Milloin nainen, milloin?

Anonyymi-ap

Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee.
Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä oikea, mutta voitaisiin jo vähän etukäteen nautiskella ajatuksella.
Tämä ei ole toiveajattelua tai fantasiaa, eikä keksitty mielikuvitusjuttu. Molemmat tiedetään se.
Onhan tästä jo irl hidasta pientä näyttöä ...

61

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niin, mitähän tässä kannattaisi tehdä?

      • Anonyymi

        Ap vastaa ...
        Viisasta olisi olla laittamatta, mutta kumpikaan ei varmasti haluaisi olla tässä asiassa viisas. Mieli tekee olla ihan jotain muuta ...


    • Anonyymi

      En uskalla laittaa, kun en tosiaan tiedä odottaako. Pallo on hänellä, joten olisi epäkohteliasta minun laittaa viesti. Jos saisin tähän sellaisen tunnisteen, josta voisin varmistua siitä että olet hän ja tarkoitat minua niin lupaan laittaa

      • Anonyymi

        Ap vastaa ...
        Jos epäilet, en varmaan ole hän. Nainen jolta odotan viestiä tietää, että olen aivan hulluna häneen. Kosketuskin sen kertoo ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        Jos epäilet, en varmaan ole hän. Nainen jolta odotan viestiä tietää, että olen aivan hulluna häneen. Kosketuskin sen kertoo ...

        Kuka kosketti? Sinä vai nainen? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        Jos epäilet, en varmaan ole hän. Nainen jolta odotan viestiä tietää, että olen aivan hulluna häneen. Kosketuskin sen kertoo ...

        Kuka kosketti: nainen vai sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kosketti: nainen vai sinä?

        Ap vastaa ...
        Minä. Mutta hänkin on tullut lähelle ja viipyillen koskettanut kättäni useamman kerran. Tai viaton kosketus on ollut viipyilevä ...


      • Anonyymi

        Sinä ja sun pallos. Olet tainnut heittää väärälle pihalle sen pallon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        Minä. Mutta hänkin on tullut lähelle ja viipyillen koskettanut kättäni useamman kerran. Tai viaton kosketus on ollut viipyilevä ...

        Kyllä, tällaista on ollut... en silti tiedä, oletko kiinnostunut. Joskus annat epäselviä signaaleja, tai ehkä et uskalla olla selkeämpi aikeissasi. Tilannehan on hieman vaikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        Minä. Mutta hänkin on tullut lähelle ja viipyillen koskettanut kättäni useamman kerran. Tai viaton kosketus on ollut viipyilevä ...

        Kyllä, tällaista on ollut. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        Minä. Mutta hänkin on tullut lähelle ja viipyillen koskettanut kättäni useamman kerran. Tai viaton kosketus on ollut viipyilevä ...

        Montako missisippiä laskitko ihan satusetä?


    • Anonyymi

      Tarvitsee yleensä aika varman merkin, että voi viestin suoraan laittaa. En tiedä millä tavalla sen voi ilmaista, mutta keinoja on.

      • Anonyymi

        Ap vastaa ...
        Enempää en voi merkkejä antaa tai selkeämpiä. Nyt päätös on sinun. Haluatko ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        Enempää en voi merkkejä antaa tai selkeämpiä. Nyt päätös on sinun. Haluatko ...

        Mähän vastasin jo kerran tuohon kysymykseen.... 😀😍 -sivusta


    • Anonyymi

      En malta odottaa näkemistäsi ❤️
      Ajatuksissa olet ollut erityisesti tänään koko päivän vaikka muinakin päivinä sinusta haaveillut.
      Olen aivan hulluna sinuun. 😘

      • Anonyymi

        Ap vastaa ...
        Liian pitkä on siitä kun viimeksi nähtiin. Ajattelen sua koko ajan.
        Eikä some korvaa aitoa, ei lähellekään.


      • Anonyymi

        Tänään oli sellainen päivä tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        Liian pitkä on siitä kun viimeksi nähtiin. Ajattelen sua koko ajan.
        Eikä some korvaa aitoa, ei lähellekään.

        Kuinka pitkä aika on siitä kun näit hänet? Tällä viikolla kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli sellainen päivä tosiaan.

        ❤️😘oliko ilmassa telepatiaa? Tunne oli niin vahva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        Liian pitkä on siitä kun viimeksi nähtiin. Ajattelen sua koko ajan.
        Eikä some korvaa aitoa, ei lähellekään.

        Koska näit hänet viimeksi ja missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pitkä aika on siitä kun näit hänet? Tällä viikolla kuitenkin?

        Ap vastaa ...
        Ei nähty tällä viikolla. Ihan liian monta päivää välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️😘oliko ilmassa telepatiaa? Tunne oli niin vahva

        Ap vastaa ...
        Usein ollut telepatiaa, ainakin haluan uskoa niin. Ehkä ihanasti tänäänkin ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska näit hänet viimeksi ja missä?

        Ap vastaa ...
        On siitä jo muutama viikko. Paikkaa en tarkasti kerro, mutta harmi kun en älynnyt sanoa jotain ihanaa. Tilaisuus olisi ollut.


    • Anonyymi

      Totta tämä on. On ihanaa tietää että olet siellä(?)minua varten. Olet minun uljas prinssi ties minkä värisellä ratsullasi. Ehkä minun täytyisi ensin herätä tästä 100 vuotiaasta unestani tähän päivään, että voisin olla parasta sinulle. Meidän aika voisi olla jo...Olen raunioina enkä tästä edisty mihinkään suuntaan, sinnittelen näissä viimeisissä oljenkorsissa ja pienikin väärä ratkaisu niin kaikki romahtaa...

      • Anonyymi

        Ap vastaa ...
        Olen myös täällä niitä hetkiä varten jolloin tarvitset kuuntelijaa ja ystävää. Rakastan ja se on kokonaisvaltaista. Niin hyvinä kuin huonoina hetkinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        Olen myös täällä niitä hetkiä varten jolloin tarvitset kuuntelijaa ja ystävää. Rakastan ja se on kokonaisvaltaista. Niin hyvinä kuin huonoina hetkinä.

        Voi kultainen, apua nyt ymmärrän vielä enemmän😍 Olet komea


    • Anonyymi

      Luulin sen olevan minua varten. Mutta sinä itse kiistät sen. Niin 🤷‍♀️

    • Anonyymi

      En voi lakata ajattelemasta sinua, en tänään, en huomenna, en ikinä❤️Olet niin rakas. Kuolen ikävään 😘

    • Anonyymi

      On hidasta näyttöä. Näyttöä kuitenkin🌸🌞💛

      • Anonyymi

        Ap vastaa ...
        Jokainen pienikin askel yhteiseen suuntaan on enemmän kuin voisi toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        Jokainen pienikin askel yhteiseen suuntaan on enemmän kuin voisi toivoa.

        Ketä kiinnostaa, tuo ap o hamemies!


    • Anonyymi

      Kesän aikana edetty katsellen toisiamme ja jos katseet voisi tappaa, olisimme molemmat jo kuolleita❤️ Nyt vuorostaan ikävä tappaa

    • Anonyymi

      🤔 Onhan tässä jo muuyama vuosi odoteltu


      N- M

      💚

      • Anonyymi

        Ap vastaa ...
        Vuosista todella puhutaan. Muutama on enemmän kuin pari ...


    • Anonyymi

      En tee koskaan aloitteita. Voin ilmaista kiinnostusta, mutta teen sitä monille.

      • Anonyymi

        Harvoin ainakin itelle kolahtaa näin kohdalle joku mies joka vie jalat alta👩‍❤️‍💋‍👨


      • Anonyymi

        Ap vastaa ...
        Kaivattuni ei tee niin kaikille. Tiedän olevani poikkeus ja hänelle erityinen. Samoin kun hän minulle.


    • Anonyymi

      On pientä näyttöä mutta en tiedä että odotat. En voi sitä mistään tietää.

      • Anonyymi

        Apua, luin vasta nyt läpi. Ap ei ole kaivattuni joten peruutan tuon kommenttini. 😁😊 t:22:22


    • Anonyymi

      Onko muita selviä merkkejä kuin katseet ja kosketukset? Stalkannut sun profiilia, tehnyt tikusta asiaa tms?

      • Anonyymi

        Ap vastaa ...
        On. Olen täysin varma, että hän on kiinnostunut. Uskaltaisin jopa sanoa, että myös hänen mielessään on käynyt jotain muutakin kuin pienet hipaisut ...
        Voin kyllä myös paljastaa, että olen hänelle myöntänyt, että olen kiinnostunut hänestä myös romanttisesti, fyysisesti ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        On. Olen täysin varma, että hän on kiinnostunut. Uskaltaisin jopa sanoa, että myös hänen mielessään on käynyt jotain muutakin kuin pienet hipaisut ...
        Voin kyllä myös paljastaa, että olen hänelle myöntänyt, että olen kiinnostunut hänestä myös romanttisesti, fyysisesti ...

        ” Voin kyllä myös paljastaa, että olen hänelle myöntänyt, että olen kiinnostunut hänestä myös romanttisesti, fyysisesti ...” Ja näiden ero on siis esim sinulle mikä, monologia itsesi kanssa pitävä mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap vastaa ...
        On. Olen täysin varma, että hän on kiinnostunut. Uskaltaisin jopa sanoa, että myös hänen mielessään on käynyt jotain muutakin kuin pienet hipaisut ...
        Voin kyllä myös paljastaa, että olen hänelle myöntänyt, että olen kiinnostunut hänestä myös romanttisesti, fyysisesti ...

        Käy osta kaupasta iso kaktus itsees varten, yhtä piikikäs ja paha kuin itte olet!


    • Anonyymi

      Merkitset paljon. Se tekee tästä alusta vaikeaa. Haluisin laittaa kevyesti vaan hei. Mutta mitäpä jos olenkin täysin hakoteillä taas? Olet varattu ja mitä ikinä. Lyyhistyn kappaileksi jälleen.

      • Anonyymi

        Varattuna oleminen ei ole este, toki hidaste, mutta tunteilleen ei voi mitään kun ”se oikea” kävelee vastaan😘🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattuna oleminen ei ole este, toki hidaste, mutta tunteilleen ei voi mitään kun ”se oikea” kävelee vastaan😘🥰

        En mä halua erottaa ketään. :d


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattuna oleminen ei ole este, toki hidaste, mutta tunteilleen ei voi mitään kun ”se oikea” kävelee vastaan😘🥰

        Apllä tuulee taas vintillä! Glose dörren"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä halua erottaa ketään. :d

        Etkä siihen pysty paukapää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä siihen pysty paukapää!!

        On varmasti yksisarvinen aivan totta, ettei näin voi tapahtua ainakaan tämän keskustelupalstan kautta, vaikka kuinka näet vaivaa sen eteen, ertä vatuloit miehen itse kirjoittamia töräyksiä leimaavasti lasten kerhoasi varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti yksisarvinen aivan totta, ettei näin voi tapahtua ainakaan tämän keskustelupalstan kautta, vaikka kuinka näet vaivaa sen eteen, ertä vatuloit miehen itse kirjoittamia töräyksiä leimaavasti lasten kerhoasi varten

        No mutta kerrankos sitä pienen rahvaaanomaisten massapsykoosin saa aikaan


    • Anonyymi

      Miettikää kumppaneitanne. Ero tulee usein ja jälkipyykki.

      • Anonyymi

        Mitä se haittaa jos tunteet hiipuneet ja sitten vastaan tulee jalat alta vievä tyyppi, sellainen johon sydän käy ylikierroksilla eikä tunteilleen mitään voi. Mulla on niin kova ikävä häntä❤️
        🤭


      • Anonyymi

        Miksi sinä saarnaat tätä samaa pskaa päivästä toiseen ??? Varsinkin kun luulet tietäväsi jotain muusta kuin omastasi jos siitäkään !! Toisten elämä ei kuulu sinulle !! Tajua se !!


    • Anonyymi

      Niinkö tunnet

      • Anonyymi

        Kkysytkö toisen puolesta, etkä ole edes nainen?


    • Anonyymi

      Kenelle mies kirjottelet ? Ja miksi petät puolisoasi tällä palstalla ? Miksi elät tuolla tavalla ? Surullista kaikille ja aika monelle lähipiirissäsi.

      • Anonyymi

        Niin. Oletko todella suhteessa


      • Anonyymi

        Miksi sinä saarnaat tätä samaa pskaa päivästä toiseen ??? Varsinkin kun luulet tietäväsi jotain muusta kuin omastasi jos siitäkään !! Toisten elämä ei kuulu sinulle !! Tajua se !! Miten voi olla ihmisen pää noin sekaisin että luulee kirjoittavansa jollekin tutulleen. Hölmö !!!!


    • Anonyymi

      Sydämeni riemuitsee Herrasta,
      Herra nostaa minun pääni pystyyn.
      Minä voin rohkeasti vastata vihollisilleni,
      sinun avustasi minä iloitsen.

    • Anonyymi

      Ap jatkaa ...
      Turhaapa tänne on kirjoittaa, kun asiallisiin viesteihin saa vastauksiksi näitä samoja jankutuksia milloin mieheksiluulijoista, mitä sekin sitten on ja syytöksistä yksinpuhelusta.
      Kiitos kuitenkin kaikille kivoille vastaajille, joilla tilanne se, että kaipuu tuo tänne palstalle. Meitä on monta jonka sydän kaipaa toisen luo.
      Ehkä oma kaipaukseni kohde eksyy joskus täällä käymään ja lukee kirjoitukseni. Saisi varmistusta siitä, että kaipaan häntä. Rohkaistuisi laittamaan viestin ja avaamaan uuden lehden elämässään.
      Mukavaa ja värikästä syksyä kaikille.

    • Anonyymi

      Pusipusi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe