Unkari on ajautumassa Venäjän juoksupojaksi ja ainakin minä laitan maan boikottiin. Olen käynyt Unkarissa useita kertoja ja nyt saa minun puolestani olla.
Unkari saa EU:lta valtavat määrät rahaa joka vuosi, suomalaisetkin siis maksavat. Tässä tilanteessa en voi kuvitella vieväni rahaa sinne.
Unkari boikottiin
Anonyymi-ap
7
330
Vastaukset
- Anonyymi
Älä osta mitään unkarilaista tuotetta on hyvä neuvo!
- Anonyymi
Suomi on Unkarin isosisko. Vaikka heidän Orban pelleilee niin silti Unkari on ihan hyvä maa
- Anonyymi
Ja patkan maljat yäk.
- Anonyymi
Ei kai sukulaiskansa unkkaria pudä dissata😆😵💫
- Anonyymi
Terve menoa Brysseliin tai Pariisiin sitten. Varo vaan ettet tule uuseurooppalaisten viriilien nuorukaisten ryöstämäksi tai joudu kokemaan muitakaan pelihetkiä heidän kanssaan ;)
- Anonyymi
Kai joka eu malla saa olla omat mielipiteet Tai sit eu on pahempi kuin venäjä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3142861Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä552640- 1201712
- 1181430
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301275PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1481234- 691090
- 741079
- 701020