Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

Anonyymi-ap

Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?

62

1193

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tyiokptteöe jo,pj,srrkr pjkewö,a--pm v'j'm p,aosiitta

    • Anonyymi

      rjl'rå'loommpdti,omrm---,iyys lim lsfspom ,eölposos SDs,eks eöo js,stereors lplp sdsimtp t'umm' lsolles--- pjkeö,sdds

      SMI rhe HMAR2WEI

    • Anonyymi

      Aliisa 35v korkeastikoulutettu se että miehellä on maksukykyä ja itse ehdottaa esim 300 euroa puol tuntia tai 1000 euroa tunti snuff seksiä eli miehellä on rahaa ja maksaa auliisti palveluista

    • Se, kuinka aidolta toinen vaikuttaa. Kiinnostun ihmisestä, joka tuntuu aidolta.

      • Anonyymi

        Aitous on viehättävä piirre minunkin mielestäni, mutta uskoisin, että ulkonäkö on määräävin piirre valitettavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aitous on viehättävä piirre minunkin mielestäni, mutta uskoisin, että ulkonäkö on määräävin piirre valitettavasti.

        No en minä ole mikään tuomitsemaan.. jos ulkonäkö on sinulle tärkeää, niin sit se on. Minulle se ei ole prioriteetti.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No en minä ole mikään tuomitsemaan.. jos ulkonäkö on sinulle tärkeää, niin sit se on. Minulle se ei ole prioriteetti.

        En tarkoita nyt itse sellaista hyvän ulkonäön vaadetta, vaan sitä, että jokin tuttuus yleensä viehättää. Kyllähän ihmiset ihastuu yleensä vähän omannäköisiin ihmisiin. Pariskunnissa on usein jotain samaa ja jos ei ulkonäössä ole niin luonteissa siten, että alkavat muistuttaa ulkoisestikin toisiaan jossain vaiheessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita nyt itse sellaista hyvän ulkonäön vaadetta, vaan sitä, että jokin tuttuus yleensä viehättää. Kyllähän ihmiset ihastuu yleensä vähän omannäköisiin ihmisiin. Pariskunnissa on usein jotain samaa ja jos ei ulkonäössä ole niin luonteissa siten, että alkavat muistuttaa ulkoisestikin toisiaan jossain vaiheessa.

        Niih.. teoria tuokin. Toisia samankaltaisuus viehättää ja toisia ei. Minä ihastun ihmiseen. Joskus peräti pelkkien ajatusten vuoksi.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niih.. teoria tuokin. Toisia samankaltaisuus viehättää ja toisia ei. Minä ihastun ihmiseen. Joskus peräti pelkkien ajatusten vuoksi.

        Ai erilaisten ajatusten vuoksi, erilaisuuden vuoksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai erilaisten ajatusten vuoksi, erilaisuuden vuoksi?

        En noinkaan. Saa olla erilainen tai samanlainen. Se vaikuttaa kuinka aitoja ja luonnollisia nuo ajatukset ovat. Sellainen välitön, aito ja rehellinen.

        Tunnistan sellaisen.


    • Minihameen alta pilkistävät paljaat koipi-reidet. / Housut.

      • Anonyymi

        Tuo kuva on vain liian 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuva on vain liian 😬

        Viettelevä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viettelevä?

        Täysi alastomuus harvoin on. Siksi ohut tai pienikin vaatetus on vain hyvä, koska se jättää mielikuvitukselle sijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kuva on vain liian 😬

        Teennäinen ollakseen mikään muu kuin trollimiehen pokesaitilta imuroima


    • Anonyymi

      Itse en voi sietää itseään täynnä olevia ihmisiä. En täällä enkä tuolla. Sellainen tärkeilevä, terävä mielestään ja pätee knoppitiedoilla juu en tykkää 😄

      Tykkään ihmisistä, joiden itsetunto kestää itselle nauramisen ja sen, ettei tarvitse koko ajan päsmäröidä.

    • Anonyymi

      Sellainen sopiva miellyttävyys. Juttu luistaa hyvin ja viihtyy hänrn seurassa. On luonteva.

      Jos taas toinen on tuppisuu, nipon oloinen tai muuten koppava tms. Niin eipä kiinnosta.

    • Anonyymi

      lentokonejuttuja gelkkaridds..niin mikä onkin joku F-25 Eafle..

      • Anonyymi

        Tosi kiintoisa maailma sinulla, olisipa vain yhteinen kieli.


    • Mä en tiedä tämmöisistä, kun en koskaan deittaile. Mä en muutenkaan ymmärrä, että miten se deiteillä käyminen eri ihmisten kanssa tapahtuu ja siinäkö se rakastuminen pitäis sitten tapahtua kahvipöydän äärellä? Tilanne on kuin työpaikan haastattelutilaisuudessa.

      • Olis varmaan aika hermostuttava tilanne kaikin puolin. Kahvimuki tärisis kädessä.


      • Anonyymi

        Huomaa ettet jani ole tavannut ihmisiä. Sä voit mennä vaikka toisen luokse kylään ja tutustua. Huomaa janista ettei se osaa keskustella. Keskustelu ei ole sama kuin haastattelu vaan se voi olla mielipiteiden vaihtoa tai esim illanviettoa leffan parissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa ettet jani ole tavannut ihmisiä. Sä voit mennä vaikka toisen luokse kylään ja tutustua. Huomaa janista ettei se osaa keskustella. Keskustelu ei ole sama kuin haastattelu vaan se voi olla mielipiteiden vaihtoa tai esim illanviettoa leffan parissa

        No ei mun kanssa kukaan (nainen) mitään iltaa ikinä vietä. Siinä syy. En pysty edes kuvittelemaan sellaista tilannetta itselleni. Semmoiseksi tää elämä meni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei mun kanssa kukaan (nainen) mitään iltaa ikinä vietä. Siinä syy. En pysty edes kuvittelemaan sellaista tilannetta itselleni. Semmoiseksi tää elämä meni.

        No älä sittebn aina sano niitä illanviettoja työpaikkahaastatteluksi kun ne ei ole sitä. Sä voit katsoa vaikka jotain urheilua telkasta ja jännittää toisen kanssa kilpailua


      • Anonyymi kirjoitti:

        No älä sittebn aina sano niitä illanviettoja työpaikkahaastatteluksi kun ne ei ole sitä. Sä voit katsoa vaikka jotain urheilua telkasta ja jännittää toisen kanssa kilpailua

        Niin ku mulla ei ole mitään kokemusta deittailukulttuurista. Olihan ne deitit, kun tapasin ex tyttöystävän, mutta se oli ennestään tuttu ihminen, niin ei se ole sama asia sillon.
        Oon ymmärtäny, että toiset käy deiteillä, kun saavat jostain kontaktin ja mitä lie kahvilla käymistä se sitten ja jutellaan ja katotaan että onko yhtään nyt sellanen mistä vois kiiinnostua?! Harvemmin siinä tilanteessa kauheasti kiinnostuu, kun vaan jännittää itseään, että onko nyt tukka hyvin ja hitto ku tossa tahra paidassa nyt ja mulla on varmaan tyhmiä ilmeitäki koko ajan... Eikä tiedä mitä sanois.


    • Anonyymi

      kpli ysodo lufu' kpyhsom ryy' rtöplibofgs lim oytdr kppj ldeydfpm moom rjfpyrö,dmd

      Dyedr Esrd, epidodi Phsntom mensced.

      ,iyya kps kptsom oj,ossijde----

    • Anonyymi

      Kerron sitten, kun sekoan päästäni niin paljon, että deittailen. 🥴

      Entinen Eivori

    • Anonyymi

      Hyvä käytös, muttei imelä.
      Tuomitseva luonne ei miellytä.
      Vilma
      Sellainen ans-kattoo-nyt-rentous ois kiva.

    • Anonyymi

      Enpä juuri ole pitkän elämäni aikana deittailut.. mutta sanotaan, että hyvää ja sujuvaa keskustelua arvostan.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Deittailu on nykyajan harrastus.

      Mulla on muita paljon kiinnostavampia ajanvietteitä.

      xLiner

      • Anonyymi

        Kuten palstoilla kaakattaminen noin 6 eri anonyymiteetin voimin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten palstoilla kaakattaminen noin 6 eri anonyymiteetin voimin.

        Jokainen kirjoitukseni on anonyymi.

        Meillä on sitten molemmilla kiva harrastus 😁

        xLiner


    • Anonyymi

      Sitä on vaikea määrittää yhdeksi ominaisuudeksi. Jos yritän kuvata sitä lyhyesti, niin ehkä sen voi määrittää samaksi aaltopituudeksi

    • Anonyymi

      Sitä on vaikea kuvata yhdellä sanalla, mutta lyhyesti sen voisi varmaan määrittää samaksi aaltopituudeksi. Kiinnostukseni herättää sopiva samankaltaisuus, samantyyppinen ajatuksenjuoksu, samantyyppiset kiinnostuksenkohteet, samantyyppinen huumorintaju, helppo ja rento tunne toisen seurassa. En arvosta esittämistä, pönöttämistä, rehvastelua, leveilyä jne. Tunnistan feikkiyden jo kaukaa, enkä viihdy sellaisessa seurassa. Arvostan aitoutta ja sitä, että pistää peliin oman aidon itsensä, eikä roolihahmoa.

      • Anonyymi

        Tosin ehkä tähän täytyy perään lisätä, että en harrasta deittailua. Mä tutustun ihmisiin muun elämän ohessa, enkä mene koskaan mihinkään tarkoituksenani tutustua johonkuhun ennestään tuntemattomaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin ehkä tähän täytyy perään lisätä, että en harrasta deittailua. Mä tutustun ihmisiin muun elämän ohessa, enkä mene koskaan mihinkään tarkoituksenani tutustua johonkuhun ennestään tuntemattomaan.

        10:49
        En minäkään.
        Muita tilanteita.
        Yllätyksellistä.
        Vilma


    • Anonyymi

      Kohteliaisuus, huomaavaisuus, rentous, älykkyys, hyvä keskustelutaito, aito hymy.

      En arvosta rehvakkuutta, machoilua, sovinistisia tai seksistisiä juttuja, epäsiistiä olemusta.

    • Anonyymi

      Itseään arvostava ihminen.

    • Anonyymi

      Kyllä se ulkonäkö on se joka herättää kiinnostuksen tutustumaan ihmiseen vähän paremmin. Rehellisyyttä arvostan, tuuliviirimäisyys on turn off.

      • Anonyymi

        Aloituksessahan ollaan jo päädytty deiteille, ei kai sinne mennä ihan kenen tahansa vaan jonkun josta on jo kiinnostus herännyt. Minusta aloituksen aiheena on, mikä saa kiinnostumaan syvemmin siitä persoonasta johon tutustumisen alussa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessahan ollaan jo päädytty deiteille, ei kai sinne mennä ihan kenen tahansa vaan jonkun josta on jo kiinnostus herännyt. Minusta aloituksen aiheena on, mikä saa kiinnostumaan syvemmin siitä persoonasta johon tutustumisen alussa on.

        Saa käsittää omalla tavallaan. Ylipäätään kiinnostuksen herääminen ihmiseen, jonka voisi pyytää deitille. Miksei nettituttavuuksienkin kohdalla jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa käsittää omalla tavallaan. Ylipäätään kiinnostuksen herääminen ihmiseen, jonka voisi pyytää deitille. Miksei nettituttavuuksienkin kohdalla jne.

        Aloitukseen unohtui lisätä mahdollinen sana.

        Muutetaan aloitusta seuraavasti:
        Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

        Anonyymi-ap
        2024-10-17 19:04:12

        Mikä tekee mahdollisesta deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?

        No niin, siinä. Hyvä tuli,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitukseen unohtui lisätä mahdollinen sana.

        Muutetaan aloitusta seuraavasti:
        Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

        Anonyymi-ap
        2024-10-17 19:04:12

        Mikä tekee mahdollisesta deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?

        No niin, siinä. Hyvä tuli,

        Ethän sä päätä kuka on sun mahdollinen deittikumppani? Sä kiinnostut jostakin ja usein se on se ulkonäkö tai ehkäpä joo samanhenkisyys mitä se ikinä onkaan jos on tavannut toisen 10 s sitten…
        Sitten täytyy katsoa tilannetta, kysyä toista mahdollisille deiteille, vasta sitten tiedät onko se mahdollista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä päätä kuka on sun mahdollinen deittikumppani? Sä kiinnostut jostakin ja usein se on se ulkonäkö tai ehkäpä joo samanhenkisyys mitä se ikinä onkaan jos on tavannut toisen 10 s sitten…
        Sitten täytyy katsoa tilannetta, kysyä toista mahdollisille deiteille, vasta sitten tiedät onko se mahdollista :)

        mahdollinen, ai mahfollinen, siis maffollinen, eikun mahvollinen niin mifä oifein kyfyitkään? siis mahafollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mahdollinen, ai mahfollinen, siis maffollinen, eikun mahvollinen niin mifä oifein kyfyitkään? siis mahafollinen.

        Oletko sä aloittaja? Ei ihme, ettei taida sulla deitit mennä ihan kohilleen…

        Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä aloittaja? Ei ihme, ettei taida sulla deitit mennä ihan kohilleen…

        Tsemppiä!

        Kiifos 🤓


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessahan ollaan jo päädytty deiteille, ei kai sinne mennä ihan kenen tahansa vaan jonkun josta on jo kiinnostus herännyt. Minusta aloituksen aiheena on, mikä saa kiinnostumaan syvemmin siitä persoonasta johon tutustumisen alussa on.

        11:34
        Noin.
        Yllätyksellisyys.
        Oikeastaan joutuu opiskelemaan itseään uudestaan.
        Vilmaa


    • Anonyymi

      Tykkään sellaisesta, että sykähdyn eli yllätyn, hämmästyn ja tiedostan yhtä aikaa.

      Minuun vetoaa ”kalastaminen” enkä puhu nyt trollaamisesta vaan muusta halusta saada kiinnostukseni heräämään. Pitää uistella erilaisissa ympäristöissä laaja-alaisesti.

