Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Linuksista huokuu ultra-toimimattomuus!

Anonyymi-ap

Vaikka joku täällä väittää muuta. Sen on kokemus osoittanut, ei tahdo toimia oikein mikään, eikä varsinkaan mikään järkevä ohjelma tai lisälaite.

27

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joko sä kerrot mitä ne toimimattomuudet on vai onko tämä taas turhaa länkytystä?

      • Anonyymi

        Vilkaiset hieman palstoja, joissa itse trollaat yöt-päivät, huomaat kyllä itsekin. Tila loppuu kesken, jos tähän yritän niitä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilkaiset hieman palstoja, joissa itse trollaat yöt-päivät, huomaat kyllä itsekin. Tila loppuu kesken, jos tähän yritän niitä kirjoittaa.

        Te windowshihuthan täällä päivystätte 24/7, milloin te muuten oikein nukutte kun yötä päivää täällä trollaatte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te windowshihuthan täällä päivystätte 24/7, milloin te muuten oikein nukutte kun yötä päivää täällä trollaatte?

        Me normaalit Windows Herrasmiehet emme todellakaan trollaa sen enempää päivällä kuin yölläkään. Sen 'harrastuksen' olemme jättäneet suosiolla teikäläisille tubutinpojille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me normaalit Windows Herrasmiehet emme todellakaan trollaa sen enempää päivällä kuin yölläkään. Sen 'harrastuksen' olemme jättäneet suosiolla teikäläisille tubutinpojille!

        Siis nimenomaan TE täällä trollaatte yötä päivää, te olette kuin venäläiset jotka valehtelee koko ajan eikä myönnä mitään syitä itsessään vaan kaikki on aina muiden syytä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nimenomaan TE täällä trollaatte yötä päivää, te olette kuin venäläiset jotka valehtelee koko ajan eikä myönnä mitään syitä itsessään vaan kaikki on aina muiden syytä!

        Linuks perustuu valheeseen - Windows totuuteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linuks perustuu valheeseen - Windows totuuteen!

        Linux EI perustu valheeseen vaan Windows perustuu valheeseen, Linux perustuu totuuteen joten siinäkin taas huomataan että valehtelette te windowshihut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linux EI perustu valheeseen vaan Windows perustuu valheeseen, Linux perustuu totuuteen joten siinäkin taas huomataan että valehtelette te windowshihut!

        Linuks perustuu 0,01% huutelijoihin, joista sitten koostuukin koko linuks-yhteisö.


      • Anonyymi

        "joko sä kerrot mitä ne toimimattomuudet on vai onko tämä taas turhaa länkytystä?"

        Vuosikausia on näistä ongelmista kerrottu ja nyt hihhuli vaatii taas uudelleen nimeämään. Kuka noita jaksaa enää luettelemaan, katso itse vanhoista viesteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "joko sä kerrot mitä ne toimimattomuudet on vai onko tämä taas turhaa länkytystä?"

        Vuosikausia on näistä ongelmista kerrottu ja nyt hihhuli vaatii taas uudelleen nimeämään. Kuka noita jaksaa enää luettelemaan, katso itse vanhoista viesteistä.

        Kuuluu linuks harrastukseeen. Odotetaan, jotta ihmiset unohtaa ja sitten taas vaaditaan lisä todisteita. Onhan siinä melkoinen työ selailla vanhoja linkkeja taas esille.


    • Anonyymi

      Sinä puhut pelkkää paskaa, linuxit EI ole toimimattomia! Nimimerkillä oikeasti kokemusta on, sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta linuxeista ja silti väität tollasta paskaa!

      • Anonyymi

        Ainakin kymmenestä eri jakelusta on kokemus, puhun kokemuksen syvällä äänenpainolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin kymmenestä eri jakelusta on kokemus, puhun kokemuksen syvällä äänenpainolla!

        En usko että sulla on mukamas kymmenestä eri jakelusta kokemusta, tai sitten olet vain kädetön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että sulla on mukamas kymmenestä eri jakelusta kokemusta, tai sitten olet vain kädetön!

        Kädet minulla on ja kokemustakin yllin kyllin, mutta linukseja en tahdo saada toimimaan millään.
        Puutelistasta tulisi aivan liian pitkä tänne kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kädet minulla on ja kokemustakin yllin kyllin, mutta linukseja en tahdo saada toimimaan millään.
        Puutelistasta tulisi aivan liian pitkä tänne kirjoittaa.

        Juu, kannattaa lopettaa moisen kurttauksen selvittely. Siihen menee ikä ja terveys. Windows tulille ja kaikki pelaa moittettomasti.


    • Anonyymi

      Onhan se melkoista näpräämistä niiden ongelmien kanssa, mutta onhan se myös ilmainen, jos ei hajonneita komponentteja lasketa tai lisälaitteiden uusimisia.

      • Anonyymi

        Linux EI hajota komponentteja tai lisälaitteita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linux EI hajota komponentteja tai lisälaitteita!

        Eikö? On nimittäin kuuluisa juuri niistä! Mitähän linuks EI OLISI poksauttanut tietokoneen sisältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö? On nimittäin kuuluisa juuri niistä! Mitähän linuks EI OLISI poksauttanut tietokoneen sisältä.

        Ei ole minultakaan linux hajottanut yhden ainuttakaan konetta tai komponenttia joten paskaa puhut!


    • Anonyymi

      Joo ja tahtoo tulla BSoD:(

    • Anonyymi

      Taitaa kyse olla enemmänkin ultra-osaamattomuudesta, phuhahah ='D

    • Anonyymi

      Minusta jokaisessa käyttöjärjestelmässä on hyvät ja huonot puolensa ja jokainen soveltuu tiettyyn asioihin paremmin ja tiettyihin huonommin. Minusta on vain typerää sanoa jotakin huonoksi/paskaksi jos ei ole varaa tai mahdollisuutta käyttää/kokeilla, tai jos ei vaan osaa. Muistan kun pienempänä naapuri sanoi peliä paskaksi koska oli kateellinen kun ei itse sitä omistanut. Tai koska ei vain itse osannut pelata tai tajunnut ideaa. Itse tykkään käyttää Linuxia pääkäyttiksenä, Windowsia kakkoskoneella ja nyt Maccia testimielessä.

    • Anonyymi

      Pitää olla todella häiriintynyt tapaus, että mihinkään linuxeihin koskee pitkällä tikullakaan, paitsi ehkä palvelinkäytössä.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse käyttää windowsia edes sille koodaamiseen:
        https://www.youtube.com/watch?v=3-yw-aD8CTI
        video "Cross Compiling for Windows on Linux Tutorial"
        Tämä käyttää mingw:tä apuna, mutta yhtä hyvin voi käyttää wine:n kautta tullutta koodia, jolloin pitäisi pystyä tuottamaan win-11 yhteensopivaa koodia.


    • Anonyymi

      Mulla ainakin toimii kaikki tarvittava tässä Mintissä :)

      • Anonyymi

        Samat sanat, mutta minullapa onkin Windows. . . . . . . . . enpäs kerrokaan mikä numero.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe