Unkari on ajautumassa Venäjän juoksupojaksi ja ainakin minä laitan maan boikottiin. Olen käynyt Unkarissa useita kertoja ja nyt saa minun puolestani olla.
Unkari saa EU:lta valtavat määrät rahaa joka vuosi, suomalaisetkin siis maksavat. Tässä tilanteessa en voi kuvitella vieväni rahaa sinne.
Unkari boikottiin
24
854
Vastaukset
- Anonyymi
Älä osta mitään unkarilaista tuotetta on hyvä neuvo!
- Anonyymi
Suomi on Unkarin isosisko. Vaikka heidän Orban pelleilee niin silti Unkari on ihan hyvä maa
- Anonyymi
Ja patkan maljat yäk.
- Anonyymi
Ei kai sukulaiskansa unkkaria pudä dissata😆😵💫
- Anonyymi
Terve menoa Brysseliin tai Pariisiin sitten. Varo vaan ettet tule uuseurooppalaisten viriilien nuorukaisten ryöstämäksi tai joudu kokemaan muitakaan pelihetkiä heidän kanssaan ;)
- Anonyymi
Kai joka eu malla saa olla omat mielipiteet Tai sit eu on pahempi kuin venäjä
- Anonyymi00017
EU on paljon pahempi kuin Venäjä
- Anonyymi
boikotti niin kauan kun demokratia palaa .
- Anonyymi
Eu. ssa ei edes äänestetä johtajista..Neuvostoliitto on ja käy samalla tavoin !
- Anonyymi00022
Hyvä että joku uskaltaa sanoa totuuden EU on yhtä kuin vankila
- Anonyymi
unkari sentään pitää kansalaisten puolta mutta suomi ei välitä omasta kansasta vaan ukraina ompi parempi. Nuori kukon poika vaan seissaa ympäri maalimaa tuhlaa suomen varoja
- Anonyymi00015
Niin totta puhut toivittavasti muutkin viisastuu
- Anonyymi00018
Kyllä totta puhut
- Anonyymi00012
Pitäisikö EU:sta potkaista Unkari ulos ja ottaa Ukraina ottaa sisään?
- Anonyymi00019
Ukraina osaa kyllä muutenkin viedä Suomea 6/0 Zeleneskyn on siinä mestari
- Anonyymi00013
Minä päinvastoin entistä enemmän hehkutan kunnes EU ja Ukrainalaiset paskat lähtee
- Anonyymi00014
Suomi on Ukrainan juoksupoika
- Anonyymi00016
Niin ja Ukraina saa Suomen kaikki rahat
- Anonyymi00020
Se on jo ajautunut.
Oppositio vaan valtaan Unkarissa, pieni toive että veljeily vihollisen kanssa loppuu ja Unkari palaa Eurooppalaiseen yhteisöön, mihin se ehdottomasti kuuluu.
Ja nykyinen johti vankilaan maanpetoksesta. - Anonyymi00021
Unkari ainoa Eu maa joka osaa eikä nuole muita...säälittää Suomi ja Stubb
- Anonyymi00023
Niin ja Suomi on EU ja Ukrainalaisen juoksu poika
- Anonyymi00024
Tässä odotellaan, että Orban häviää vaalit niin päästäisiin taas Budapestissa käymään.
- Anonyymi00025
Sama täällä. Yli kymmenen kertaa käynyt ENNEN Orbània ja pian taas mennään.
- Anonyymi00026
Nyt se on EU juoksu piika
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473