Laukaan satamaan ollaan pystyttämässä isoa paraatilavaa. Kunnanjohtaja ilmoittaa , että Uurainen, Hankasalmi ja Toivakka liitetään Laukaaseen!!!!!
Vastaukset 12
- Anonyymi
Milloin ja mihin aikaan tilaisuus on
- Anonyymi
15.00
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15.00
Öööö...kehari
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18066812L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Oliko paljon väkeä paikalla? Itse en ehtinyt.
- Anonyymi
4200
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4200
Hyvä määrä!
- Anonyymi
Hankasalmen patriootit, jumalauta,takaisin linjaan ,kukaan ei saa poistua linjasta..
- Anonyymi
Hej. Jag är svenskspråkig, hur ska jag komma med?
- Anonyymi
den första du måste slikka kuk en vecka, sen du måste tar kuk i trumpa och sen kan vi sprata mer, förstår du..
- Anonyymi
Hankasalmi antautui tänä aamuna
- Anonyymi
Melkoista on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1051198Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85922Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75737Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34652- 59630
- 42592
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30565