RESTONOMIT

Resta

Paljonko tienaatte kuukaudessa?
Ravintola-ala, vai joku muu?

9

12862

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen restonomi

Yleensä n. 1200 - 1300 e/kk mahdolliset bonukset

• palkka!!!

Siis ton verran ja ylikin jää käteen kuukaudessa, vaikka en aina opiskelun takia pysty tekemään edes täysiä kuukausia.

Ja restonomiksi opiskelen, työelämässä ollut jo hetken aikaa :)

Kun valmistun, luen itselleni muun ammatin, tuolla palkkatasolla ei kannata työpaikkaa vaihtaa ku paremmin saa nyt jo (pelkällä yo-todistuksella, ravintola-alalla)

• rav päällikkö

brutto 2650 € päivätyö ja viikonloput vapaat. Lisäksi tulee bonuksena (jos vuosi on mennyt hyvin) 1 kk ylimääräinen palkka. Olen tyytyväinen vaikkei mikään huippupalkka olekaan...

• Siiri

Olen matkailualan restonomi. Työaika normaali 8-16 toimistossa. Palkka 2300 euroa/kk. Kaikki muuten ok, mutta pesti on määräaikainen.

• Mikko G.

1280e/kk ja olen toiminut kolme vuotta vuorovastaavana ravintolassa.

• Tuija

Ei oman alan töitä ole saatavilla. Tai ainakaan oman vaatimustason mukaisia työtehtäviä. Itse kituutin vuoden työttömänä etsien kunnon työtä ja sitten luovutin. Nyt olen Neste K-Pikkolossa myyjänä ja palkka 1300e/kk.

• ampiainen

Matkailun restonomi vm.04 ja oman alan töitä ei ole löytynyt. Tai olisi ollut toki lapissa muutama työpaikka, mutta sinne en pysty muuttamaan kun koko elämäni on täällä Espoossa. Ja ei kyllä oppaan hommat muutenkaan kiinnosta.

Palkka on nyt 1400e kuukaudessa, kun työskentelen myyntityössä. Oman alan työt on kyllä koko ajan haussa, että ehkä se vielä mullakin tärppää.

• Mimmu

Saan noin 2700 ekee bruttona ja olen erikoistunut puhdistuspalveluihin. Työskentelen palvelupäällikkönä. Työaika on aika normaali päivätyö ma-pe. Joskus iltaisin joutuu ulkoiluttamaan asiakkaita.

• monkey5

tilipussi 2300 e/kk ravintolahommissa ruokapuolella saliesimiehenä, 2 vuorotyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1013
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe