinetin vuokrahinta on 6e/ henkilö, joka sisältää kahvin ja kahvileivän"
        Pekka 5:19
        Ilmoitin sinulle sovitusta tapaamisesta meidän kesken
        Nina 5:27
        Julkisesti monella sivulla? Ja kuulemma olet kutsunut sinne poliisinkin paikalle
        Pekka 5:29
        Teidän omilla sivuilla miten "julkisia" ne ovat. Kutsuin teidät pyyntösi mukaan
        Nina 5:30
        Se postaus nyt oli julkinen ja näkyy kaikille! Ja minä lähetin sinulle viestin ja odotin että siihen vastaat myös viestillä
        Pekka 5:31
        Kutsu oli vain teille
        Nina 5:32
        Miksi kirjoitit sen seinälle jos se oli vaan meille
        Pekka 5:32
        Olen kutsunut nettipoliisi Timo Härkösen ulkopuolisena. Kun häneen on puolin ja toisin oltu yhteydessä
        Nina 5:34
        Niinkö oli sovittu. Ottaako Marita oman yhteyshenkilönsä Kotkan poliisista mukaan myös? Toppuutelehan nyt jo!
        Oltais tultu vaan näyttäytymään että ollaan oikeita henkilöitä eikä feikkejä, niin kuin väität. Mut kahvittelu menikin pelleilyksi sinun puolelta

        Pekka 5:39
        Totta kai saa, mutta tiedän että asiasta on oltu yhteydessä monelta tahoin Timo Härköseen, hän on yksi nettipoliiseista joiden tehtävänä on ratkaista ja pyrkiä selvittämään netissä olevia ongelmia. En tunne häntä muuten kuin netin kautta, ja minusta hän on sellainen, joka voisi löytää ratkaisun asiaan
        Nina 5:39
        Ei tässä tapaamisessa
        Voit juoda kahvit Härkösen kanssa kahdestaan. Meistä kukaan tuskin tulee paikalle!
        Pekka 5:42
        MInun käsittääkseni tilaisuudessa olisi tarkoitus keskustella , sada tämä skisma ratkaistua jollain tavalla. Mutta jos ulkopuolinen sovittelija ei käy niin todella ihmetten onko teillä todella halua saada ratkaisua asiaan
        Nina 5:44
        Oltiin tulossa kahville ja näyttäytymään. Ei muuta.
        Pekka 5:44
        No, minä voin Härkösen kanssa juodan kahvit ja olisi mukava tavata hänet. Teille ei siis kelpaa tälläinen vähän "virallisempi" tapa ratkaista ongelmia
        Nina 5:45
        EI KELPAA! Marita ja Risto voi sit hoitaa asiat raastuvan kautta. Onks se tarpeeksi virallista. Mutta nyt meillä alkaa aamiainen. Ja tämä loppuu tähän.
        Pekka 5:47
        Minusta ei pelkkä näyttäytyminen ratkaise asioita. Mutta nyt on tiedossa, että haluatte jatkaa samalla tavalla. Minä olin etsimässä sovintoa.
        Marita ja Risto voivat tehdä mitä haluavat onnea heidän toimilleen
        HYVÄSTI


      • Anonyymi

        Nina 6:13
        Meneekö sinulla nyt ihmiset sekaisn kun minulle valitat Penan tekemisistä. Ja sinunkin kannattaa tutkia omaa viestiarkistoa. Sieltä varmaan löytyy aika paljon kunnaianloukkauksia ja vainoamista
        Pekka 6:16
        En minä sinulle valita, mutta nähtävästi olette hyvin läheisiä, koska tieto teidän välillä kulkee erittäin nopesti. Ja sinunkin sivuilla on näitä kuvakaappauksia, joten kaikki pistetään siihen samaan kasaan jos on tarvis
        Joten 22.11 kun olen Lappeenrannan oikeustalolla joudun harkitsemaan mitä teen
        Nina 6:18
        Nyt haluan syödä aamiaista rauhassa ja jutella kurssikavereitten kanssa. Lopeta viestittely, asia ei muutu täällä mihinkään
        Pekka 6:22
        Vaihtoehdot on: tapaamme kutsun mukaan 23.11 niin että Timo Härkönen on paikalla. Tai ehkä 22.11 menen koputtamaan syyttäjän ovea LOPPU
        Pekka 6:28
        Sinun kirjoituksia Ollaan tulossa Imatralle joku päivä. Haluttais istua sinun kanssa saman pöydän ääreen ja selvittää asiar. Onko pokkaa tulla vaikka kahville meidän kanssa. Mukaan tulisi Risto A, Pena, Marita ja minä. Ehdota paikkaa ja aikaa. Jos ei käy mikään päivä tässä kuussa niin olet pelkuri ja saivartelija
        Kuka nyt on pelkuri kun halutaisii selvittää asiat
        Nina 6:47
        Sinä syyttelet ja uhkailet, enkä ole vielä edes ehtinyt kysellä tosilta sopiiko päivä ja aika heille. Siitä saa selvästi sellaisen kuvan, että on ihan turha meidän keskustella mitään saman pöydän ääressä. Meistä kukaan ei ole pelkuri, vaan sinä itse sotket nyt tämän asian.
        ASIA ON NYT LOPPUUNKÄSITELTY MINUN OSALTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nina 6:13
        Meneekö sinulla nyt ihmiset sekaisn kun minulle valitat Penan tekemisistä. Ja sinunkin kannattaa tutkia omaa viestiarkistoa. Sieltä varmaan löytyy aika paljon kunnaianloukkauksia ja vainoamista
        Pekka 6:16
        En minä sinulle valita, mutta nähtävästi olette hyvin läheisiä, koska tieto teidän välillä kulkee erittäin nopesti. Ja sinunkin sivuilla on näitä kuvakaappauksia, joten kaikki pistetään siihen samaan kasaan jos on tarvis
        Joten 22.11 kun olen Lappeenrannan oikeustalolla joudun harkitsemaan mitä teen
        Nina 6:18
        Nyt haluan syödä aamiaista rauhassa ja jutella kurssikavereitten kanssa. Lopeta viestittely, asia ei muutu täällä mihinkään
        Pekka 6:22
        Vaihtoehdot on: tapaamme kutsun mukaan 23.11 niin että Timo Härkönen on paikalla. Tai ehkä 22.11 menen koputtamaan syyttäjän ovea LOPPU
        Pekka 6:28
        Sinun kirjoituksia Ollaan tulossa Imatralle joku päivä. Haluttais istua sinun kanssa saman pöydän ääreen ja selvittää asiar. Onko pokkaa tulla vaikka kahville meidän kanssa. Mukaan tulisi Risto A, Pena, Marita ja minä. Ehdota paikkaa ja aikaa. Jos ei käy mikään päivä tässä kuussa niin olet pelkuri ja saivartelija
        Kuka nyt on pelkuri kun halutaisii selvittää asiat
        Nina 6:47
        Sinä syyttelet ja uhkailet, enkä ole vielä edes ehtinyt kysellä tosilta sopiiko päivä ja aika heille. Siitä saa selvästi sellaisen kuvan, että on ihan turha meidän keskustella mitään saman pöydän ääressä. Meistä kukaan ei ole pelkuri, vaan sinä itse sotket nyt tämän asian.
        ASIA ON NYT LOPPUUNKÄSITELTY MINUN OSALTA!

        Pekka 6:58
        En syyttele kerron vain tosiasiota mitä voi tapahtua. Penan keroman mukaan joku asia olisi menossa oikeuteen, mutta sitä edeltäviä toimenpiteitä ei ole tapahtunut. Eli turha on Penankaan uhitella ja uhkailla
        Kutsu on vielä voimassa jos teillä on halu saada asiat järjestykseen ilman viranomaisia
        Nina 7:20
        ASIA ON LOPPUUNKÄSITELTY MINUN OSALTA, ETKÖ YMMÄRRÄ! JATKAA VOIT VIRANOMAISTEN KAUTTA JOS TARVETTA!
        Pekka 7:31
        Katson miten asia etenee, joko kuvakaappaukset häviää ja albumit häviää teidän sivuilta tai sitten voipi olla että viranomaiset alkavat tekemään omaa työtään. Se on kiinni siitä miten te toimitte, varsinkin pena. Viesti varmaan menee perille koska olette läheisiä
        *Pekka esti viestit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka 6:58
        En syyttele kerron vain tosiasiota mitä voi tapahtua. Penan keroman mukaan joku asia olisi menossa oikeuteen, mutta sitä edeltäviä toimenpiteitä ei ole tapahtunut. Eli turha on Penankaan uhitella ja uhkailla
        Kutsu on vielä voimassa jos teillä on halu saada asiat järjestykseen ilman viranomaisia
        Nina 7:20
        ASIA ON LOPPUUNKÄSITELTY MINUN OSALTA, ETKÖ YMMÄRRÄ! JATKAA VOIT VIRANOMAISTEN KAUTTA JOS TARVETTA!
        Pekka 7:31
        Katson miten asia etenee, joko kuvakaappaukset häviää ja albumit häviää teidän sivuilta tai sitten voipi olla että viranomaiset alkavat tekemään omaa työtään. Se on kiinni siitä miten te toimitte, varsinkin pena. Viesti varmaan menee perille koska olette läheisiä
        *Pekka esti viestit

        Piti se tämäkin päivä nähdä, ninni kilahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti se tämäkin päivä nähdä, ninni kilahti

        Nina 6.11.18 17.20
        Ollaan tulossa Imatralle joku päivä. Haluttais istuu sinun kanssa saman pöydän ääreen ja selvittää asiat. Onko pokkaa tulla vaikka kahville meidän kanssa. Mukaan tulee Risto, Pena, Marita ja minä. Ehdota paikkaa ja aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nina 6.11.18 17.20
        Ollaan tulossa Imatralle joku päivä. Haluttais istuu sinun kanssa saman pöydän ääreen ja selvittää asiat. Onko pokkaa tulla vaikka kahville meidän kanssa. Mukaan tulee Risto, Pena, Marita ja minä. Ehdota paikkaa ja aikaa

        Nina 12.11.18 8:17
        On kummallista et sitten laitat eston viesteille
        Kyllä sinun asioiden järjesämisessä oli myt vika ei meissä. Tarkoitushan oli tulla kahville saman pöydän ääreen että näet ettei olla nettihaamuja eikä feikkejä niin kuin väitit
        Ja luulis et sinä monen ryhmän ylläpitäjänä ymmärtäisit, että kun kirjoittaa vieraan ihmisen sivulle se näkyy julkisena, kun et ole fb-kaveri. Ethän sinne vois muuten kirjoittaakaan.
        ITE SÖSSIT MAHDOLLISUUTESI TAVATA MEITÄ. PS. Se sinun kutsusi leviää koko ajan facessa 😃. Saatat saada paljon kutsumattomia sinne ABClle 😆
        Nina 13.11.18 5:24
        Sitä paitsi kirjoitin la 10.11 5.11 "Kyselen sopiiko muille se aika. Kabinetin vuokran saat sinä maksaa, juomme kahvimme kahvilan puolella"
        JA SINÄ ALOITIT JÄRJESTELEMÄÄN IHAN MUUTA. Ja sitten ilmoititkin tapaamisesta koko kansalle. Ja kun asiasta huomautin alkoi syyttelyt. Näin ne asiat hoidetaan järkevästi
        -------


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti se tämäkin päivä nähdä, ninni kilahti

        Ihanaa ❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Pena hakee huomiota

      😂😂😂

      • Anonyymi

        Pena saa hyvin huomioo oman sivun julkasuilla. Sieltä nämäkin on kopioitu.
        En kyllä ymmärrä miten nää liittyy alotukseen. Siinä aarno valittaa kun ei päässyt imatra ryhmään, ei pena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena saa hyvin huomioo oman sivun julkasuilla. Sieltä nämäkin on kopioitu.
        En kyllä ymmärrä miten nää liittyy alotukseen. Siinä aarno valittaa kun ei päässyt imatra ryhmään, ei pena.

        Valetta ,Mie oon Imatraryhmässä pena ei


    • Anonyymi

      Pena kilahti 😂😂😂

      • Ei miun tarvii kilahtaa, riittää ku teen julkasuja omalle sivulle.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei miun tarvii kilahtaa, riittää ku teen julkasuja omalle sivulle.

        Teet kopioita omalle sivulle stalkkaamalla muiden elämää 😂😂😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei miun tarvii kilahtaa, riittää ku teen julkasuja omalle sivulle.

        Hyvä että saat sisältöä elämääsi sanois Kotkalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että saat sisältöä elämääsi sanois Kotkalainen

        Up.


    • Anonyymi

      Mikä on saanut pena näin aktiiviseksi nostamaan vanhoja ketjuja esiin, onko kevät sekoittanut pään vielä enemmän mitä se on ollut, vai onko sittenkin viini sekoittanut pään.

      • Anonyymi

        Penalla kevättä rinnassa


    • Anonyymi

      Penaa ei ole huolittu Imatra ryhmään??
      Onko hän rikkonut ryhmän sääntöjä?

      • Anonyymi

        Huom. Aarnoo ei huolittu. Se tässä alotuksessa valittaa.


      • Anonyymi

        Pena blokattiin Imatra ryhmästä 💩 puhumisen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pena blokattiin Imatra ryhmästä 💩 puhumisen takia.

        Mist tiijät? Olitko siellä yp:nä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mist tiijät? Olitko siellä yp:nä?

        Olin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin

        Voi pekka parka. Etkö kestä totuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pekka parka. Etkö kestä totuuksia.

        Kestän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestän

        Varmaan sit tiedät miksi pena eros imatra ryhmästä ja miksi sinut erotettiin tainion ryhmästä. Turhaan jauhat ikivanhaa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sit tiedät miksi pena eros imatra ryhmästä ja miksi sinut erotettiin tainion ryhmästä. Turhaan jauhat ikivanhaa asiaa.

        En tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä

        Jos et tiedä niin lue penan sivulta lähettämäsi viestit. Jospa sitten ne muistuisi mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tiedä niin lue penan sivulta lähettämäsi viestit. Jospa sitten ne muistuisi mieleen.

        Yp:n estämisestä tietääkseni erotetaan ryhmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tiedä niin lue penan sivulta lähettämäsi viestit. Jospa sitten ne muistuisi mieleen.

        En lue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yp:n estämisestä tietääkseni erotetaan ryhmästä.

        Ei eroteta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sit tiedät miksi pena eros imatra ryhmästä ja miksi sinut erotettiin tainion ryhmästä. Turhaan jauhat ikivanhaa asiaa.

        Ai pena eros Imatra ryhmästä, no nyt melkoisen paksu valhetta, kyllä pena erotettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pena eros Imatra ryhmästä, no nyt melkoisen paksu valhetta, kyllä pena erotettiin.

        Ai sen takia erotettiin kun laittoi eston yp:lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sen takia erotettiin kun laittoi eston yp:lle.

        Penahan on erotettu kaikista Imatraan liittyvistä ryhmistä meidän Imatra, Puskaradio Imatra ja vanhaa Imatraa kait niihin joku syy on ollut, siksi pena "vierailee" näissä kaikissa ryhmissä toisella profiililla.


    • Anonyymi

      Vibra ja kopiokone laulaa koko pääsiäisen.

    • Anonyymi

      Yp pekka aloitti somessa riitelyn ja kiukuttelun jo 2015 ja vielä vaan jatkaa.

      • Anonyymi

        Valehtelet


    • Anonyymi

      Isopomon viesteistä ja tainion ryhmässä riitelystä sai tämä soppa alkunsa.

      • Anonyymi

        Ei saanut


    • Anonyymi

      YP aloitti kiukuttelun näin.
      2.1.2015 10.21
      Pekka
      Silloin kun julkaisun alussa vasemmassa yläkulmassa on minun nimeni julkaisijana, teen sille julkaisulle just mitä haluan, itsenäni, en ylläpitäjänä
      Poistan kohta koko julkaisun ja kitinän siitä voi lopettaa ny

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe