Laukaan satamaan ollaan pystyttämässä isoa paraatilavaa. Kunnanjohtaja ilmoittaa , että Uurainen, Hankasalmi ja Toivakka liitetään Laukaaseen!!!!!
Hankasalmi vallattu!
Anonyymi-ap
12
510
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin ja mihin aikaan tilaisuus on
- Anonyymi
15.00
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15.00
Öööö...kehari
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18066812L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Oliko paljon väkeä paikalla? Itse en ehtinyt.
- Anonyymi
4200
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4200
Hyvä määrä!
- Anonyymi
Hankasalmen patriootit, jumalauta,takaisin linjaan ,kukaan ei saa poistua linjasta..
- Anonyymi
Hej. Jag är svenskspråkig, hur ska jag komma med?
- Anonyymi
den första du måste slikka kuk en vecka, sen du måste tar kuk i trumpa och sen kan vi sprata mer, förstår du..
- Anonyymi
Hankasalmi antautui tänä aamuna
- Anonyymi
Melkoista on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1371905Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3011641- 801489
- 871483
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711071- 631031
- 221017