Olet elämäni rakkaus

Anonyymi-ap

On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet elämäni suurin rakkaus. Olemuksesi, kauneutesi, luonteesi ja kiinnostuksen kohteesi ovat osuneet sydämeni sydänjuuriin. Olet osunut herkimpiin kohtiin. Sydäntä oikein lempeästi kouraisee, kun sinua näkee tai enemmän ajattelee. En enää kykene ajattelemaan selkeästi, koska olen sinusta sekaisin.

36

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmm. Onko hän vapaa? Oletko sinä? 🙂

      • Anonyymi

        Varattu tyrkky heti siinä???


      • Anonyymi

        Niin, kerro ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu tyrkky heti siinä???

        Kenelle LUULET PUHUVASI ?? Typerys. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle LUULET PUHUVASI ?? Typerys. -sivusta

        Tämä taitaa olla kuule ihan tämä omiin aloituksiinsa vastaileva mies, joka on kehittänyt fantasian mm varatusta naisesta (kenestäpä ei), joka kirjoittelee hänen kanssaan. Jatkahan harjoituksia vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä taitaa olla kuule ihan tämä omiin aloituksiinsa vastaileva mies, joka on kehittänyt fantasian mm varatusta naisesta (kenestäpä ei), joka kirjoittelee hänen kanssaan. Jatkahan harjoituksia vielä

        Siltä minustakin tuntuu. Mutta jos joku saa näistä jotain kiksejä niitän siit vaan mutta muuten kannattais hankkia ihan oikea elämä


    • Anonyymi

      Rohkeasti vain juttelemaan, kun näette ja yhteys olemassa.

      • Anonyymi

        Et kai oikeasti kuvittele, että elämän rakkaus on joku jonka kanssa ei ole edes jutellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai oikeasti kuvittele, että elämän rakkaus on joku jonka kanssa ei ole edes jutellut?

        Et kai oikeasti kuvittele, että kaikki ihmiset, jotka ovat lähentyneet, puhuvat silti syvistä tunteista? On juttelua ja juttelua. On olosuhteista ja tilanteita.


    • Anonyymi

      On niin ihana viesti että kannattaa lähettää suoraan kohteelle, ei voi kertakaikkisesti seurata tästä mitään pahaa.

    • Anonyymi

      Ihana sydäntä lämmittävä viesti. Toivottavasti polkunne kohtaavat ja löydätte toisenne ❤️

      • Anonyymi

        samaa toivon,kaikkea hyvää.


    • Anonyymi

      Kuulostaa taivaalliselta😌💗Olet niin komea ja meidän sielut puhuvat toisillemme vaikka emme ole fyysisesti vielä puhuneet.
      Syviä tunteita ja aistimuksia herätät minussa myös. En malttaisi odottaa että voisimme olla vihdoin me🥰 Nukutaan tämä yö hyvin, huomenna on taas uusi päivä🤍

      • Anonyymi

        En onneks oo sekopää, se tästä vielä puuttuis


      • Anonyymi

        Pidä sinä tussula lättysi kiinni ja anna muiden kaivata täällä toisiaan rauhassa. -sivusta


      • Anonyymi

        Koska ajattelit tulla siihen johtopäätökseen, että tämä kerronta ilmestyy miehen aloituksiin joka kerta, koska hän sen itse kirjoitttaa? Mitään naista, jota täällä tunnistelet negaillen ei siten ole ja sinulla ei ole kaikki kunnossa🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ajattelit tulla siihen johtopäätökseen, että tämä kerronta ilmestyy miehen aloituksiin joka kerta, koska hän sen itse kirjoitttaa? Mitään naista, jota täällä tunnistelet negaillen ei siten ole ja sinulla ei ole kaikki kunnossa🙄

        Näkeehän sen tästä kirjoitustavastakin, että johdot on vähän sekaisin..


    • Anonyymi

      Nainen on ihanin olento maan päällä. Ei kukaan muu saa sydäntäni värisemään.

      • Anonyymi

        vain yx mies saa ainakin mut sekaisin ❤️onnellinen siitä että tapasin vaikkei niin tunneta vielä. Mä leijun niiden lyhyiden kohtaamisten jälkeen pitkän aikaa


      • Anonyymi

        Mies on.


    • Anonyymi

      Tunnen samoin erästä miestä kohtaan. 🤍 hän on minulle se oikea tai olisi jos niin haluaisi.

      • Anonyymi

        Tätä mietin. Voiko olla se oikea, vaikkei ollakaan koskaan yhdessä?


    • Anonyymi

      Miten sekaisin pitää olla, että alkaa elätellä hirvittävää tunnemyrskyä ihmisestä, jota ei edes tunne?
      Sitten vuodattaa harhojaan Suomi24:ään....ei saatana sanon minä.....

      • Anonyymi

        Voihan näkemättäkin ihastua. Miksi itse olet täällä naljailemassa muille. Jos ajattelet noin vaan onko oma laivalla nähty dooris täällä vain ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan näkemättäkin ihastua. Miksi itse olet täällä naljailemassa muille. Jos ajattelet noin vaan onko oma laivalla nähty dooris täällä vain ?

        Toivottavasti ei ole.


      • Anonyymi

        Se on sitä kemiaa mitä sulla tuskin tulee koskaan olemaan. Jotkut on vaan niin kuivia tyyppejä nääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan näkemättäkin ihastua. Miksi itse olet täällä naljailemassa muille. Jos ajattelet noin vaan onko oma laivalla nähty dooris täällä vain ?

        Ei näkemättä voi ihastua, haloo. Kaivata voi vaan tällä palstalla sitä oikean elämän sankaria❤️👷🏼


    • Anonyymi

      Voi sua

    • Anonyymi

      Uusi tuttavuus?

    • Anonyymi

      Kenenkään tunteita tai kokemuksia ei pidä väheksyä oli tilanne mikä hyvänsä, jos aloittaja tuntee tuollaisia tunteita niin se on hieno asia. Antaa kateellisten katkeroitua ja tunteellisten ihmisten tuntea.

    • Anonyymi

      Miksi haluat että tiedän kaiken? IRL on vain kummallista nähdä kun tietää paljon ja esität muuta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Pitääkö enää esittää? Tietysti muiden nähden, mutta muuten. /täysin sivusta


    • Anonyymi

      Olemuksesi kauneutesi luonteesi hih hih hii tätä sanajärjestystä

    • Anonyymi
      UUSI

      Mua pelottaa kun ei vielä ole tutustuttu kunnolla että jos sä lähdet, muutat toiselle paikkakunnalle ja ettei nähtäisi ikinä. Mä en kestäisi sitä tuskaa jos en kuulisi susta enää koskaan. 🥺Toivottavasti mulle sen kertoisit jos jotakin muutosta tulee elämäntilanteeseen. Olen miettinyt olisinko valmis jättämään kaiken entisen taakse ja aloittamaan sun kanssa jos vain tunnet samoin❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Voihan sieltäkin padata


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe