Kuluttaja-asiamies on päivittänyt Hyvä perintätapa kuluttajaperinnässä -suositustaan vastaamaan tämän päivän lainsäädäntöä.
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tietoa-ja-ohjeita-yrityksille/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/hyva-perintatapa-kuluttajaperinnassa/
Hyvää perintätapaa edellyttää jo perintälain 4. pykälä.
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990513#P4
Hyvä perintätapa
9
935
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ropo Capital perintäfirma ei ainakaan noudata hyviä perintätapoja. Ropolle on ulkoistettu monia virallisia laskutuksia, sähköstä jätelaskuihin, terkkarista kuntien ja valtion saataviin.
Ropo on saanut monia huomautuksia vääristä laskutuksista, huonosta asiakaspalvelusta ja joustamattomasta tavasta hoitaa laskutusten perintä. Netissä paljon faktaa.- Anonyymi00008
Jos itse noudattaa hyvää maksutapaa, niin ei tarvitse perintätoimistoista välittää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos itse noudattaa hyvää maksutapaa, niin ei tarvitse perintätoimistoista välittää.
Kiitos näsäviisaasta kommentistasi taas kerran!
Äitisi on varmaan nyt sinusta ylpeä. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiitos näsäviisaasta kommentistasi taas kerran!
Äitisi on varmaan nyt sinusta ylpeä.En tiedä äidistä. Joutui muutama vuosi sitten ulosottoon, jolloin minä ja muu suku katkaisi häneen kaikki yhteydet häpeän takia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
En tiedä äidistä. Joutui muutama vuosi sitten ulosottoon, jolloin minä ja muu suku katkaisi häneen kaikki yhteydet häpeän takia.
Äiti parka. Näitä edellä olevan kaltaisia toksisia lapsia on nykyään paljon. Olisi ollut parempi jättää synnyttämättä tuollaiset lierot.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Äiti parka. Näitä edellä olevan kaltaisia toksisia lapsia on nykyään paljon. Olisi ollut parempi jättää synnyttämättä tuollaiset lierot.
Eli nyt aloit puhumaan minun isovanhemmistani.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli nyt aloit puhumaan minun isovanhemmistani.
Mummosi siis synnytti sinut. Noh, en ihmettele sitten enää mitään. Hyvää päivänjatkoa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mummosi siis synnytti sinut. Noh, en ihmettele sitten enää mitään. Hyvää päivänjatkoa.
Ei, keskustelu taitaa olla sinulle ihan yhtä vaikea seurata, kuin rehellinen talouden ylläpito.
- Anonyymi00006
Paras perintä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361302
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 45557