Polttoaine pitää saada saada tankista eteenpäin ja riittävällä tuotolla ja paineella. Siellä on sähkömoottori ja pumppu.
Kun ostan auton jossa vikaa ja tiedän että pumppu ei enää jaksa pyöriä. Ihmetyttää että myyjällä ei ole tullut mieleen bensapumppua. Se on kulutusosa joka ei pysy kunnossa loputtomasti. Todennäköisesti suurin osa autoja huoltavista firmoista vaihtaa ensin muita osia koska eivät osaa todeta missä vika kun rytkymällä pyörii tai tai vaatii useita starttauksia. Lopulta auto starttaa mutta ei käynnisty koska ei tule polttoainetta, yleensä pumppu ei pidä mitään ääntäkään enää.
Itse pystyn testaamaan sen ottama virran ja tuoton sekä vertaamaan 25€ toimimaan pumppuun.
2 kpl huippukuntoisia vw golf 4 bensa autoja ostanut joissa alkuperäiselle pumpulle ne tunnin täyteen. Myöskään mitään "koodeja" tai valoja ei jää tälläisessä muistiin.
Toinen asia on pakokaasun kierrätys. Jos ei koskaan puhdista egr putkea, egr, kaasu läppää ja ajaa niin jossakin vaiheessa on vikavalo, nykiminen edessä. Sitten alkaa osien turha vaihto, ehjien osien.
Mutta jos puhdistaa vaikkapa 100 000km välein niin ei tule. Ja 400 000km voi ajella helposti alkuperäisillä osilla.
Jos ei käynnisty, sammuu
Anonyymi-ap
1
256
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486318Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki734353- 483915
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213276- 1972990
- 402712
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132579törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202556- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508