Kuluttaja-asiamies on päivittänyt Hyvä perintätapa kuluttajaperinnässä -suositustaan vastaamaan tämän päivän lainsäädäntöä.
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tietoa-ja-ohjeita-yrityksille/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/hyva-perintatapa-kuluttajaperinnassa/
Hyvää perintätapaa edellyttää jo perintälain 4. pykälä.
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990513#P4
Hyvä perintätapa
9
931
Vastaukset
- Anonyymi
Ropo Capital perintäfirma ei ainakaan noudata hyviä perintätapoja. Ropolle on ulkoistettu monia virallisia laskutuksia, sähköstä jätelaskuihin, terkkarista kuntien ja valtion saataviin.
Ropo on saanut monia huomautuksia vääristä laskutuksista, huonosta asiakaspalvelusta ja joustamattomasta tavasta hoitaa laskutusten perintä. Netissä paljon faktaa.- Anonyymi00008
Jos itse noudattaa hyvää maksutapaa, niin ei tarvitse perintätoimistoista välittää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos itse noudattaa hyvää maksutapaa, niin ei tarvitse perintätoimistoista välittää.
Kiitos näsäviisaasta kommentistasi taas kerran!
Äitisi on varmaan nyt sinusta ylpeä. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kiitos näsäviisaasta kommentistasi taas kerran!
Äitisi on varmaan nyt sinusta ylpeä.En tiedä äidistä. Joutui muutama vuosi sitten ulosottoon, jolloin minä ja muu suku katkaisi häneen kaikki yhteydet häpeän takia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
En tiedä äidistä. Joutui muutama vuosi sitten ulosottoon, jolloin minä ja muu suku katkaisi häneen kaikki yhteydet häpeän takia.
Äiti parka. Näitä edellä olevan kaltaisia toksisia lapsia on nykyään paljon. Olisi ollut parempi jättää synnyttämättä tuollaiset lierot.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Äiti parka. Näitä edellä olevan kaltaisia toksisia lapsia on nykyään paljon. Olisi ollut parempi jättää synnyttämättä tuollaiset lierot.
Eli nyt aloit puhumaan minun isovanhemmistani.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli nyt aloit puhumaan minun isovanhemmistani.
Mummosi siis synnytti sinut. Noh, en ihmettele sitten enää mitään. Hyvää päivänjatkoa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mummosi siis synnytti sinut. Noh, en ihmettele sitten enää mitään. Hyvää päivänjatkoa.
Ei, keskustelu taitaa olla sinulle ihan yhtä vaikea seurata, kuin rehellinen talouden ylläpito.
- Anonyymi00006
Paras perintä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361270
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14570
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27546Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25531Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30516- 24491
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471