      Houkuttimena täytyy olla värikästä yksityiskohtaa, jonka tulee värähdellä oikeilla taajuuksilla pinnan. Täytyy osata antaa syödä sopivasti, avata itseään, mutta pitää koko ajan ohjakset käsissä.

      Huumori on asia, mistä viehätyn melko lailla eniten. Leikkisyys. Sitten pitää osata sopivasti uittaa syvemmällä. Ihan pohjassa asti, kiinnittymättä silti aluskasvillisuuteen.

      Tykkään, että apaja on avoin, väljä, tarjolle asettava. Tykkään pyörittää syöttiä, näykkiä ja palauttaa pintaan. Lähteä alusta eri syötillä. Kokonaan erilaisella ilmalla, tuulella jne. Sellainen olen. Jos sitten nappaan kiinni jotenkin paremmin, minut pitää vetää pintaan, omistaa ja lopuksi pistellä tyytyväisenä poskeen. Jos heittää takaisin veteen. Ei koskaan saa kiinni.

      Lähdenkin jatkamaan tästä lounaan parissa. Joku lounasravintola pitäisi löytää…

      😋

    • Anonyymi

      Sen kun pääsis näkemään :) viimeksi olen arvostanut joustavuutta ja pitänyt vävemmän omapäisyydestä. Sama on tietysti samaa toisenkin näkökulmassa.

      🐾

    • Nyt kun näyttää siltä, että mä eikä moni muukaan ymmärtä tätä deittijuttua. Niin viime kesän opiskelujen herättävänä, voisko tätäkin asiaa lähestyä jollakin teoreettisella mallilla?

      • Anonyymi

        Ehdottomasti, kannattaa kertoa heti kärkeen treffeillä, että sinulla on V.I.P teoreettinen malli kiinnostuksen heräämisestä ja tämä on opiskelujen peruja :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti, kannattaa kertoa heti kärkeen treffeillä, että sinulla on V.I.P teoreettinen malli kiinnostuksen heräämisestä ja tämä on opiskelujen peruja :)

        17:36
        Ihanaa.
        Haluan nähdä sen teoreettisen mallin...
        Vilma


    • Anonyymi

      Ulkonäkö ja se, että onko korvien välissä muutakin kuin tuulitunneli.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tyydyt älyn puolesta melko vähään, tuulitunnelista on älykkääksi vielä pitkä matka.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyydyt älyn puolesta melko vähään, tuulitunnelista on älykkääksi vielä pitkä matka.

        Tuulitunnelin puuttuminen luo aika hyvän pohjan jonkin älyllisen luomiseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulitunnelin puuttuminen luo aika hyvän pohjan jonkin älyllisen luomiseen.

        Et voi olla noin vaatimaton ja tyytyä noin vähään!


    • Anonyymi

      Tuuliviiri ja kevytkenkäinen :D sellainen hyväntuulinen viinaksiin menevä heppu.

    • Anonyymi

      Sellainen leppoisa isävatsainen MIES, joka maksaa mukisematta ja innokkaasti kaiken.

    • UUSI

      Älykkyys, mustahko huumorintaju ja harkittu pöljyys.

    • UUSI

      Ratkaiseva tekijä, se mikä kiinnostuksen toisessa herättää, on yksinkertaisesti kemioiden kohtaaminen ja synkkaaminen. Eli samankaltaisuus joltain osin ja sitä tehostava avoimuus, aitous. Mitä sitten en arvosta, niin epäkunnioitus muita ihmisiä kohtaan ja se että ei ole käytöstapoja, ”egoilu” eli esittää jotain mitä ei ole ja pitää itseään jotenkin suurempana kuin onkaan.

    • UUSI

      Kumppanin aitous ja kauneus yhdistettynä kiinnostavaan persoonallisuuteen.
      Yhteinen arvopohja ja mahdollisesti yhteiset kiinnostuksen kohteet.
      Myös kyky olla rauhallinen ja myötätuntoinen. Arvostan harmoniaa ja rehellisyyttä ihmissuhteissa.

      Piirteitä joita en arvosta:

      Itsekeskeisyys: Jos kumppani ei ole kiinnostunut toisesta ja keskittyy vain itseensä.

      Epärehellisyys: Valehtelu tai asioiden pimittäminen.

      Negatiivisuus: Jatkuva valittaminen ja pessimistisyys voivat latistaa tunnelmaa.

      Välinpitämättömyys: Kiinnostuksen puute kumppanin elämästä ja tunteista.

      Arroganssi ja ylemmyydentunto: Jos ihminen kohtelee muita alentuvasti.

    • Anonyymi
      UUSI

      Isot rinnat, näyttävä tyyli. En arvosta itsensä piilottelua, vaan sitä, että nainen asettaa itsensä näytille!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe