Linuksista huokuu ultra-toimimattomuus!

Anonyymi-ap

Vaikka joku täällä väittää muuta. Sen on kokemus osoittanut, ei tahdo toimia oikein mikään, eikä varsinkaan mikään järkevä ohjelma tai lisälaite.

39

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joko sä kerrot mitä ne toimimattomuudet on vai onko tämä taas turhaa länkytystä?

• Anonyymi

Vilkaiset hieman palstoja, joissa itse trollaat yöt-päivät, huomaat kyllä itsekin. Tila loppuu kesken, jos tähän yritän niitä kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilkaiset hieman palstoja, joissa itse trollaat yöt-päivät, huomaat kyllä itsekin. Tila loppuu kesken, jos tähän yritän niitä kirjoittaa.

Te windowshihuthan täällä päivystätte 24/7, milloin te muuten oikein nukutte kun yötä päivää täällä trollaatte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te windowshihuthan täällä päivystätte 24/7, milloin te muuten oikein nukutte kun yötä päivää täällä trollaatte?

Me normaalit Windows Herrasmiehet emme todellakaan trollaa sen enempää päivällä kuin yölläkään. Sen 'harrastuksen' olemme jättäneet suosiolla teikäläisille tubutinpojille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me normaalit Windows Herrasmiehet emme todellakaan trollaa sen enempää päivällä kuin yölläkään. Sen 'harrastuksen' olemme jättäneet suosiolla teikäläisille tubutinpojille!

Siis nimenomaan TE täällä trollaatte yötä päivää, te olette kuin venäläiset jotka valehtelee koko ajan eikä myönnä mitään syitä itsessään vaan kaikki on aina muiden syytä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis nimenomaan TE täällä trollaatte yötä päivää, te olette kuin venäläiset jotka valehtelee koko ajan eikä myönnä mitään syitä itsessään vaan kaikki on aina muiden syytä!

Linuks perustuu valheeseen - Windows totuuteen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linuks perustuu valheeseen - Windows totuuteen!

Linux EI perustu valheeseen vaan Windows perustuu valheeseen, Linux perustuu totuuteen joten siinäkin taas huomataan että valehtelette te windowshihut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linux EI perustu valheeseen vaan Windows perustuu valheeseen, Linux perustuu totuuteen joten siinäkin taas huomataan että valehtelette te windowshihut!

Linuks perustuu 0,01% huutelijoihin, joista sitten koostuukin koko linuks-yhteisö.

• Anonyymi

"joko sä kerrot mitä ne toimimattomuudet on vai onko tämä taas turhaa länkytystä?"

Vuosikausia on näistä ongelmista kerrottu ja nyt hihhuli vaatii taas uudelleen nimeämään. Kuka noita jaksaa enää luettelemaan, katso itse vanhoista viesteistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"joko sä kerrot mitä ne toimimattomuudet on vai onko tämä taas turhaa länkytystä?"

Vuosikausia on näistä ongelmista kerrottu ja nyt hihhuli vaatii taas uudelleen nimeämään. Kuka noita jaksaa enää luettelemaan, katso itse vanhoista viesteistä.

Kuuluu linuks harrastukseeen. Odotetaan, jotta ihmiset unohtaa ja sitten taas vaaditaan lisä todisteita. Onhan siinä melkoinen työ selailla vanhoja linkkeja taas esille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linuks perustuu 0,01% huutelijoihin, joista sitten koostuukin koko linuks-yhteisö.

Linuxien käyttäjiä on HUOMATTAVASTI ENEMMÄN Kuin tuo ITSEKEKSIMÄSI 0,01% ja tästä on sulle monet kerrat esitetty todisteitakin!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mitään ongelmia linuxien kanssa EI OLE vaan kaikki ongelmat on keksittyjä juttuja jotta saadaan mollattua hyvää käyttöjärjestelmää!!

• Anonyymi

Sinä puhut pelkkää paskaa, linuxit EI ole toimimattomia! Nimimerkillä oikeasti kokemusta on, sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta linuxeista ja silti väität tollasta paskaa!

• Anonyymi

Ainakin kymmenestä eri jakelusta on kokemus, puhun kokemuksen syvällä äänenpainolla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin kymmenestä eri jakelusta on kokemus, puhun kokemuksen syvällä äänenpainolla!

En usko että sulla on mukamas kymmenestä eri jakelusta kokemusta, tai sitten olet vain kädetön!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että sulla on mukamas kymmenestä eri jakelusta kokemusta, tai sitten olet vain kädetön!

Kädet minulla on ja kokemustakin yllin kyllin, mutta linukseja en tahdo saada toimimaan millään.
        Puutelistasta tulisi aivan liian pitkä tänne kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kädet minulla on ja kokemustakin yllin kyllin, mutta linukseja en tahdo saada toimimaan millään.
        Puutelistasta tulisi aivan liian pitkä tänne kirjoittaa.

Juu, kannattaa lopettaa moisen kurttauksen selvittely. Siihen menee ikä ja terveys. Windows tulille ja kaikki pelaa moittettomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kannattaa lopettaa moisen kurttauksen selvittely. Siihen menee ikä ja terveys. Windows tulille ja kaikki pelaa moittettomasti.

Linux ei ole mikään kurttaus, vaan itse olet! Ja windowsin kanssa EI TODELLAKAAN pelaa moitteettomasti!

• Anonyymi

Onhan se melkoista näpräämistä niiden ongelmien kanssa, mutta onhan se myös ilmainen, jos ei hajonneita komponentteja lasketa tai lisälaitteiden uusimisia.

• Anonyymi

Linux EI hajota komponentteja tai lisälaitteita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linux EI hajota komponentteja tai lisälaitteita!

Eikö? On nimittäin kuuluisa juuri niistä! Mitähän linuks EI OLISI poksauttanut tietokoneen sisältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö? On nimittäin kuuluisa juuri niistä! Mitähän linuks EI OLISI poksauttanut tietokoneen sisältä.

Ei ole minultakaan linux hajottanut yhden ainuttakaan konetta tai komponenttia joten paskaa puhut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minultakaan linux hajottanut yhden ainuttakaan konetta tai komponenttia joten paskaa puhut!

On hajonnut mutta et uskalla tunnustaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hajonnut mutta et uskalla tunnustaa.

EI ole hajonnut! En kai muuten käyttäisi linuxia jos linux hajottaisi laitteita? Eli oletko ihan tyhmä?

• Anonyymi

Joo ja tahtoo tulla BSoD:(

• Anonyymi

Taitaa kyse olla enemmänkin ultra-osaamattomuudesta, phuhahah ='D

• Anonyymi

Minusta jokaisessa käyttöjärjestelmässä on hyvät ja huonot puolensa ja jokainen soveltuu tiettyyn asioihin paremmin ja tiettyihin huonommin. Minusta on vain typerää sanoa jotakin huonoksi/paskaksi jos ei ole varaa tai mahdollisuutta käyttää/kokeilla, tai jos ei vaan osaa. Muistan kun pienempänä naapuri sanoi peliä paskaksi koska oli kateellinen kun ei itse sitä omistanut. Tai koska ei vain itse osannut pelata tai tajunnut ideaa. Itse tykkään käyttää Linuxia pääkäyttiksenä, Windowsia kakkoskoneella ja nyt Maccia testimielessä.

• Anonyymi

Pitää olla todella häiriintynyt tapaus, että mihinkään linuxeihin koskee pitkällä tikullakaan, paitsi ehkä palvelinkäytössä.

• Anonyymi

Ei tarvitse käyttää windowsia edes sille koodaamiseen:
        https://www.youtube.com/watch?v=3-yw-aD8CTI
        video "Cross Compiling for Windows on Linux Tutorial"
        Tämä käyttää mingw:tä apuna, mutta yhtä hyvin voi käyttää wine:n kautta tullutta koodia, jolloin pitäisi pystyä tuottamaan win-11 yhteensopivaa koodia.

• Anonyymi

Mulla ainakin toimii kaikki tarvittava tässä Mintissä :)

• Anonyymi

Samat sanat, mutta minullapa onkin Windows. . . . . . . . . enpäs kerrokaan mikä numero.

• Anonyymi

Linuks-huutelijat vaativat kovaan äänensävyyn todisteita linuksin lukuisista eri toimimattomuuksista.

Mutta minäpäs vaadin seltystä sille, miksi linuksia ei käytetä juuri ollenkaan tietokoneissa, vaikka se on ilmainen? Luulisi sen kelpaavan ihmisille, jos se olisi niinkin erinomainen kuin mitä hihhulit väittävät.

Mutta kun ei niin ei - toimimattomuudet hyppivät silmille koko ajan. Jo niiden pelkkä luetteleminen veisi aikaa ja tila ei yksinkertaisesti riittäisi tähän!

• Anonyymi

Kyllä linuxeja käytetään paljon ja monissakin koneissa ja sen lisäksi kaikki supertietokoneet sekä lähes kaikki netin serverit pyörii linuxeilla! Myös työpöytäkoneissa käytetään paljon linuxia! Eikä ole mitään hihhuleita, paitsi teidän windowsleirissä!

Eikä linuxissa ole mitään toimimattomuuksia, et ole sinäkään esittänyt yhtäkään toimimattomuutta, pelkkää paskanjauhantaa vaan sultakin tulee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä linuxeja käytetään paljon ja monissakin koneissa ja sen lisäksi kaikki supertietokoneet sekä lähes kaikki netin serverit pyörii linuxeilla! Myös työpöytäkoneissa käytetään paljon linuxia! Eikä ole mitään hihhuleita, paitsi teidän windowsleirissä!

Eikä linuxissa ole mitään toimimattomuuksia, et ole sinäkään esittänyt yhtäkään toimimattomuutta, pelkkää paskanjauhantaa vaan sultakin tulee!

Supertietokoneet. Niissä käytetään linkkuraa ainoastaan siksi kun ei ole vaihtoehtoja. Microsoftia ei kiinnosta tehdä Windowsia supertietokoneille koska niistä saisi vain kourallisen lisenssimaksuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei edes Microsoft luota Windowsiin palveluissaan

https://en.wikipedia.org/wiki/Azure_Linux

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Supertietokoneet. Niissä käytetään linkkuraa ainoastaan siksi kun ei ole vaihtoehtoja. Microsoftia ei kiinnosta tehdä Windowsia supertietokoneille koska niistä saisi vain kourallisen lisenssimaksuja.

Linux EI OLE mikään v*tun linkkura, itse olet linkkura! JA myös servereissä käytetään linuxeja, samoin myös pöytäkoneissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linux EI OLE mikään v*tun linkkura, itse olet linkkura! JA myös servereissä käytetään linuxeja, samoin myös pöytäkoneissa!

Linux on v*tun linkkura, linkura ja karmea kurttaus. Sitä käytetään valitettavasti servereissä ja jotkut häiriintyneimmät jopa pöytäkoneissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linux on v*tun linkkura, linkura ja karmea kurttaus. Sitä käytetään valitettavasti servereissä ja jotkut häiriintyneimmät jopa pöytäkoneissa!

Linux EI OLE mikään linkkura, ei linkura eikä myöskään karmea kurttaus!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linux EI OLE mikään linkkura, ei linkura eikä myöskään karmea kurttaus!!

on se semmoinen plöräys

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8318
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4911
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3162
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2859
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2816
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      50
      2791
    Aihe