Nyt kun olen 70-vuotias aloin muistella sitä kun minä ja kaverini Ismo naamioiduttiin miehiksi ja ostettiin salaa dynamiittia kaupasta. Sen jälkeen otettiin pihalta kaljatölkki ja laitettiin se täyteen räjähdettä. Sitten me menimme vessaan ja pudotimme räjähdetölkin vessanpönttöön. Ismo sytytti sen ja juoksimme äkkiä pois. Ja sitten räjähti. Räjähdyksessä kuoli yli kymmenen ihmistä joista kolme oli opettajia. Pian sen jälkeen rehtori sai minut kiinni ja pakotti korjaamaan vessanpöntön. Olin toisella luokalla se oli vuonna 1961.
mursu
aloin tässä muistella sitä että miten korjasin koulun vessanpöntön
Anonyymi-ap
3
767
Vastaukset
- Anonyymi
Teitte oikein
- Anonyymi
Jep
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704