Unkari on ajautumassa Venäjän juoksupojaksi ja ainakin minä laitan maan boikottiin. Olen käynyt Unkarissa useita kertoja ja nyt saa minun puolestani olla.
Unkari saa EU:lta valtavat määrät rahaa joka vuosi, suomalaisetkin siis maksavat. Tässä tilanteessa en voi kuvitella vieväni rahaa sinne.
Unkari boikottiin
9
483
Vastaukset
- Anonyymi
Älä osta mitään unkarilaista tuotetta on hyvä neuvo!
- Anonyymi
Suomi on Unkarin isosisko. Vaikka heidän Orban pelleilee niin silti Unkari on ihan hyvä maa
- Anonyymi
Ja patkan maljat yäk.
- Anonyymi
Ei kai sukulaiskansa unkkaria pudä dissata😆😵💫
- Anonyymi
Terve menoa Brysseliin tai Pariisiin sitten. Varo vaan ettet tule uuseurooppalaisten viriilien nuorukaisten ryöstämäksi tai joudu kokemaan muitakaan pelihetkiä heidän kanssaan ;)
- Anonyymi
Kai joka eu malla saa olla omat mielipiteet Tai sit eu on pahempi kuin venäjä
- Anonyymi
boikotti niin kauan kun demokratia palaa .
- Anonyymi
Eu. ssa ei edes äänestetä johtajista..Neuvostoliitto on ja käy samalla tavoin !
- Anonyymi
unkari sentään pitää kansalaisten puolta mutta suomi ei välitä omasta kansasta vaan ukraina ompi parempi. Nuori kukon poika vaan seissaa ympäri maalimaa tuhlaa suomen varoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080