On meidän luokal yks poika mut en oo vrm ooks mä ihastunu. Voisin olla sen kaa mut sillee en. Mun kaverit sano et ne teki snäpis fake käyttäjän jol on melko sama nimi ku mul ja laittoi sille viestii et alax ja jotai mut si se sano et säkit oot kaunis ja et pitää tutustuu mut sit voitais olla yhes mut en tiiä uskonko kosk juu. Rasittaa ihan sikana ku en tiiä oonko ihastunu vai enn se äijä on kyl mua aika paljo lyhyempi mut ihsm auttakaa
Oonko ees ihastunu
Anonyymi-ap
6
387
Vastaukset
- Anonyymi
Ainii joo ja en uskalla puhuu sille
- Anonyymi
Ja siis mä oon tyttö ja se poika koska en oo Le***
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
no mee vaan sanoo sille alax ja jos se sanoo ei nii sano et te pelasitte kavereiden kaa totuutta ja tehtävää ja se tuli sun tehtäväks
- Anonyymi
Ei älä kysy alax
- Anonyymi
Tuo oli kyllä hyvä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815